helmuga

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helmuga > desembarco (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Komeni da piezak (zankabea, ardatza, etab.) luzeagoak izatea eskaileraren helmugan, eskailera tokian-tokian egokitzeko. a Conviene dejar mayor longitud de las piezas (zanca, árbol, etc.) en el desembarco de la escalera, para poder ajustar ésta en el lugar del emplazamiento.

Materiala: Egurraren teknologia

Eskailera sendoa izan dadin, lurrean finkatzen dugu abioa, eta paretan helmuga; halaber, eskailera-burua osatzen duten solibak paretan sartzen ditugu. Para que la escalera quede sólida, se fijará el arranque en el suelo y el desembarco en la pared; y las viguetas que componen el rellano irán empotradas en la pared.

Materiala: Egurraren teknologia

8) Abioan eta helmugan angelu zuzena eratzen duen eskailera, mailak konpentsatuak dituena. 8) Escalera en ángulo recto en el arranque y en el desembarco, y con los peldaños compensados.

Materiala: Egurraren teknologia

Helmuga. Desembarco.

Materiala: Egurraren teknologia

2
helmuga > destino (141 testuinguru)
eu testuak es testuak
Beste arrazoi batzuen artean, kostu txikiko (low cost) aire-konpainiak agertu izana dago. Turismo-industria aldatzen ari dira, eta bidaia mota berri bat sorrarazi dute: short break, hau da, asteburuetan eta zubietan egiten diren bidaia merkeak. Hainbat operadorek eskaintzen dituzte, eta helmugaren erakargarritasun nagusiak eta leku interesgarrienak ezagutzeko aukera ematen dute. Ello se debe, entre otros factores, a la aparición de las compañías aéreas de bajo coste (low cost), que están transformando la industria turí­stica y han dado lugar a un nuevo tipo de viaje, los short break, viajes económicos realizados durante los fines de semana y puentes que diferentes operadores ofrecen para conocer los principales atractivos y los lugares de mayor interés en un destino.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gaur egungo turistak eskarmentua du, helmuga asko bisitatu ditu, eta, beraz, exijentzia-maila gero eta handiagoa da. El turista de hoy en día es un turista experimentado, que ha visitado muchos destinos y por tanto, su nivel de exigencia es cada vez mayor.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Turismo-enpresa eta -helmugek eskari berri horiei erantzun behar diete, kalitatezko zerbitzuak eskainiz. Las empresas y destinos turí­sticos tienen que atender estas nuevas demandas, ofreciendo servicios de calidad.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Hori dela eta, azkeneko urteetan kalitate-sistema ugari ezartzen ari dira turismo-enpresa eta -helmugen kudeaketan. Por ello, en los últimos años se están implantando numerosos sistemas de calidad en la gestión de las empresas y destinos turí­sticos.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Batzuek denbora libre gehiago dute, eta besteek baliabide ekonomiko gehiago; biak ala biak kolektibo berriak dira, eta turismo-enpresa eta -helmugek ikertu egin ditzakete, eta haien beharrak betetzen saiatu. Unos con más tiempo libre y otros con más recursos económicos, suponen nuevos colectivos que las empresas y destinos turí­sticos pueden investigar y tratar de satisfacer sus necesidades.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Bai turistaren aldetik —gero eta gehiago baloratzen ditu ingurumenarekiko errespetua erakusten duten jarrerak— bai helmuga eta enpresen aldetik —gero eta gehiago inplikatzen dira lan horretan, «turismo jasangarria» ardatz duten plan eta programen bidez, energia berriztagarriak erabiliz, etab.—. Tanto por parte del turista, que valora cada vez más actitudes de respeto hacia el medioambiente, como por los destinos y empresas que cada día se implican más en esta labor, a través de planes y programas de «turismo sostenible», uso de energías renovables, etc.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gaur egun, aktiboagoa eta jakin-nahiagoa den turista mota bat dagoela esan dezakegu, helmuga eta hango kultura eta biztanleak ezagutzeko grina duena. Hoy en día se puede hablar de un turista más activo, inquieto, que busca el descubrimiento del destino, de su cultura y de sus habitantes.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Turismo-enpresa eta -helmugek oso ingurune zailean lan egiten dute, oso altua baita lehia-maila. El entorno en el que se desenvuelven empresas y destinos turí­sticos es un entorno hostil, ya que el nivel de competencia es muy alto.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Teknologia berriek turismo-sektorean duten eraginaren ondorioz, bidaiariek turismo-enpresa eta -helmugei buruzko informazio guztia eskuratu dezakete, eta turismo-zerbitzuak sarearen bidez erreserbatu eta eros ditzakete. Debido a la influencia de las nuevas tecnologías en el sector turí­stico, los viajeros tienen acceso a toda la información necesaria de empresas y destinos turí­sticos, pudiendo incluso realizar la reserva y compra de servicios turí­sticos online.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Aurreko paragrafoetan esan dugu bezeroek gero eta eskarmentu handiagoa eta exijentzia-maila handiagoa dituztela. Horrez gainera, kontuan hartuz aurrerapen teknologikoen ondorioz aldaketak gero eta azkarrago gertatzen direla eta enpresa-talde handiak mehatxu arriskutsua direla, turismo-enpresa eta -helmugek ahalik eta gehien hobetu behar dituzte beren profesionalen gaitasunak, horiek baitira bezeroekin harreman zuzena izango dutenak. Si se ha dicho en párrafos anteriores que nos enfrentamos a un cliente cada vez más experimentado y exigente, ello sumado a los rápidos cambios que se producen debido a los avances tecnológicos, así­ como a la amenaza que supone la aparición de grandes grupos empresariales, las empresas y destinos turí­sticos tienen que perfeccionar al máximo su capital humano, que será el que realmente entre en contacto con el cliente.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

helmuga > destino (7 testuinguru)
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Kasu honetan,marketinesperimentalaz ari gara: ez da saltzen produktua (ostalaritzako establezimendua ezta helmuga turistikoa, baizik eta kontsumitzaileak bizi dituen sentimenduak, helmuga turistiko bereko eta antzeko ezaugarriekiko beste establezimendu batean izango lituzkeenekiko desberdinak. En este caso estamos hablando de unmarketingexperiencial, lo que se vende no es el producto (establecimiento hostelero) ni el destino turístico, sino los sentimientos que experimenta el consumidor como algo eminentemente distinto de lo que experimentaría en otro establecimiento de características similares del mismo destino turístico.

Materiala: Animazio turistikoa

•Playasol hotel-katea (150 hotel eguzki- eta hondartza-helmugetan). Cadena Hotelera Playasol (150 hoteles en destinos de sol y playa .

Materiala: Animazio turistikoa

•Playasol hotel-katea (150 hotel eguzki- eta hondartza-helmugetan). Cadena Hotelera Playasol (150 hoteles en destinos de sol y playa .

Materiala: Animazio turistikoa

•Playasol hotel-katea (150 hotel eguzki- eta hondartza-helmugetan). Cadena Hotelera Playasol (150 hoteles en destinos de sol y playa .

Materiala: Animazio turistikoa

Helmuga: Destino:

Materiala: Animazio turistikoa

Espainian, turismoko kalitate-sistemak hiru oinarri ditu: Anfitriones programa turismo-bulegoei eta gidei aplikatzen zaiena; Helmugetako Kalitate Turistikoa, zeinak helburu turistikoak ziurtatzen baititu; eta Kalitate Turistikoaren Q, zeinak enpresak ziurtatzen baititu. El sistema de calidad turístico en España se apoya en tres pilares por una parte, el programa Anfitriones, que se aplica a oficinas de turismo y guías Calidad Turística en Destinos, que certifica a destinos turísticos, y la Q de Calidad Turística, que certifica a empresas concretas.

Materiala: Animazio turistikoa

Beraz, ez dago animazio-enpresetarako eta animatzaile autonomoentzako ziurtagiririk; animatzaile autonomo batek Helmugetako Kalitate Turistikoan ere ezingo du lortu ziurtagiririk, ez baitago jarduera horretarako prozedura espezifikorik. Esto significa que no existe una certificación para las empresas de animación ni para los animadores autónomos, ni siquiera dentro de Calidad Turística en Destinos un animador autónomo podrá optar a conseguir esta certificación, ya que no existe el procedimiento específico para esta actividad

Materiala: Animazio turistikoa