konfiantza Bilatu konfiantza testuinguru gehiagotan
- es confianza
eu testuak | es testuak | ||
Konfiantzako giroa ezarri eta mantendu beharko du, eta familian irudi egonkorra eta iraunkorra izan beharko du, baldin diziplina anitzeko taldeak aldaketa behar dela erabakitzen ez badu. | Deberá establecer y mantener un clima de confianza, siendo una figura estable y permanente en la familia, a no ser que el equipo interdisciplinar considere la necesidad del cambio. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Familiak komunikaziozko eta konfiantzako harremana ezartzea lortuko du, eta familia horietan ezaugarri komuna den profesionalekiko eta erakundeekiko konfiantzarik gabeko jokabideak gaindituko dituzte. | Consiga una relación de comunicación y confianza, superando las actitudes de desconfianza ante profesionales e instituciones, rasgo común de estas familias. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Bere buruarekiko konfiantza eta segurtasuna garatzea. | Desarrollar su confianza y seguridad en sí misma. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Horretarako, bere istorioari aurre egin beharko dio eta bere bizipenaren ikuspegi globala bilatu beharko du. egoerari aurre egiteko, bere burua menderatze-lotura horretako parte dela onartu beharko du tratu txarrak ematen zituenarengandik independizatzeko eta bere buruan konfiantza lortzeko. | Para ello tendrá que afrontar su propia historia en busca de una visión global de su vivencia, reconociéndose como parte activa del vínculo de dominación, para conseguir superarlo y hacerse independiente del maltratador, y comenzar a adquirir confianza en sí misma. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Adin-tarte bakoitzak bere gela eduki behar du, horrela espazioa propiotzat identifikatu eta barneratu ahal izan dezaten, horrek askatasunez jokatzeko konfiantza ematen baitie. | Cada grupo de edad debe contar con su propia aula, para que de esta manera puedan identificar y asimilar el espacio como propio, hecho que les da confianza para actuar libremente. | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
Hori gerta dadin, haur horiek ez dute inoiz beren burua baztertuta ikusi behar; ez dira etiketatu behar, eta hezitzaileak, haien garapen kognitiboari egokitutako jarduera ludikoak programatuz, arrakasta sistematikoak lortuko ditu, eta, hala, segurtasuna eta konfiantza emango die, eta zertarako diren gai erakutsi. | Para que esto ocurra estos pequeños no se deben sentir en ningún momento rechazados, no se les puede etiquetar, el educador a través de la programación de adecuadas actividades lúdicas que sean accesibles a su grado de desarrollo cognitivo conseguirá una serie sistemática de éxitos que dará seguridad y confianza y hará al pequeño tomar conciencia de lo que es capaz. | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
Programa hori haurrek beren behar eta desioen autoikaskuntzarekin eta besteen behar eta desioen ikaskuntzarekin hasten da; ondoren, beren buruarengan eta besteengan konfiantza hartzen ikasten dute, gatazkak konpontzen, erabakiak hartzen eta hainbat balio izaten, hala nola, elkarlana eta elkartasuna. | Este programa comienza con un autoaprendizaje de las necesidades y deseos de los pequeños y un aprendizaje de las necesidades y deseos de los demás, pasando al aprendizaje y adquisición de confianza en ellos mismos, así como en el prójimo, resolución de conflictos, toma de decisiones y adquisición de valores como los de cooperación y | Materiala: Jolasaren metodologia |
|
> "Hezkuntza-metodologiak esperientziak, jarduerak eta jolasa izango ditu oinarri, afektuzko eta konfiantzako giroan". | I La metodología educativa se basará en las experiencias, las actividades y el juego, en un ambiente de afecto y confianza." | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
SEGURTASUNA eta KONFIANTZA eskaini behar ditu, eta bientzat ahalik eta autonomoena eta naturalena izan behar du (gorputz-mugimenduak erabiliz, elkarrizketa eten gabe). | Debe inspirar SEGURIDAD y CONFIANZA y debe ser para ambos lo más autónoma (con movimientos corporales, sin cortar la conversación) y natural posible. | ||
Materiala: Komunikazio alternatiboa |
|||
Kamiiren ustez, egiazko jarduera, hau da, ikaskuntzara eta ezaguerara daramana, haurraren saiakuntza praktikotik sortzen da; hark balioko dio, gero, egitura mentalen oinarri izango diren ezaguera logiko-matematikoak ziurtasun eta konfiantza handiagoz ezartzeko. | Para Kamii, la verdadera actividad, la que lleva a un aprendizaje y conocimiento es la que surge de la experimentación práctica del niño y que le servirá para posteriormente establecer con mayor seguridad y confianza los conocimientos lógico-matemáticos que serán la base de sus futuras estructuras mentales. | ||
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
eu testuak | es testuak |
Zeinek bere emozioak ezagutu behar ditu, eta konfiantza behar dugu geure buruarengan. | Hay que saber reconocer las propias emociones y tener confianza en uno mismo. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
Urruntze-seinale bat da, eta esan nahi du pertsonak ez duela intimitaterik nahi, ez duela konfiantzarik sentitzen edo interes-falta duela. | Es una señal de alejamiento, significa que la persona no quiere intimar, que no se siente en confianza o tiene desinterés. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
Norbere buruarekiko konfiantza eta segurtasuna | Auto confianza y seguridad |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
Segurtasun-falta, zalantza eta konfiantza-eza. | Inseguridad, duda y falta de confianza |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
Konfiantza eta pertsona une atsegina ari dela igarotzen. | Confianza y que la persona está pasando un rato agradable. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
d)Bermea langileek erakutsitako ezagutza eta arreta eskaintzen ari diren zerbitzuari dagokionez, baita konfiantza eta sinesgarritasuna inspiratzeko haien abilezia ere. | d)Garantía son los conocimientos y atención mostrados por los empleados respecto al servicio que están brindando, además de la habilidad de los mismos para inspirar confianza y credibilidad |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
|
Zuzenean behatzea. Behaketaren bidez eta trebetasun sozioprofesional egokiekin, aholkularia bezeroaren konfiantza irabazten saiatzen da. | Observación directa: a través de la observación y con unas buenas habilidades socioprofesionales, el asesor busca ganarse la confianza del cliente |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |