eskola Bilatu eskola testuinguru gehiagotan
eskola > escuela (126 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Haur-eskolak. | Escuelas infantiles. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
LEHEN HAURTZAROAN ARRETA EMATEKO ZERBITZUAK (Haur-eskolak, Ludotekak, Haurren etxeak...) | SERVICIOS DE ATENCIÓN A LA PRIMERA INFANCIA (Escuelas infantiles, Ludotecas, Casas de Niños...) |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Adierazi bitartekotza estrategia eraginkortzat joko zenukeen zenbait egoera; adibidez, institutuan edo eskolan, edo bizi zaren auzoan. | Indica diferentes situaciones, por ejemplo en el ámbito de tu instituto o escuela, o de tu barrio, donde recomendarías la mediación como una estrategia eficaz. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Berezko jolasa da, batez ere 6 urtera bitartean; horregatik, haur-eskolan ahalik eta gehien bultzatu behar da. | Es el juego por excelencia, sobre todo hasta los 6 años, de ahí que en la escuela infantil se deba potenciarlo al máximo. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Haur-hezkuntzako eskola bateko jolastokiaren gutxieneko baldintzak araututa daude. | Las condiciones mínimas que requiere un patio en una escuela infantil están reguladas. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Beste jolas-espazio batzuk haur-eskolan | Otros espacios de juego en la escuela infantil |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Eskolak sozializaziorako lehen mailako eragile gisa duen garrantzia ikusita, normala da osasun-hezkuntzaren alorrean ere protagonismo berezia ematea. | Vista la importancia de la escuela como agente socializador de primer orden, es evidente que se le haya otorgado un protagonismo especial en lo que a la educación para la salud se refiere. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Familiak egiten duen behaketan ez bezala, eskolak badaki noiz egin duen behaketa, eta informazio hori erabilgarria da esku hartzea haurraren beharretara egokitzeko. | A diferencia de la observación que hace la familia, en la escuela se sabe en qué momentos se ha hecho la observación y es útil para ir adaptando la intervención a las necesidades del niño. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Elikadura haur-eskolan | La alimentación en la escuela infantil ........................ |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Maria 8 hilabeterekin hasi zen haur-eskolara etortzen. | María es una niña que se incorporó a la escuela infantil cuando tenía 8 meses. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |