Negozioetan bide berriak bilatu behar dira behin eta berriro, merkatugune berriak aurkitzeko eta kontsumitzaileen itxaropen eta premia berriei erantzuteko. Hain zuzen ere, horretarako egiten dira atal honetan aipatutako jarduerak.
Beherakada-fasean salmentak gutxitu egiten dira, marka gehiago azaldu baitira eta produktuak ez baititu dagoeneko kontsumitzaileen beharrak lehen bezala asetzen.
De todas formas una cosa sí que es clara y es que mirándolo desde el punto de vista del marketing, es necesario tener en cuenta la perspectiva del consumidor y por ello, la satisfacción que produce en dicho consumidor.
Jakin behar dugu produktuaren ezagutza-maila asko daudela, eta turismo-produktua egituratzeko kontuan hartuko direla, kontsumitzailearengana ahalik eta modu egokienean irits dadin.
Hemos de saber que existen diferentes niveles de conocimiento del producto, que se tendrán en cuenta a la hora de estructurar correctamente un producto turístico con el objetivo de que el consumidor pueda percibirlo de la forma más adecuada.
Merkatu-ikerketa bat egin beharko dugu, kontsumitzaileek dituzten joerak eta gustuak ezagutzeko, eta lan egingo dugun eremuan sor daiteken eskaintza asetzeko beharrak hautemateko.
Kontratuan esku hartzen duten antolatzaileak eta txikizkariak, b), c) eta d) ataletan aurreikusten diren gorabeheraren batengatik erantzukizunetik salbuetsita badaude ere, behartuak egongo dira zailtasunak dituen kontsumitzaileari behar duen laguntza ematera.
En los supuestos de exclusión de responsabilidad por darse alguna de las circunstancias previstas en los apartados b), c) y d), el organizador y el detallista que sean parte en el contrato estarán obligados, no obstante, a prestar la necesaria asistencia al consumidor que se encuentre en dificultades.
kontsumitzaileen nazioarteko ordezkaritza-erakunde nagusietan parte hartzen du, eta, Belgikako, Italiako, Portugaleko, Frantziako, Luxemburgeko eta Brasilgo kontsumitzaile-elkarteekin batera, Euroconsumers taldea osatzen du.
Bidaia konbinatuen antolatzaileek eta txikizkariek kontratutik eratorritako betebeharrak egoki bete daitezen erantzungo dute kontsumitzailearen aurrean, bidaia konbinatuarenkudeaketan bakoitzari dagokion eremuko betekizunen arabera, betekizun horiek beraiek edo beste zerbitzu-emaile batzuek gauzatu behar dituzten kontuan hartu gabe, eta zerbitzu-emaile horien kontra jarduteko antolatzaileek eta txikizkariek duten eskubidea gauzatzeko aukera baztertu gabe.
Zenbait azterlanen arabera, gehientsuenek onartzen dute, antza, kontsumitzaileak ase gabeko premia bat duela sinetsarazteko eta, hortaz, konbentzitzeko enpresa batek gauzatzen dituen ekintzen zuzeneko ondorioa dela kontsumitzaile horrengan erosteko beharra pizten duena.
Según diferentes estudios, parece que es aceptado por la mayoría que la aparición de la necesidad de compra en el consumidor, es la consecuencia directa de los actos de una determinada empresa para persuadir y convencer al individuo de que tiene una necesidad no cubierta.
El modelo de R. Colley se aplica para explicar el funcionamiento de la publicidad y su influencia en el público, señalando las etapas por las que pasa el consumidor antes de conocer una marca y hasta la toma de una decisión sobre ella.
La primera fase de la publicidad o FASE DE CONOCIMIENTO es dar a conocer la marca y llamar la atención del consumidor, quien se percata de la existencia de ese producto y de la empresa que lo comercializa; la segunda es la COMPRENSIÓN de la marca, lo que implica un conocimiento detallado de ella en relación con sus características o con las de la competencia; la tercera es la CONVICCIÓN,
Ikusiko den lehen gauza denez, erakargarria eta bereizgarria izan behar du, kontsumitzaileak, erosterakoan, beste askoren artean aukeratzeko, eta, ondorioz, lehen aukeraketa egiteko.
Es lo que primero se va a ver, por lo que debe resultar atractiva y diferenciadora, para que el consumidor pueda escogerla de entre muchas en el punto de venta, realizando ya la primera elección.
Hazkuntza-fasea hasten da kontsumitzaileekproduktua ezagutzen dutenean eta haien konfiantza lortu denean. Prezioa bere horretan uzteko edo garestitzeko (baina ez gehiegi) aukera dago.
Para la fase de crecimiento, que se produce cuando el producto ya ha conseguido ser conocido por el consumidor y ha conseguido suconfianza, se puede optar por mantener el precio o subirlo pero nunca de forma exagerada.
Sarrera-fasean, kontsumitzailerengana lehen aldiz hurbiltzen da produktua. Zenbait prezio-estrategia erabil daitezke, kontuan hartuta produktua ezaguna den edo ez, lehiakideei aurre hartu nahi zaien, etab.
Para la fase de introducción, que constituye el primer acercamiento al consumidor, se pueden utilizar distintas estrategias de precios, dependiendo de que el productosea o no conocido, de que se quiera posicionar en el mercado antes que los competidores, etc.
Kasu horretan, kontsumitzaileekproduktu jakin bat erosi eta probatu dezakete; baina berriz erosiko dute, baldin eta ordaindu dutena eta lortu duten onura aztertuta, erosketa egokia izan dela erabakitzen badute.
En este caso, los consumidores pueden comprar un producto determinado y probarlo, pero sólo repiten si una vez analizado lo que les cuesta y lo que les proporciona, encuentran justificada dicha compra.
Atal honetan kontuan hartuko bagenu turismoapertsona guztiek egiteko eskubidea duten zerbitzu-jarduera dela, "denentzako turismoa edo turismo irisgarria" deituko genioke, eta, beraz, zenbait gai landu beharko genituzke nahitaez, esaterako: muga arkitektonikoak kentzea eta turismo-lekuak edozein kontsumitzailerentzat egokitzea.
Kontsumitzaileek aukera asko dituzte, hau da, merkatuan antzeko ezaugarriak dituzten produktu-marka asko daude.
Los consumidores tienen muchas alternativas donde elegir, es decir, existe una gran cantidad de marcas en el mercado que ofrecen susproductos en condiciones similares.
|Jakin behar dugu, gaur egun, kontsumitzaileakkultura-maila altuagoa duela, kontsumitzeko ohitura handiagoa duela, esperientzia gehiago duela, erosteko erraztasun gehiago, informazio hobea eta aukeratzeko aukera gehiago dituela; dagoeneko, ez dago enpresen mende, eta ezin da eroslea besterik gabe konbentzitu, enpresa handia delako bakarrik. Gaur egun, erosleenarretairabazi egin behar da; hau da, interesatuko zaizkion produktuak eskaintzeko gai izan behar du enpresak
||Hemos de saber que en el momento actual, el consumidor tiene más cultura, está más habituado a consumir, tiene más experiencia, más facilidades para comprar, está mejor informado y cuenta con más alternativas donde elegir, ya no está a merced de las diferentes empresas, ni se le convence de que compre un determinado producto porque el poder de la empresaes grande; ahora hay que ganárselo, es decir, hay que tener la capacidad de ofrecerle productos que sean de su interés y cubran sus necesidades y expectativas, al precio que esté dispuesto a pagar.
Bestalde, medikuntzaren aurrerapenek larruazaleko minbiziaren eta eguzkia hartzearen artekolotura aurkitu zuten, eta kontsumitzaile batzuk beste turismo motak aztertzen hasi ziren.
Por otro lado los descubrimientos en el mundo de la medicina de la relación entre el cáncer de piel y la exposición al sol, hicieron que un determinado porcentaje de consumidores comenzara a volver la vista hacia otros tipos de turismo.
Hoy, el consumidor prima cada vez más la calidad y la sostenibilidad ambiental, y en este contexto, existen un gran número de motivaciones para el consumo.
Laurogeiko hamarraldiaren hasieran, Europan, kontsumitzaileen pentsamoldearen sailkapen bat egin zen. Eta ondo azaltzen ditu azken urteetan gertatutako aldaketa soziologikoak.
A principio de los años ochenta se difundió en Europa una clasificación de la mentalidad de los consumidores que reflejaba bastante bien estos cambios sociológicos experimentados en los últimos años.
Oso abenturazaleen artean badira kontsumitzaile gutxi batzuk bere ohiko kulturarekiko eta bizilekuarekiko oso desberdinak direnetara joan nahi izaten dutenak.
Entre los primeros, se encuentra un grupo bastante reducido de consumidores que se caracterizan por buscar culturas y entornos muy diferentes de los que generalmente tiene.
Gizartean nabarmendu nahi duten kontsumitzaileen pentsamoldea da; jende garrantzitsuarekin egon nahi izaten dute, eta produktu prestigiodunak erosten dituzte; esaterako, harribitxiak, antigoaleko gauzak, diseinuko eta marka garestietako arropa.
Mota honetako kontsumitzaileek famatuak, intelektualak, enpresa handietako jabeak, etab. joaten diren tokien arabera antolatzen dituzte bidaiak, eta, haiekin topo egiteko, haiek dauden hotel beretan hartzen dute ostatu.
Este consumidor, cuando planee sus viajes, lo hará a los lugares donde acuden los famosos, los intelectuales, los grandes empresarios, etc. y se hospedará en hoteles donde tenga la ocasión de tropezarse con este tipo de personas.
A este respecto, conviene saber que existen una serie de variables que afectan al comportamiento del consumidor y que reflejamos de la siguiente manera:
Diseinatutako produktuaren komertzializazioa egokiena definitzeaz arduratu beharko du, eta, horretarako, salneurriak ezarri, non eta nola salduko diren zehaztu eta publizitate-kanpaina egin edo balizko kontsumitzaileekproduktu horiek ezagutarazteko bide egokiena aukeratu beharko ditu.
Tendrá además que definir la comercialización más adecuada según el producto diseñado, detallando precios, especificando cómo y dónde se venderán y estableciendo la campaña publicitaria o los medios a través de los cuales se comunicará suexistencia a los posibles consumidores.
Lehengaien nahastea egin bitartean edo ondoren izoztuz egoera solido, erdi-solido edo oretsura eraman diren elikagaiak dira, kontsumitzaileari saldu artean behar adinako plastizitate- eta izozte-neurria gorde behar dutenak.
Araudi tekniko eta sanitarioaren arabera, lehengaien nahastea egin bitartean edo ondoren izoztuz egoera solido, erdi-solido edo oretsura eraman diren elikagaiak dira, kontsumitzaileari saldu artean behar adinako plastizitate- eta izozte-neurria gorde behar dutenak.
Según la reglamentación técnico-sanitaria, son aquellos preparados alimenticios que se han llevado al estado solidó, semisólido o pastoso, por una congelación simultanea o posterior a la mezcla de las materias primas puestas en producción, ya que deben mantener el grado de plasticidad y congelación suficiente hasta el momento de suventa al consumidor.