actitud

1
jarrera > actitud (67 testuinguru)
eu testuak es testuak
Familia-sistemaren barruan, bizikidetza-harremanak kideen arteko harreman-ereduetan oinarritzen dira eta komunikatzeko duten moduan, hala nola keinu, jarrera eta definitzen duten eta bakarra egiten duten mezu estereotipatuen bitartez. Las relaciones de convivencia en el sistema familiar se basan en las diferentes pautas de interacción entre sus miembros, su estilo propio y su forma de comunicarse a través de los gestos, actitudes y mensajes estereotipados que la definen y la singularizan.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Mespretxu bihurtzen den kritikaren jolasa da. Horrek etengabeko defentsa-jarrera bultzatzen du eta besteari ez entzuten amaitzen da, arretarik jarri gabe hitz egiten uzten zaiolako edo hainbeste hitz egitearen ondorioz, ezer esan ezin duelako. Es el juego entre la crí­tica que deriva en desprecio, lo cual genera una actitud defensiva constante para acabar no escuchando al otro, bien porque se le deja hablar sin prestarle atención o bien porque se habla tanto que no puede decir nada.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Ezkontidearen jarreran aldaketa handia ...... Cambio importante actitudes del cónyuge ......

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Esan haurtzaroko jarduera ludikoarekiko jarrera zergatik aldatu den historian zehar. Razona el cambio de actitud con respecto a la actividad lúdica durante la etapa infantil que ha tenido lugar a lo largo de la historia.

Materiala: Jolasaren metodologia

Beharbada, alde batetik, jolasak eta jostailuak gaurko gizartean garrantzia hartzearekin batera gertatu da jarrera-aldaketa hori, eta, bestetik, jostailuaren industriaren zabalkunde handiarekin batera (alor horretan negozio-aukera handiak ikusi baititu). Posiblemente este cambio de actitud ha sido paralelo, por un lado a la importancia que ha adquirido el juego y el juguete en la sociedad actual y, por otro a la gran expansión que está viviendo la industria del juguete, que ha identificado en este segmento grandes posibilidades de negocio.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jolas honetan, haurrek beste ikuspegi batzuetako rolak hartzen dituzte eta ikuspegi horien aurrean hartutako jarrerarekin zerikusia duten ekintzak egiten dituzte. El contenido fundamental del juego es la ejecución de acciones relacionadas con la actitud adoptada ante otras perspectivas cuyos papeles interpretan otros niños.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jarrera-aldaketa horri dagokionez, ikertzaileek ematen duten azalpenetako bat hau da: dirudienez, haurrak jostailu bakarra bazuen, berak edo beretzat espresuki egina eta gainera haurtzaro guztian edo are bizitza guztian iraun behar ziona, haurrak harreman berezia zuen jostailu horrekin, baina, gaur egun, gure umeek nekez izango dute halako harreman sendoa, gehienei jostailuak dozenaka iristen baitzaizkie eta askotan markagatik eskatzen eta nahi izaten baitituzte jostailuarengatik beragatik baino gehiago. |Una de las explicaciones que los investigadores dan sobre este cambio de actitud parece ser el hecho de que si el niño poseía un solo juguete, fabricado expresamente por él o para él y que además le tenía que durar su infancia e incluso toda su vida, este pequeño establecía una relación con su juguete que actualmente es difí­cil que se manifieste en nuestros infantes con esta misma

Materiala: Jolasaren metodologia

Lankidetza-, partaidetza- eta elkartasun-jarrerek elkarbizitzako ohituren heziketarekin dute zerikusia, guztiona dena errespetatzen irakastearekin, une egokietan laguntza eskatzen eta jasotzen jakitearekin, jarduera kolektiboetan norberaren ahalegina eskaintzearekin eta abar. Las actitudes de cooperación, de participación y solidaridad forman parte de la educación de hábitos de convivencia, de respeto por lo que es de todos, de saber pedir y recibir ayuda en el momento adecuado, de aportar el propio esfuerzo en las actividades colectivas, etc.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Horregatik, ezin dugu ahaztu beste eragile batzuen garrantzia, hala nola familiarena, lagunena, komunikabideena, legeena eta beste egoera sozial batzuena, asko baldintzatzen baitituzte giza jarrera eta portaerak. No se puede olvidar la transcendencia de otros agentes, tales como la familia, las amistades, los medios de comunicación, la legislación y otras circunstancias sociales, que tanto condicionan las actitudes y comportamientos humanos.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Hezteko helburu zehatza: zenbait ohitura (janaria edo loa) edota zenbait jarrera edo balio (adiskidetasuna, jelosia, partekatzea, etab.) landu nahi badira. La finalidad educativa concreta, si se quieren trabajar algunos hábitos (la comida o el sueño), algunas actitudes o valores (la amistad, los celos, el hecho de compartir, etc.).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa