low cost Bilatu low cost testuinguru gehiagotan

1
low cost > low cost (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Era berean, gurutzaldien eskaintza bera ere dibertsifikatu egin da, prezioetan (luxuzko gurutzaontziak eta low cost direlakoak), iraupenean (astebetekoetatik hasi, eta ehun egun baino gehiagoan munduari bira ematen diotenetaraino, hala nola Cunarden Queen Elisabethk eta Queen Mary 2k egiten duten bezala), tematikan (gurutzaldi tematikoak), ibilbideetan eta destinoetan (Mediterraneoan zeharrekoak, Karibekoak, fiordoetakoak, etab.). Asimismo, la propia oferta de cruceros se ha diversificado, en precios (cruceros de lujo y cruceros low cost), en duración (desde un crucero de una semana hasta un crucero de más de cien días que dé la vuelta al mundo, como se puede hacer en los buques Queen Mary 2 y Queen Elisabeth de Cunard), en temática (cruceros temáticos), en itinerarios y destinos (por mares como el Mediterráneo o el Caribe, por fiordos, etc.)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Low cost konpainiak Compañías low cost

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Low cost konpainiak azken urteetan indar handiz sortu diren aireko konpainiak dira, eta zeharo aldatu dute nazioarteko aireko ikuspegia. Las compañías low cost son compañías aéreas que han surgido en los últimos años con mucha fuerza frente a las compañías aéreas tradicionales y han producido un cambio radical en el panorama aéreo internacional.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Low cost kontzeptua Estatu Batuetan sortu zen joan den mendearen erdialdean, baina Europan 90eko hamarkadan hedatu zen, zenbait konpainia sortu zirenean, hala nola EasyJet eta Ryanair. El concepto de low cost surgió en Estados Unidos a mediados del siglo pasado, pero su gran expansión en Europa no se produjo hasta los años 90 con el desarrollo de compañías como easyJet y Ryanair.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Hegazkin-konpainia tradizionalek azken urteotan bidaiariak galdu dituzte low cost konpainien eraginez. Las compañías aéreas tradicionales han perdido viajeros en los últimos años frente a las compañías low cost.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura