coste Bilatu coste testuinguru gehiagotan

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gastu > coste (18 testuinguru)
eu testuak es testuak
Erosketa-prezioaren edo produkzio-gastuaren arabera baloratuko dira. Se valorarán por su precio de adquisición o su coste de producción.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Finantza-inbertsioen balorazioa zuzena dela, oro har onartutako kontabilitate-printzipioen arabera, modu uniformean ezarri direla, eta gastuekin bat datozela. La valoración de las inversiones financieras es correcta de acuerdo con los principios contables generalmente aceptados, que han sido aplicados de manera uniforme y que concuerda con los costes.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- Lehentasunezko trataera: erosketa-gastua, etorkizuneko ekitaldietan itzul daitezkeen balio-galerak kenduta. - Tratamiento preferente: Según su coste de adquisición menos las pérdidas de valor que puedan ser revertidas en ejercicios futuros.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Barneko autokontsumoan BEZ ez-kengarria inbertsio-ondasunen gasturik handiena da. Y en autoconsumo interno el IVA no deducible es mayor coste de los bienes de inversión.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Higiezinen sustatzaile bat ikuskatzen ari garenean, eta interes-tasak igotzen direnean, hau da, hipoteken gastuak handitu egiten direnean, esan nahi du: Cuando estamos auditando una promotora inmobiliaria y se experimenta una subida de los tipos de interés, y por tanto un aumento del coste de las hipotecas, significa:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

8. Memoriak islatzen al ditu martxan dauden berregituratze-planak eta enpresak plan horiek burutzeko egin beharko dituen gastuak? 8 ¿Se reflejan en la Memoria los planes de reestructuración en curso y los costes estimados razonablemente en los que la empresa debe incurrir para llevarlos a término?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Ibilgetu ez-material baten hasierako balorazioa erosketa edo ekoizpenaren kostu historikoaren arabera egingo da, eta hauek barne hartuz: erosketa-prezioa (inportazioko muga-zergak eta berreskuratzen ez diren zergak) gehi ondasuna martxan jarri artean berekin lotura zuzena duten gastu gehigarriak. La valoración inicial de un activo inmaterial debe hacerse según su coste histórico de adquisición o producción, que incluye: el precio de adquisición (aranceles de importación y los impuestos no recuperables) más los costes adicionales necesarios relacionados directamente con el bien hasta su puesta en marcha.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1. Aktibo ukiezineko partiden amortizazio metatua eta gastuak erakusten dituzten erregistro zehatzak egiten al dira? 1 ¿Se llevan registros detallados que muestran el coste y la amortización acumulada de las distintas partidas del activo intangible?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1. Aktibo finkoaren partidetan metatutako amortizazioa eta gastua erakusten duten erregistro zehatzak egiten al dira? 1 ¿Se llevan registros detallados que muestran el coste y la amortización acumulada de las distintas partidas del activo fijo?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Arrazoizko balorazioaren irizpidea sartzeko aukera, gastu historikoaren betiko irizpideaz gain. Opción de incorporar el criterio de valoración razonable, además del criterio tradicional del coste histórico.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

kostu > coste (74 testuinguru)
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7.- 22.838,46 euroko kostua izan zuen ibilgailu batek 500.000 kilometroko bizitza erabilgarria eta 3.606,07 euroko hondarbalioa dituela jotzen da. 7.- Un vehí­culo cuyo coste fue de 22.838,46 €, se le calcula una útil" target="_blank">vida útil de 500.000 km, con un valor residual de 3.606,07 €.

Materiala: Kontabilitatea eta fiskalitatea

(Kostu erreala - amortizazioa). (Coste real- amortización).

Materiala: Kontabilitatea eta fiskalitatea

16.828,34 euroko kostua izan zuen ibilgailu batek 300.000 kilometroko bizitza erabilgarria eta bizitza erabilgarriaren amaieran 2.404,05 euroko hondarbalioa dituela jotzen da. A un vehí­culo cuyo coste fue de 16.828,34 €, se le calcula una útil" target="_blank">vida útil de 300.000 kms. con un valor residual estimado de 2.404,05 €. Al final de su útil" target="_blank">vida útil.

Materiala: Kontabilitatea eta fiskalitatea

Kostua, kilometroko: Coste por kilómetro:

Materiala: Kontabilitatea eta fiskalitatea

Kostu hori ezin da aldatu amortizazio edo saneamendu osoa eta itzulezina egin arte; une horretan baja emango da egoera-balantzean. Este coste permanecerá inalterable, o hasta que se produjera su amortización o saneamiento total e irreversible, en cuyo momento se daría de baja del balance de situación.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Erosketa-prezioaren eta ekoizpen-kostuaren arteko desberdintasuna. Diferencia entre el precio de adquisición y el de coste de producción.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Salmentarako beharrezkoak diren kostuak Costes necesarios para su venta

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Norbere fabrikazioa (kostuak baloratzeko sistema) Fabricación propia (sistemas de valoración de costes)

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Oro har, nazio-monetara bihurtzeko erosketa-prezioari edo ekoizpen-kostuari erosketa bakoitza egiten deneko datan indarrean dagoen kanbio-tasa aplikatzen zaio, eta balio hori erabiliko da izakinak baloratzeko identifikazio espezifikoaren irizpidea aplikatzen bada, baita PMP, FIFO, LIFO edo antzekoak aplikatzen badira ere. Como norma general su conversión en moneda nacional se hará aplicando al precio de adquisición o al coste de producción el tipo de cambio vigente en la fecha en que se produce cada adquisición, y esta valoración será la que se utiliza tanto si se aplica el criterio de identificación especí­fica para la valoración de existencias, como si se aplican el PMP, FIFO, LIFO

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Kalkuluak egin ostean, azken izakinen balorazio-datuak zuzenak direla egiaztatu dugu (izan ere, finantza-gastuak ez dira ekoizpen-kostuan sartzen, urtebete baino gutxiagoko ekoizpen-zikloa delako). Una vez realizados los cálculos comprobamos que los datos de la valoración de las existencias finales son correctos (pues los gastos financieros no forman parte del coste de producción al ser el ciclo productivo inferior a un año).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

kostu > coste (70 testuinguru)
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Ordenagailu pertsonalen prestazioa pixkanaka eta mailaz maila hobetzearen eta prezioa jaistearen eraginez, programa integratuak edo CAD/CAM paketeak oso ezagunak egin dira; horien erabilpenak garapenari eskaintzen zaion denbora eta kostua nabarmen murriztea eragiten du, eta, beraz, baita lehiakortasunak nabarmen gora egitea ere. Como consecuencia del progresivo aumento de prestaciones de los ordenadores personales, así­ como de la reducción de su precio, los conjuntos de programas integrados o paquetes de CAD/CAM se han popularizado y su empleo proporciona una importante disminución del tiempo dedicado al desarrollo, del coste y, por tanto, un notable incremento de la competitividad.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Bidaiariei arrazoiren batengatik eskatzen zaizkion kalte-ordain ekonomikoak, fidantzak eta kostu judizialak estaltzen ditu. Cubre indemnizaciones económicas, fianzas y costes judiciales que se reclamen al viajero por diferentes motivos.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Trukean jasotzen diren prestazioekin alderatuta, primen kostua oso txikia da. Comparando las prestaciones que se reciben a cambio, el coste de las primas es muy moderado.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Kontratu batean ezartzen da babesa, eta haren arabera, aseguruan zehaztutako arriskuak estaltzeko konpromisoa hartzen du aseguratzaileak edo aseguru-etxeak; aseguru-hartzaileak, berriz, polizaren prima edo kostua ordaintzeko konpromisoa hartzen du. Esta protección se establece sobre la base de un contrato según el cual el asegurador, o compañía de seguros, se compromete a cubrir riesgos especificados en el mismo, y el tomador del seguro se compromete a abonar el importe de la prima o coste de la póliza.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Horrez gain, kontuan hartu behar da taldeko bidaietan gidaria kostu finkoa dela, bidaiari guztien artean banatu beharrekoa. Además de esto, hay que tener en cuenta que el guía en los viajes en grupo es un coste fijo que hay que repartir entre todos los participantes del viaje.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Bidaia bat eskaintzen denean, ez dakigu zenbatek parte hartuko duten; hortaz, gidariaren kostua autobuserako aurreikusten den bidaiari-kopuruarekin zatitzea da egokiena. Dado que cuando se lanza un viaje a la oferta se desconoce el número de participantes que tendrá, lo conveniente es dividir su coste entre el í­ndice previsto de ocupación del autocar.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Gidari horiek maila profesional ona badute, kostuak asko merkatzen ditu bigarren aukera horrek eta gomendagarriagoa izan daiteke. Si el nivel profesional de los guías en destino es bueno, esta segunda opción abarata costes de forma considerable y puede resultar más aconsejable.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Eskuratutako emaitza estrarekin finantzatzen da bidaiaren kostua eta, beraz, enpresak ez du aparteko gasturik egin behar. El coste del viaje se autofinancia con el resultado extra alcanzado y para la empresa no significa un gasto extra añadido.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Horregatik, ulertzekoa da enpresak ahal den neurrian kostu horiek gutxitzen saiatzea. Es por ello fácilmente comprensible que las empresas quieran reducir estos costes en la medida de lo posible.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

203 eserleku 376 €-tan salduz gero, hegazkinaren kostua ordainduta geratuko da. Si vende 203 plazas a 376 €, cubre coste de avión:

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan