turismo-helmuga Bilatu turismo-helmuga testuinguru gehiagotan

1
destino turistiko > destino turístico (1 testuinguru)
eu testuak es testuak
Turistak munduan barrena ibiltzen dira, destino turistikoak bisitatuz eta turismo-enpresek eskaintzen dituzten zerbitzuak erabiliz, baina oso desberdinak dira bidaiak egiteko arrazoiak, gastuak, bidaia antolatzeko modua eta bidaiatzeko aukeratzen den urte-sasoia. Los turistas se desplazan por el mundo visitando destinos turí­sticos y haciendo uso de los servicios que ofrecen las empresas turí­sticas, pero las razones que les llevan a realizar sus viajes son muy diferentes, así­ como el gasto que realizan, el modo de organizar el viaje o la época escogida para viajar.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

turismo-helmuga > destino turístico (14 testuinguru)
eu testuak es testuak
«El turismo es un gran invento» Pedro Lazaga zuzendariaren film bat da, 1968an egina, non kontatzen baita Aragoiko herri txiki bateko alkateak (Paco Martí­nez Soria) turismo-helmuga gisa garatu nahi duela herria, horrek dakartzan ondorio positiboengatik (diru-sarrera berriak, herri txikietatik hirietara ez alde egiteko bidea...). Baina esperientziarik ez duenez, Costa del ||«El turismo es un gran invento» es una pelí­cula del director Pedro Lazaga rodada en 1968, en la que, el alcalde de un pueblo aragonés (Paco Martí­nez Soria) quiere desarrollarlo como destino turí­stico, por los efectos positivos que esto conlleva (nuevas fuentes de ingresos, reducción del éxodo rural, etc.) Falto de experiencia, decide trasladarse con su secretario municipal (José Luis López Vázquez) a la Costa del Sol para

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Zure ikastetxetik gertu dagoen turismo-helmuga hartzaile bat erreferentzia gisa hartuz, aipa itzazu nabarmentzen diren turismoaren efektuak. Sobre un destino turí­stico receptor situado en la cercanía de tu centro educativo, indica los efectos del turismo que sean apreciables.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Azkenik, sar zaitez aplikazio hori eskaintzen duen turismo-helmugaren baten web-orrian, eta saiatu antolatzen leku horretarako bidaia bat, aplikazioa erabiltzen ikasteko. Por último, visita la web de algún destino turí­stico que ofrezca esta aplicación e intenta organizar un viaje al web de algún destino" target="_blank">web de algún destino para aprender a utilizarla.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

a) QR: AndalucíaQR kodeen bidezko turismo-sustapena kontuan hartuz, imajina ezazu turismo-enpresa bat zarela (hotel bat, bidaia-agentzia bat eta abar) edo turismo-helmuga bat, eta jaso ezazu idatziz zer aplikazio izango lituzkeen zure ustez QR kodeak. a) Teniendo en cuenta la lectura Promoción turí­stica a través de las códigos QR: AndalucíaQR, imagina que eres una empresa turí­stica (un hotel, una agencia de viajes, etc.) o un destino turí­stico y redacta las posibles aplicaciones que tendría la utilización del código QR.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

c) Bilatu Interneten QR kodeak Andaluzian bezala erabiltzen dituzten beste turismo-helmuga batzuk. c) Busca en internet otros destinos turí­sticos que estén utilizando códigos QR como Andalucía.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Turismo-helmugak eskariaren segmentu berrietara ari dira bideratzen eskaintza. Los destinos turí­sticos están orientando su oferta a los nuevos segmentos de demanda.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Ikertu, kontsultatu eta zehaztu hiriko norabide-seinale batean zer kolore erabiltzen den turismo-helmuga bateko elementu hauek adierazteko: Investiga, consulta y determina en una señal de dirección urbana de qué color se indicarían los siguientes elementos en un destino turí­stico:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Dena den, unitate hau osatu gabe geratuko litzateke hau sartuko ez bagenu: turismo-helmuga bat garatzean aztertu beharreko alderdietako bat turismo-enpresak dira, gune turistiko bateko funtsezko osagaiak baitira. No obstante, esta unidad quedaría incompleta si no se incluyese en ella que para desarrollar un destino turí­stico, uno de los aspectos a estudiar y analizar son las empresas turí­sticas como uno de los componentes fundamentales de un núcleo turí­stico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Turistak gune batera joateko erakarpen-elementu nagusiak dira, turistak turismo-helmuga bat edo bestea aukeratzeko arrazoia. Son los elementos principales de atracción hacia el núcleo, la razón por la que el turista va a elegir un destino turí­stico u otro.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Eman dezagun Granadako probintziak, turismo-helmuga gisa, kopuru hauek izan zituela 2011ko abenduaren 5ean: Supongamos que la provincia de Granada, como destino turí­stico, presenta el día 5 de diciembre de 2011 las siguientes cifras:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura