formación Bilatu formación testuinguru gehiagotan

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prestakuntza > formación (17 testuinguru)
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Bertan, errehabilitazioko, bizitzako ohituretako (ordutegiak, aisialdiko denbora banatzea eta egokitzea), prestakuntzako, tailer okupazionaletako eta abarreko jarduerak egiten dira. En ellos se realizan actividades de rehabilitación, de hábitos de vida (horarios, adecuación y distribución del tiempo de ocio), de formación, talleres ocupacionales, etc.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Autonomia-erkidegoetan emakumearen politikaren ardura duen erakunde hau dute. Honako helburu hauek ditu, besteak beste: emakumeen gizarte-egoera aztertu eta ikertzea, probintzian nahiz tokian tokiko emakumearen politika koordinatzea, aukera-berdintasuna sustatuko duten programak bultzatzeko erakundeen arteko koordinazioa egitea eta prestakuntzarako eta lan-arlora sartzeko programak egitea. Las comunidades autónomas disponen de este organismo responsable de la polí­tica de la mujer que tiene, entre otros objetivos, el estudio y la investigación de la situación social de la mujer, la coordinación de la polí­tica de la mujer tanto provincial como local, la coordinación de los diferentes organismos para la promoción de programas que promuevan la igualdad de oportunidades y la elaboración de programas de formación e inserción

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bestalde, hartzaile diren pertsonek adingabeaz arduratzeko eta arreta osoa emateko betebeharra dute (elikadura, hezkuntza eta prestakuntza), jatorri-familiara itzultzeko unea iristen den arte. Por su parte, las personas acogedoras tienen la obligación de velar por el menor y atenderlo de forma integral (alimentación, educación y formación) hasta que este pueda volver a la familia de origen.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Nolanahi ere, Legebiltzar horrek heziketa-arduradunen ahalmena aipatzen du, eta gurasoei eta hezitzaileei dei egiten die erantzukizuna har dezaten haurrei prestakuntza egokia emateko. Beraz, jolasaren eta jostailuen bitartez harmonia, elkartasuna eta elkarlana sustatzeko ingurunea sortzearen alde egiten du, eta indarkeria, lehia edo edozein borroka-mota sortzen duten jostailuak eta objektuak ezabatzearen alde. En todo caso este Parlamento alude al poder de los diferentes agentes educativos y hace una llamada a la responsabilidad de padres y educadores para una formación adecuada de los niños y por tanto en la creación a través del juego y de los juguetes de un entorno de armonía, solidaridad y cooperación; y una erradicación de juegos y objetos que generen violencia, competencia o cualquier tipo de luchas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezkuntzaren eta gurasoen eta haurren prestakuntza eta informazioaren bitartez soilik murritz daiteke publizitatearen efektu negatiboa eta saihets daiteke kontsumo-ohitura desegokiak hartzea. Que sólo a través de la educación, formación e información de padres, adultos y pequeños se puede paliar el efecto negativo que pueda causar la publicidad y evitar la formación de hábitos de consumo inadecuados.

Materiala: Jolasaren metodologia

Prestakuntza- eta birziklapen-beharrei buruz kontzientziatzea. Concienciar de la necesidad de formación y reciclaje.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

lan egiteko disponibilitatea, curriculuma eta prestakuntza, lanerako ikastaroak, lana bilatzeko ikastaroak, lana egiteko jarrera eta motibazioa. disponibilidad para trabajar, currí­culum y formación, cursos ocupacionales, cursos de búsqueda de empleo, actitud y motivación para desempeñar un trabajo.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Arreta multzo edo oinarrizko jarduera horiek prebentzio-, laguntza-, prestakuntza- eta errehalibilazio-jarduerak dituzte oinarri eta bost esparrutan banatzen dira: Esta serie de atenciones o actuaciones básicas se basan en actividades de prevención, asistencia, formación y rehabilitación, y se distribuyen en cinco ámbitos:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bestalde, denbora batez familiako erantzukizunak beren gain izan ondoren lan-merkatura sartzen diren pertsonei beharrezko birziklapena edo prestakuntza eskaintzeko asmoa dute. Por otra parte, pretenden ofrecer el reciclaje o la formación necesaria a aquellas personas que se incorporan al mercado de trabajo después de haber estado durante un tiempo asumiendo las responsabilidades familiares.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Adingabea hartzen duten pertsonek adingabeaz osorik arduratzeko betebeharra dute (elikadurari, hezkuntzari eta prestakuntzari dagokionez). Las personas que acogen al menor, tienen la obligación de velar integralmente por el menor (cuanto a alimentación, educación y formación).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

heziketa > formación (5 testuinguru)
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Hauek dira aintzat hartu beharreko beste zenbait alderdi: guraso eta irakasleen inplikazioa heziketa-prozesuan, eta irakasleak ikasleen jatorrizko kulturen oinarrizko alderdietan gehiago trebatzea. Otros aspectos que se deberán tener en cuenta son la implicación de padres y profesores en el proceso de inserción educativa y la ampliación de la formación a profesores sobre los aspectos básicos de la cultura original de los alumnos.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Heziketa amaitu zuenean, lanerako ikastegi batera joan zen, eta zenbait eginkizunetarako prestatu zen han. Cuando acabó su formación en el colegio acudió a un centro ocupacional en el que se preparó en distintas tareas laborales.

Materiala: Ezintasuna

Lan-munduan sartzeko, legeztatzeko, eta hizkuntza eta heziketa-arazoak direla eta, independizatzea oso zaila da. Independizarse es muy difí­cil debido a los problemas de acceso al mercado laboral, de legalización, idioma y formación.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Familia-nukleoan bizi diren emakumeak ez daude pribilegio-egoeran; izan ere, immigrazioaren zailtasunei generoari lotutakoak gehitu behar zaizkio. Hori gutxi balitz, emakumearen emantzipazioa geldiarazten duten baldintzak daude (kulturalak, erlijiosoak, ekonomikoak, heziketa-mailakoak, gizarte-laguntza eta abar). Las mujeres inmigrantes que viven en un núcleo familiar tampoco se encuentran en una situación privilegiada, pues a las dificultades propias de la inmigración se les suman las especí­ficas de género, con el agravante de una serie de condicionamientos (culturales, religiosos, económicos, de formación, de apoyo social, etc.) que frenan su posible emancipación.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bestalde, heziketa betebehar gisa ikusten dute eta ez inbertsio gisa. Hori da Atzerritarren Urtekari Estatistikoaren datuetan islatzen dena, eta atzerritarrentzako gaztelaniako doako eskoletara emakume gutxi joaten dela baiezta daiteke (% 20 baino gutxiago). Por otra parte, la formación se percibe como una obligación y no como una inversión, esto se refleja en los datos del Anuario Estadí­stico de Extranjería, que confirma que son pocas las mujeres que asisten a las clases gratuitas de español para extranjeros (apenas un 20%).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

trebakuntza > formación (17 testuinguru)
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Prozesu horretan guztian pertsonal sanitarioaren laguntza, trebakuntza eta sentsibilizazioarekin kontatu beharra dago giza baliabide espezializatuak eta osasun-laguntzaren kalitatearen aldekoak izateko. En todo este proceso se ha de contar con el apoyo, formación y sensibilización del personal sanitario para poder disponer de recursos humanos especializados y en pro de la calidad de la asistencia sanitaria.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Trebakuntza. Formación.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Helduei dagokienez, haientzako trebakuntzarako sarbidea bultzatu behar da eta ingurune berrira egokitzeko beharrezko aldaketak egin behar dira, hizkuntzara egokitzeko bereziki. En cuanto a los adultos se ha de favorecer el acceso a la formación de adultos y se han de realizar las pertinentes adaptaciones al nuevo medio de acogida y en especial a la lengua.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Ez da ahaztu behar droga-mendekotasunetan trebakuntza espezifikoa jasotzeak hauek ulertu ahal izateko duen garrantzia: adikzio- eta mendekotasun-prozesuak inguratzen dituzten alderdiak, substantziara ohitzea, abstinentzia-sindromea eta abar. Naturalmente, no se debe olvidar la importancia de la formación especí­fica en drogodependencias para poder entender los aspectos que rodean un proceso de adicción, dependencia, habituación a la sustancia, sí­ndrome de abstinencia, etc.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Harrera egiteko prest dauden familiak Magrebekoak, bertakoak edo beste jatorri batzuetakoak izan daitezke. Jatorria edozein izanda ere, etorkin adingabeen egoerari dagokionez sentsibilizatuta egon behar dute. Hala eta guztiz ere, beti izango dute Gurutze Gorriko taldearen laguntza eskuragarri: aholkularitza, laguntzak, informazioa, trebakuntza, Las familias dispuestas a hacer un acogimiento pueden ser de origen magrebí­, autóctonas o de otros orí­genes, pero, en todo caso, han de estar sensibilizadas por la situación de los menores inmigrantes, aunque siempre contaran con el apoyo del equipo de Cruz Roja en forma de asesoramiento, ayudas, información, formación, permisos, documentación, etc.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

"Programa honek trebakuntza eskaintzen die emakume horiei eta, era berean, lan duina ikasten dute eta higienea, osasun sexuala eta bertako ohiturei buruzko kontzeptu praktikoak bereganatzen dituzte", azaldu zuen atzo Caritaseko lehendakariak, Santiago Sorok. "Este programa ofrece a estas mujeres formación a la vez que aprenden una ocupación laboral digna y también adquieren algunos conceptos prácticos sobre higiene, sanidad sexual, y costumbres autóctonas", explicó ayer el presidente de Caritas, Santiago Soro.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Trebakuntzaren eta laguntza-baliabideen garrantzia La importancia de la formación y de los recursos asistenciales

