transparencia

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gardenki > transparencia (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Gardenkiak lauak izan daitezen, marrazkiak zapaltzeko kristalezko plaka bat erabili behar da. Para que las transparencias queden planas se suele usar una placa de cristal para aplastar los dibujos.

Materiala: Irudia

Argiztaturiko oinarri honen gainean, pertsonaia baten mugimenduaren eboluzioa marrazten dute animazio-egileek ondoz ondoko gardenkietan. Sobre esta base iluminada los animadores dibujan en sucesivas transparencias la evolución del movimiento de un personaje.

Materiala: Irudia

Gardenkiek eta zirriborroetarako paperek bi zulo izan behar dituzte, argi-mahaiak eta filmaketa-bankadak dituzten larakoei doitzeko, geroago azalduko dugunez. Tanto las transparencias como los papeles para los bocetos tienen que tener una doble perforación para que se ajusten a las clavijas que tiene la mesa de luz y la bancada de filmación, tal y como se explica más adelante.

Materiala: Irudia

Earl Hurd-ek asmaturiko gardenkien bidezko animazio-sistemaren zirriborroa. Boceto del sistema de animación por transparencias ideado por Earl Hurd.

Materiala: Irudia

Gardenkien bidezko animazioaren teknikak indarrean jarraitzen du marrazki bizidunen estudioetan. La técnica de la animación por transparencias sigue siendo un método vigente en los estudios de dibujos animados.

Materiala: Irudia

Gardenkien bidezko animazioaren teknika ezartzea. La introducción de la técnica de la animación por transparencias.

Materiala: Irudia

Harrezkero, oinarrizko prozesu bilakatu da gardenkien bidezko animazioa, eta, erraza bada ere, aurrerapen horrek iraultza ekarri zuen, bi arrazoirengatik: Desde entonces la animación por transparencias es un proceso básico, y su introducción, aunque sencilla, fue un avance revolucionario por dos razones:

Materiala: Irudia

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gardentasun > transparencia (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Balenciagak, tradizio horren oinordeko, material fin hori berreskuratu eta XX. mendeko modara ekarri zuen: parpailak, moda historikoetan oinarritutako jantzietan zein eredu sortu berrietan. Haren lan guztietan, parpailaren erabilerak gainditu egin zuen espero zena, bai apaingarri gisa, bai gardentasungatik edo kolore aukera ausartagatik. Materialaren eta teknikaren arteko sinbiosia perfektua izan zen. Balenciaga, como heredero de esta tradición, recuperó para la moda del siglo XX un exquisito material: los encajes que utilizó tanto en las creaciones inspiradas en las modas históricas corno en los modelos de nueva creación. En todas sus obras los encajes superaron cualquier expectativa, ya fuera por su carácter ornamental, por sus transparencias o por las atrevidas gamas cromáticas. La simbiosis entre el material y la técnica, fue perfecta.

Materiala: Ehungintza liburuak

Parpailaren ezaugarri guztien artetik, gardentasuna da jostunak gehien nabarmendu zuena, Goyaren erretratuetan inspiratuta, askotan aipatu bezala. Ez dago sare arin eta beltzaren azpian igartzen den azala baino gauza poetikoagorik, ezta paparraren, azpilduraren, mahuken eta gonaren ertzean jositako edo nabarmendutako parpaila bat baino poetikoagorik ere; beste gardenki batzuk koloretako hondoekin agertzen dira, esate baterako beroki baten azpiko gerruntze batean zeta arrosa (73. or. il.), baina baita zeta aldakorrak gogorarazten duen jantzian ere. Zaku formako soinekoetan ere, baby dolls delakoetan, parpailaren gardentasunarekin jolas egiten du Balenciagak, soineko estuaren atzetik agertu eta gerriaren fintasuna nabarmenduz (79. or. il.). De entre todas las características del encaje, la transparencia es la que el modisto magnifica con más placer, inspirándose, como se ha puesto de manifiesto a menudo, en los retratos de Goya. Nada es más poético que la piel que se adivina bajo la ligera red generalmente negra, un encaje que sobresale o que está cosido en el borde del escote, del dobladillo, de las mangas y de la falda; otras transparencias aparecen con fondos de colores corno la seda rosa de un corpiño bajo un abrigo (il. p. 73) pero también en el conjunto del atuendo que recuerda a las sedas tornasoladas. Para sus vestidos saco, baby dolls. Balenciaga juega también con la transparencia del encaje, que se desprende claramente del fondo del vestido ceñido haciendo resaltar la finura del talle (il. p. 79).

Materiala: Ehungintza liburuak