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IRRATI ETA TELEBISTAKO ESTUDIOA ESTUDIO DE RADIO Y TELEVISION

Materiala: Soinua grabatzeko teknikak

Hala ere, "zintarik gabeko estudioari" buruz asko dago esateko. No obstante, hay mucho que hablar sobre el "estudio sin cinta".

Materiala: Soinu profesionala

ez zeuden pozik orduko grabazio-sistemekin. Haien iritziz, estudioko ohiko ekipoak onerako ordezkatzeko sistema garatu behar zen, eta makina bakar batean batu behar ziren gailu guztiak. Ninguno de ellos estaba satisfecho con los actuales sistemas de grabación y había que desarrollar un sistema que fuese capaz de sustituir ventajosamente todos los equipos habituales de un estudio, condensándolo en una sola máquina.

Materiala: Soinu profesionala

Grabazio-estudio batek emaitza ona izateko, oso garrantzitsua da estudioko monitoreen sistemako ekipoak ondo aukeratzea, baina oso konplexua ere bada. Horrez gainera, sistemak ahalik eta linealena eta fidagarriena izan beharko du, azken emaitzari buruzko segurtasun osoa lortzeko. Uno de los factores más importantes y complejos del resultado final de un estudio de grabación consiste en la adecuada selección de los equipos que integran el sistema de monitores de un estudio y de la obtención de una linealidad y fíabilidad que nos permita tener una seguridad absoluta respecto al resultado final.

Materiala: Soinu profesionala

Soinua grabatzeko serbosisteman, erantzun koherentea lortzeko behar den atzeraelikadura edo feedbacka adierazten du estudioko monitoreak. El monitor de estudio representa en el servosistema de la grabación de sonido la realimentación o "feedback" necesario para obtener una respuesta coherente.

Materiala: Soinu profesionala

Hain zuzen ere, etxean entzuteko sistemak hobetu ziren, eta estudioko monitore handiak ez ziren gehiago garatu. Horren ondorioz, teknikari askok monitore "handiekin" lan egitearen arriskua saihestu zuten, eta nahasketa-mahaiaren gainean jarritako goi-fidelitateko bi bozgorailu txiki erabiltzen hasi ziren (19.4 irud.). En efecto, la ya sabida mejora de los sistemas de escucha domésticos y el cierto estancamiento en el desarrollo de los grandes monitores de estudio llevó a muchos operadores a evitar el "riesgo" de trabajar con los monitores "grandes" y a adoptar el uso de una pareja de altavoces hi-fi de tamaño reducido colocados sobre la mesa de mezclas (Fig. 19.4).

Materiala: Soinu profesionala

Hobe da estudioan bertan goi-fidelitateko etxeko ekipoa duen gela bat edukitzea. Procuremos disponer en el mismo estudio de otra sala con un auténtico equipo hi-fi doméstico.

Materiala: Soinu profesionala

Etxeko estudioak Los estudios caseros

Materiala: Soinu profesionala

Musikaren arloko teknologia berriei oso lotuta dago maila ertaineko estudioek mundu osoan izan duten egundoko gorakada, eta fabrikatzaileek ikerketa sakonak egin dituzte ekipo profesionalen antzeko prestazioak dituzten ekipoak merkaturatzeko, prezio askoz txikiagoan. Este crecimiento espectacular de estudios de tipo medio que se ha producido en todo el mundo, va muy emparejado a las nuevas tecnologías del campo musical y ha producido una fuerte investigación por parte de las compañías fabricantes para lanzar al mercado equipos con prestaciones similares a las profesionales pero a unos costes mucho más reducidos.

Materiala: Soinu profesionala

Azkenaldian, ikaragarri hazi da mota guztietako estudioen kopurua. Durante estos últimos tiempos se ha producido una auténtica explosión en la creación de estudios de todo tipo.

Materiala: Soinu profesionala

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Parisko estudioan asmatzen zituen jostunak bere bildu-mak, eta oso jende gutxi joaten zen bertara, tailerretako buruak, mantenuaren arduradun Simone andrea, Gerard Chueca idazkaria, Fernando Martinez laguntzailea eta Ramon Esparza moda tailerretakoa, hurrenez hurren. Ha-mar tailer zituen jostunak guztira, bost jostun, hiru espe-zialista jantzi arinetan eta bi kapelutegi tailer. Talde osoak bostehun langile zituen 1968an itxi zenean, Mlle Renee-k zorrotz eta gogor kudeatuak denak. Parisen ospe handia lortu zuen Balenciagak, eta mundu osoko bezeroak eraka-rri zituen bertara. En París, el modisto concibe sus colecciones en su estudio, frecuentado únicamente por los jefes de taller. Mine Simone encargada de la manutención, Gérard Chueca su secretario, Fernando Martínez su asistente y Ramón Esparza de los talleres de moda. El modisto cuenta con diez talleres, cinco sastres, tres especialistas en prendas vaporosas y dos talleres de sombrerería. El conjunto reúne hasta el cierre de la casa en 1968 quinientos empleados, gestionados con rigor y severidad por Mlle Renée. Es en París donde Balenciaga adquiere una notoriedad extraordinaria que atrae una c1ientela internacional.

Materiala: Ehungintza liburuak

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AZTERLAN HIGROTERMIKOA ESTUDIO HIgROTéRmICO

Materiala: Eraikinaren estalkia

KONDENTSAZIOEI BURUZKO AZTERLANA ESTUDIO DE CONDENSACIONES

Materiala: Eraikinaren estalkia

Barneko azaleko kondentsazioa zuzentzeko, isolatzeko ahalmen handiagoa duen isolatzailea erabil dezakegu, edo, bestela, Azterlan Higronomikoan isolatzaile horretarako adierazitako lodiera handitu. La condensación interior superficial se corrige instalando un aislamiento de mayor capacidad aislante o aumentando el espesor del considerado en el Estudio Higrotérmico.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Jardunbide tekniko zein administratiboak azterlana, proiektua, aurrekontua eta egikaritzea, esaterako konbinatzea teknikari kualifikatu baten eginkizuna izango da. La combinación de las prácticas, tanto técnicas como administrativas, como son el estudio, proyecto, presupuesto y ejecución, serán misión de un técnico cualificado.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Kasu guztietan, estalkiaren azterlanak, proiektuak eta egikaritzeak bikainak izan behar dute, baliabide ekonomiko eta materialik aurreztu gabe, langile espezializatuen eskutik eginak. En todos los casos, el Estudio, Proyecto y Ejecución de la cubierta deben ser exquisitos, sin escatimar medios económicos ni materiales, así­ como personal especializado.

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AZTERLAN HIGROMETRIKOAK ESTUDIOS HIGROTí‰RMICOS

Materiala: Eraikinaren estalkia

Lehen kasuan, estalkia bestelako erabileretarako birgaitu behar bada, egiturazko azterlana egin behar da aldez aurretik, estalkiak zer gainkarga berri jasan behar dituen aztertzeko, eta, horren arabera, egiturazko elementuaren konposizioa berriz ere diseinatu, estankotasun-baldintza aintzat hartuta. En el primer caso, rehabilitación para otros usos, habrá que efectuar un estudio estructural previo para las nuevas sobrecargas a que va a ser sometida y en función de éste rediseñar la composición del elemento estructural, con la condicionante de estanquidad.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Une honetan, oso garrantzitsua da estalkia isolamenduko CT-79 EOA indarreko araudira egokitzea, atmosferarako CO2 emisioak aurrezteko EEKren (Etxebizitzen Energia Kalifikazioa) subsidiarioa dena. Horren ildotik, teknikari espezializatu batek azterlan higrotermikoa egingo du, zein isolatzaile erabili eta zein estalki-sistema garatu aditzera emango diguna, baita zein lodiera ezarri ere. Un factor importante en estos momentos es la adecuación de la cubierta del edificio a la normativa vigente NBE CT-79 de aislamiento, subsidiaria a la CEV de ahorro de emisión de CO2 a la atmósfera, con el consiguiente Estudio Higrotérmico realizado por un técnico especializado, el cual nos determinará el tipo de material aislante y el sistema de cubierta a desarrollar, así­ como el

Materiala: Eraikinaren estalkia

Baldintza hori betetzen ote duen jakiteko, eraikuntza-elementuaren azterlan higrometrikoa egin behar da eraikina kokatua dagoen klima-eremuan, eta transmisio termikoko koefizientearen (K) balio errealaren berri izan behar dugu, CT-79 EOAk eskatutako balioarekin konparatzeko. Gainera, barnean azaleko kondentsaziorik ba ote dagoen edo sortu ote den jakin behar dugu, edo estalkia osatzen duten geruzetan kondentsazio interstizialik sortu ote den, hor Para conocer este cumplimiento es preciso realizar un Estudio Higrotérmico del elemento constructivo en la zona climática donde se ubica el edificio, y conocer el valor real del coeficiente de transmisión térmica (K), para compararlo con el exigido por la CT-79 y si existen u originan condensaciones interiores superficiales, así­ como condensaciones intersticiales en las diferentes capas que componen la cubierta, para de esta forma desarrollar el

Materiala: Eraikinaren estalkia

Estalkian esku hartzerakoan, material isolatzailea jarri behar da, eremuari buruzko azterlan higrotermikoa egin ondoren, CT-79 EOA betez, material iragazgaizgarri batek babestua. Euri-urarekiko estankotasuna bermatzen du horrek, baita barneko azaleko tenperatura ihintz-tenperatura baino txikiagoa izatea ere. La intervención en la Cubierta es la instalación en la misma de un material aislante, previo Estudio Higrotérmico de la zona, cumpliendo la NBE CT-79, protegido por un material impermeabilizante, que nos garanticen estanquidad al agua de lluvia y temperatura interior superficial inferior a la temperatura de rocí­o.

Materiala: Eraikinaren estalkia

azterketa > estudio (29 testuinguru)
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Sistema muntatu aurretik, erabiltzaileak azterketa bat egin beharko du, eta estali beharreko baoaren ezaugarriak jakinaraziko dizkio fabrikatzaileari, hau da, oihalen neurriak. Para comenzar a montar el sistema, se hace necesario el estudio y la planificación por parte del usuario, que comunicará al fabricante de redes el vano a proteger, es decir, las dimensiones de los paños.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

SEGURTASUNEKO ETA OSASUNEKO AZTERKETA: ESTUDIO DE SEGURIDAD Y SALUD :

Materiala: Proiektuak

AZTERKETA EKONOMIKOA: ESTUDIO ECONÓMICO:

Materiala: Proiektuak

Merkataritza-sozietateetakoak definituta egoten dira, haien errentagarritasuna baieztatzeko azterketa xehatua egiten baita: Los de las Sociedades mercantiles suelen estar definidos tras un detenido estudio que ratifica su rentabilidad:

Materiala: Proiektuak

Azterketa geotekniko batek eskatzen duen inbertsioa askoz handiagoa da jasotze topografiko batek eskatzen duena baino; horregatik, administrazioak izan ezik, gainerako enkargugileek ez dute azterketa hori egin eta ordaindu nahi izaten. La inversión de un Estudio Geotécnico es mucho mayor que la de un Levantamiento Topográfico, por ello, salvo la Administración, el resto de lo/as encargantes se niega a su realización y coste.

Materiala: Proiektuak

Administraziokoak oso ondo definituta egoten dira, araututa egoten direlako edo aldez aurretik azterketak egin direlako: Los de la Administración están totalmente definidos por su carácter reglamentado ó por estudios previos:

Materiala: Proiektuak

Segurtasuneko eta osasuneko azterketa eta plana eta kalitatea kontrolatzeko programa idazteko eskumena du, eta obran zehar betetzen direla zaintzen du Tiene competencia para redactar el Estudio y el Plan de Seguridad y Salud y el Programa de Control de Calidad y vigila su cumplimiento durante la obra

Materiala: Proiektuak

Segurtasuneko eta osasuneko azterketak eta plana eta kalitatea kontrolatzeko programa idazteko eskumena du, eta obran zehar betetzen direla zaintzen du Tiene competencia para redactar los Estudios y el Plan de Seguridad y Salud y el Programa de Control de Calidad y vigila su cumplimiento durante la obra

Materiala: Proiektuak

Administraziokoak erabat definituta daude, bai araututa daudelako, bai aldez aurretik haiei buruzko azterketa bat egin delako. Los de la Administración están totalmente definidos, bien por su carácter reglamentado ó bien porque han sido objeto de un estudio previo.

Materiala: Proiektuak

Merkataritza-sozietateetakoak definituta egoten dira, haien errentagarritasuna egiaztatzeko azterketa xehatua egiten baita. Los de las Sociedades Mercantiles suelen estar definidos tras un detenido estudio que ratifica su rentabilidad.

Materiala: Proiektuak