establecimiento

1
denda > establecimiento (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Lurrinak.- Gozodenda batean sartzean nabari dezakegun gauzarik erakargarrienetako bat usaina da; jangura eta dastatzeko gogoa pizten dute. Horien artean, labetik atera berriak diren opilgintzako oreena dugu, dendako espazio guztia hartzen duena. Aromas.- Es uno de los atractivos más importantes que podemos apreciar al entrar en una pastelería, ellos despiertan el apetito y el deseo de degustación entre ellos destaca el que producen las masas de bollería recién salidas del horno que invaden todo el espacio del establecimiento.

Materiala: Gozogintza

Erakusleihoak eta dendaren sarrerak bat egiten badute, erakargarriagoa izango da, eta are gehiago erakusleihoa atearen eskuinaldera badago. Si se da coincidencia entre escaparate y entrada al establecimiento, la función de relamo se ve favorecida y si el escaparate queda a la derecha de la puerta en mayor medida.

Materiala: Gozogintza

Denda gehienetan, eskaintzak eta beherapenak iragartzeko erabiltzen dira. En la mayoría de establecimientos son los destinados a ofertas y rebajas.

Materiala: Gozogintza

Saltzaileak erosleari eragiten dio eta dendetako ezaugarrien eta eroslearen nahien arteko konbinazioa egiten du. El detallista influye sobre el comprador y realiza una combinación entre los atributos de los establecimientos y los deseos del comprador.

Materiala: Gozogintza

Beraz, erakusleiho bat ongi pentsatzeko, oso garbi eduki beharko dugu hasieratik gure denda zer izatea nahi dugun. Por lo tanto para concebir un escaparate, hemos de tener muy claro de principio que queremos de nuestro establecimiento.

Materiala: Gozogintza

Gure dendan oinarrizko produktua jartzera mugatzen bagara, inoiz ez dugu salduko jaso dugun beste produktu hori. Si en nuestro establecimiento nos limitamos a poner el producto básico jamás venderemos ese otro producto que hemos recibido.

Materiala: Gozogintza

Izan ere, bezeroaren lekuan jarri behar dugu; gustu pertsonalez ahaztu eta gure dendaren aurretik igaroko diren pertsonen gustuak bilatu behar ditugu. Praktikotasunera jo behar dugu, eta sofistikatu eta deigarriagoak izan arren komertzialak ez diren alderdiak baztertu behar ditugu. Porque tenemos que ponernos en el lugar del cliente, nos debemos olvidar de los gustos particulares y buscar los gustos de las personas que van a pasar por delante de nuestro establecimiento, iremos a lo practico y olvidaremos los aspectos que puedan ser mas sofisticados y llamativos pero que no son comerciales.

Materiala: Gozogintza

establezimendu > establecimiento (66 testuinguru)
eu testuak es testuak
Hiriburuak hotel-azpiegitura bikaina du Nilo ertzean, Heliopolis-en eta Gize-n; zenbait establezimendu, hala nola Mena House Oberoi eta Marriot antzinako jauregi birmoldatuak dira. Kalitate-prezio erlazio bikainak eta balio artistikoek azokak eta kongresuak egitea sustatzen dute. La capital cuenta con una excelente infraestructura hotelera en las orillas del Nilo, Heliópolis y Giza y algunos establecimientos son antiguos palacios restaurados como el Mena House Oberoi y el Marriot, la excelente relación calidad precio y los valores artí­sticos de el Cairo favorecen la celebración de ferias y congresos.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Azken hiri horretan, hotel garrantzitsuak eraiki dira, eta han dago munduko luxu handieneko establezimenduren bat, La Mamounia hotela. En esta última población , se ha desarrollado una importante planta hotelera con alguno de los establecimientos más lujosos del mundo, como el Hotel La Mamounia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Nazioarteko hotel-kate handienek goi-mailako establezimenduak dituzte han; eta horrek ere ahalbidetu egiten du enpresa- eta politika-mailako ekitaldi eta bilerak egin ahal izatea. Horrek gastatzeko gaitasun handiko pizgarri- edo negozio-turismoa erakartzen du. Las mejores cadenas internacionales tienen establecimientos al más alto nivel, lo que también favorece la celebración de eventos y reuniones empresariales y polí­ticas que atraen un turismo de incentivo o negocios de elevada capacidad de gasto.

Materiala: Nazioarteko produktuak

Bigarren mailan, azpimarratzekoa da azukre-fabrika handiak, etxetzar zaharrak eta etxalde umilagoak landa-turismoko establezimendu bihurtzen ari direla kafe-ekoizpeneko eremuan; eskualde horrek, izan ere, garrantzi ekonomiko handia du eta kontrol militar handiagoak hango segurtasuna handitzen du. En un segundo nivel, cabe subrayar la importancia del reciente proceso de reconversión de grandes ingenios azucareros , de viejas mansiones y haciendas más modestas, en establecimientos turí­sticos rurales ,en el eje cafetero que por la relevancia económica de la región, está sujeta a un mayor control militar lo que acrecienta la seguridad.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Kontzesioen zona. Merkataritza-lokal bat ustiatzeko baimena eskuratu duten merkataritza-establezimenduak daude zona horretan. Zona de concesiones, donde se sitúan los establecimientos comerciales que hayan obtenido licencia para la explotación de un local comercial.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

HOTEL-ESTABLEZIMENDUAK ETA ESTABLEZIMENDU BALIOKIDEAK AUTONOMIA-ERKIDEGOEN ARABERA. ESTABLECIMIENTOS HOTELEROS Y ESTABLECIMIENTOS ASIMILADOS, POR COMUNIDADES AUTÓNOMAS.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

ESTABLEZIMENDU TURISTIKOAK. ESTABLECIMIENTOS TURíSTICOS.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

HOTEL-ESTABLEZIMENDUETAN OSTATU HARTUTAKO BIDAIARI ESPAINIARREN BATEZ BESTEKO EGONALDIA, DESTINOKO AUTONOMIA-ERKIDEGOEN ARABERA ESTANCIA MEDIA DE LOS VIAJEROS ESPAÑOLES ALOJADOS EN ESTABLECIMIENTOS HOTELEROS, POR COMUNIDADES AUTÓNOMAS DE DESTINO.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

HOTEL-ESTABLEZIMENDUETAN OSTATU HARTUTAKO BIDAIARIAK NAZIONALITATEAREN ARABERA VIAJEROS EXTRANJEROS ALOJADOS EN ESTABLECIMIENTOS HOTELEROS SEGíšN NACIONALIDAD

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Establezimenduaren izena: Nombre del establecimiento:

Materiala: Tokiko eta eskualdeko turismo produktuen diseinua eta merkaturatzea