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Trebakuntza espezializatua ezinbestekoa da droga-mendekotasuna duen gaixoaz arduratzeko, bai fase akutuan egonda, bai kronikoan egonda. La formación especí­fica es imprescindible para poder atender a un paciente drogodependiente, ya sea en fase aguda o crónica.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Droga-mendekotasuna duten gaixoentzako laguntza-baliabide asko daude eta profesionalek eta droga-mendekoak izan direnek osatutako lan-taldeak izan ohi dira; azken horiek, trebakuntza pertsonala eta profesionala jaso ondoren, taldearen partaide izatera iristen dira. Son muchos los recursos asistenciales para pacientes drogodependientes que tienen un equipo de trabajo integrado por profesionales y por personas ex drogodependientes, que tras un perí­odo de formación personal y profesional pasan a formar parte del equipo.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Adingabe askok babes-zentroetatik ihes egiten dute; izan ere, ez dituzte beren trebakuntza eta gizarteratze-behar errealentzako erantzunak topatzen, eta marjinazio sozialaren sarean erortzen dira. Muchos menores internados se fugan de los centros de protección ya que no encuentran respuestas a sus necesidades reales de formación e integración social y acaban entrando en las redes de la marginación social.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

prestakuntza > formación (27 testuinguru)
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Langile horiek prestakuntza nahikoa jasoko dute, betiere bete beharreko lanpostuaren ezaugarrietara egokitua, eta beren kualifikazioa eta esperientzia profesionala eta izango dituzten arriskuak kontuan hartuta. Dichos trabajadores recibirán, en todo caso, una formación suficiente y adecuada a las caracterí­sticas del puesto de trabajo a cubrir, teniendo en cuenta su cualificación y experiencia profesional y los riesgos a los que vayan a estar expuestos.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Prebentzioari dagokion prestakuntzaren proiektua eta antolamendua. El proyecto y la organización de la formación en materia preventiva.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Langileek, beren prestakuntzaren arabera eta enpresaburuaren argibideei jarraiki, bereziki, hauek egin beharko dituzte: Los trabajadores, con arreglo a su formación y siguiendo las instrucciones del empresario, deberán en particular:

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Kasu guztietan, funtzionario horiek A edo B titulazio multzoetakoak izan beharko dute, eta lan-arriskuen prebentzioko prestakuntza zehatza dutela egiaztatu. En todo caso, tales funcionarios deberán pertenecer a los grupos de titulación A o B y acreditar formación especí­fica en materia de prevención de riesgos laborales.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Laneko Segurtasun eta Osasunaren Batzorde Nazionalari atxikita fundazio bat egongo da, laneko segurtasun- eta osasun-kondizioak hobetzea helburu izango duena, batez ere enpresa txikietan; informazioa, laguntza teknikoa eta prestakuntza emango du, eta arriskuen prebentziorako araudia bete dadin sustatzeko du. Adscrita a la Comisión Nacional de Seguridad y Salud en el Trabajo existirá una fundación cuya finalidad será promover la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, especialmente en las pequeñas empresas, a través de acciones de información, asistencia técnica, formación y promoción del cumplimiento de la

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Horretarako, praktikan jarri aurretik eta arriskuen prebentzioan duten eraginari dagokionez, Batzordean eztabaidatuko dira lege honen 16. artikuluan aipatzen diren babes- eta prebentzio-jardueren plangintza, lanaren antolamendua eta teknologia berrien erabilera, antolamendua eta garapena eta, era berean, prebentzioari dagokion A tal efecto, en su seno se debatirán, antes de su puesta en práctica y en lo referente a su incidencia en la prevención de riesgos, los proyectos en materia de planificación, organización del trabajo e introducción de nuevas tecnologías,

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Enpresaburuak prebentzioari buruzko beharrezko baliabideak eta prestakuntza eman beharko dizkie prebentzio-ordezkariei, beren funtzioak behar bezala bete ditzaten. El empresario deberá proporcionar a los Delegados de Prevención los medios y la formación en materia preventiva que resulten necesarios para el ejercicio de sus funciones.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Enpresaburuak bere baliabideak erabiliz edo gaian espezializatutako organismo edo entitateekin hitzartuta eskaini beharko du prestakuntza, eta arriskuen bilakaerara eta beste batzuen agerpenera egokitu beharko du; beharrezkoa izango bada, aldian-aldian errepikatu beharko da. La formación se deberá facilitar por el empresario por sus propios medios o mediante concierto con organismos o entidades especializadas en la materia y deberá adaptarse a la evolución de los riesgos y a la aparición de otros nuevos, repitiéndose periódicamente si fuera necesario.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Prestakuntzari eskainitako denbora lan-denboratzat hartuko da ondorio guztietarako, eta haren kostua ez da inoiz ere prebentzio-ordezkarien konturakoa izango. El tiempo dedicado a la formación será considerado como tiempo de trabajo a todos los efectos y su coste no podrá recaer en ningún caso sobre los Delegados de Prevención.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Aurreko ataletan adierazitakoa gorabehera, enpresaburuak presentzia espresuki esleitu ahal izango die enpresako langile bati edo batzuei, nahiz eta prebentzio-zerbitzukoak edota izendatutako langileak ez izan, baldin eta 1. atalean zehazten diren jarduera edo prozesuetan beharrezko ezaupideak, kualifikazioa eta esperientzia badituzte eta gutxienez oinarrizko mailako funtzioei dagokien prebentzio-prestakuntza badute. No obstante lo señalado en los apartados anteriores, el empresario podrá asignar la presencia de forma expresa a uno o varios trabajadores de la empresa que, sin formar parte del Servicio de Prevención Propio ni ser Trabajadores Designados, reúnan los conocimientos, la cualificación y la experiencia necesarios en las actividades o procesos mencionados con anterioridad y cuenten con la formación preventiva correspondiente, como mí­nimo, a las

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeriaSegurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

prestakuntza > formación (1 testuinguru)
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Aurreko ataletan adierazitakoa gorabehera, enpresaburuak presentzia espresuki esleitu ahal izango die enpresako langile bati edo batzuei, nahiz eta prebentzio-zerbitzukoak edota izendatutako langileak ez izan, baldin eta 1. atalean zehazten diren jarduera edo prozesuetan beharrezko ezaupideak, kualifikazioa eta esperientzia badituzte eta gutxienez oinarrizko mailako funtzioei dagokien prebentzio-prestakuntza badute. No obstante lo señalado en los apartados anteriores, el empresario podrá asignar la presencia de forma expresa a uno o varios trabajadores de la empresa que, sin formar parte del Servicio de Prevención Propio ni ser Trabajadores Designados, reúnan los conocimientos, la cualificación y la experiencia necesarios en las actividades o procesos mencionados con anterioridad y cuenten con la formación preventiva correspondiente, como mí­nimo, a las

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeriaSegurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

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formazio > formación (8 testuinguru)
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Zer formazio izango duten zuhaitzek Formación que van a tener los árboles

Materiala: Nekazaritza

Adaxka begetatiboak edo formazio begetatiboak izeneko lehen taldean zur ernamuinak baino ez daramatzaten denetariko adaxkak biltzen dira. En el primer grupo, ramos vegetativos o formaciones vegetativas, se incluyen todos aquellos tipos de ramos que solamente llevan yemas de madera

Materiala: Nekazaritza

Formazio guztiok ez dira espezie batean edo zuhaitz isolatu batean batera agertzen. No todas estas formaciones se presentan simultáneamente en una especie o en un árbol aislado.

Materiala: Nekazaritza

Hala, esate baterako, adaxka, brindila, azkona eta lanburda ohiko formazioak dira pipitadun fruta arboletan; adaxka mistoa eta maiatzeko sortak berriz, hezurdun fruta arboletan dira ohikoak. Así, por ejemplo, el ramo, la brindilla, el dardo y la lamburda son formaciones típicas de los frutales de pepita, mientras que el ramo mixto y los ramos de mayo lo son de los frutales e hueso

Materiala: Nekazaritza

Formazio motak Tipo de formación

Materiala: Nekazaritza

Arabako Errioxan, baso itxurako formazioetan landare tarte klasikoak 1,8 m x 1,8 m-koak dira, hau da, 3.086 mahatsondoko dentsitatea hektareako. En Rioja Alavesa Los marcos clásicos en formaciones en vaso son de 1,8 m. x 1,8 m. , lo que supone una densidad de 3.086 cepas por hectárea.

Materiala: Nekazaritza

Besorako formazioetan besorako formazioetan ohikoa da 1,3 m x 2,6 m-ko landare tartea, hau da, 2.958 mahatsondo inguru hektareako. En formaciones en espaldera un marco frecuente es el de 1,3 m. x 2,6 m., lo cual supone igualmente unas 2.958 cepas por hectárea.

Materiala: Nekazaritza

Degradazio maila norainokoa den jakiteko, kontuan hartu behar dira lurzoruaren propietateak eta lurzoruaren formazioan esku hartzen duten faktore jakin batzuk, esaterako, klima lurraren erabilera eta lurzoruaren maneiua. Las propiedades del suelo y determinados factores que intervienen en la formación de éste, como el clima la utilización de la tierra o el manejo del suelo determinan el nivel de degradación.

Materiala: Nekazaritza