exigencia

1
exijentzia > exigencia (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Afektuak edo maitasunak familiaren hezkuntza-jarduera sustatzen du; are gehiago, familiaren arteko harremanen motortzat har daiteke, eta motor horrek bide onetik eramaten ditu exijentziak eta tirabirak. El afecto o amor promueve la acción educativa familiar, es más, puede considerarse como el motor de las relaciones familiares, que permite que las exigencias y las disputas encuentren acomodo.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Afektua eta exijentzia ez dira bateraezinak; izan ere, haurrek ez dute beti bereizten zer dagoen ongi eta zer gaizki, zer den arriskutsua eta zer ez, eta zer den baliagarria eta egokia beren garapenerako eta zer ez. El afecto no está reñido con la exigencia, pues los niños y niñas no siempre saben distinguir lo que está bien de lo que está mal, lo que es peligroso de lo que no lo es, y los que es útil y adecuado para su desarrollo de aquello que no lo es.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Estilo horretan, gurasoen kontrola oso biguna da, eta exijentzia-maila, berriz, oso baxua. En este estilo el control paterno es muy laxo y el nivel de exigencia muy bajo.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz