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martxa > marcha (34 testuinguru)
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Martxan dagoen motorraren zarata Ruido del motor en marcha

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Horrela, nahi gabe martxan jartzeagatik eragindako istripuak saihestuko dira, mantentze-lanak eremu arriskutsuetan egitean adibidez. Esto previene de accidentes por puestas en marcha involuntarias, como en caso de estar ejecutando tareas de mantenimiento en zonas peligrosas.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Lan-ekipo bat borondatez eragintza-organoari eraginez soilik jarri ahal izango da martxan. La puesta en marcha de un equipo de trabajo, solamente se podrá efectuar con una acción voluntaria sobre el órgano de accionamiento previsto a tal efecto.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Martxan jarri aurretik, hirugarrenentzat arriskurik ez dagoela egiaztatuko dugu. Antes de su puesta en marcha, se comprobará que no existen riesgos para terceros.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Horregatik, martxan jartzen denean soilik ez, baizik eta beti ibili behar dugu kontuz ekipoak erabiltzen ditugunean. Por estas razones, no solo cuando se pone en marcha, sino siempre, hay que tener cuidado con la utilización de los equipos.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Neurri horren bidez, presioa igotzeko behin eta berriro martxan jartzeek eragindako eragozpena saihesten da. Con esta medida se consigue evitar la molestia ocasionada por las sucesivas puestas en marcha para levantar presión.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kanpotik, ikus daiteke motorra martxan dagoenean, eta aire girotua konektatuta ez dagoenean, uhalez arrastatutako polea biratzen dela, baina platera ez dela biratzen. Exteriormente, se puede observar que cuando el motor está en marcha y el aire acondicionado no está conectado, gira la polea arrastrada por la correa pero no lo hace el plato.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

Arestian ikusi dugunez, airea ibilgailuaren martxa bidez sar daiteke bidaiari-lekura (ibilgailuak gutxieneko abiadura behar du) edo haizagailu baten bitartez. Como ya vimos anteriormente, el aire puede acceder al habitáculo bien por la propia marcha del vehí­culo (necesita cierta velocidad), o ayudado por un ventilador.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

Dagoeneko ikusi dugunez, bidaiari-lekuan kanpotik datorren airea sartzea da aireztapen-sistema; horretarako, ibilgailuaren martxa aprobetxa daiteke, edo haizagailu baten bitartez aireztapenaren abiadura areagotu daiteke. El sistema de ventilación o aireación consiste, como ya se ha visto, en introducir dentro del habitáculo aire procedente del exterior aprovechando la propia marcha del vehí­culo o aumentando la velocidad a través de un ventilador.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

f) Motorra martxan egonik, aktibatu eskatutako tenperaturaren tekla eta airearen abiadurari dagokiona, eta, termometro digital baten laguntzarekin, neurtu saretxoen tenperatura-aldaketa guztiak. f) Con el motor en marcha, activa las teclas de temperatura solicitada y de velocidad del aire y mide con un termómetro digital las distintas variaciones de temperatura en las rejillas.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak