irakasle Bilatu irakasle testuinguru gehiagotan
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Lan egiteko modua egoeraren araberakoa izango da; adibidez, Hezkuntza Bereziko irakaslea, logopeda, psikologoa edo beste edozein hezkuntza-behar bereziak dituzten haurrez soilik ardura daiteke, edo talde osoaz; orduan, bikoiztura gisa funtzionatuko luke. | La forma de trabajar dependerá de la situación concreta, por ejemplo el maestro de Educación Especial, el logopeda, el psicólogo o cualquier otro puede atender sólo al niño o niños con necesidades educativas especiales, o bien a todo el grupo, funcionando entonces como un desdoblamiento. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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I Eskolako hezitzaileak edo irakasleak egongo dira haurrekin batera udaleku guztietan. | I Los educadores o maestros del centro serán los que acompañarán a los niños durante todas las colonias. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Horri esker, hezitzaileek eta irakasleek argi dute haurrak "zer" ikas dezakeen, haren une ebolutiboaren arabera, eta hutsegiteak saihets ditzakete, garapen kognitiboari egokitzen ez zaizkion edukiak eta estrategiak baztertuz. | Ello ha servido para que los educadores y maestros tengan una clara idea "de qué" puede aprender el niño gracias al momento evolutivo que está viviendo y evitar de este modo errores en la aportación de contenidos y estrategias no adecuadas a su desarrollo cognitivo. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Hala ez bada, irakasleak ezarriko du lan horretarako dagoen denbora. | Si no es así, la maestra o maestro indicará el tiempo destinado a ello. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
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Irakasleek ez dute jakin behar soilik ipuin bat ondo kontatzen; ipuin horiek kontuan hartu behar dituzte ikasleak hezteko orduan. | No se trata solo de que los maestros sepan contar bien un cuento, sino de que cuenten con los cuentos a la hora de formar a sus alumnos. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
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María del Carmen Espejo koordinatzaileak azaldu duenez, hauxe da ikastaroaren helburua: "irakasleak ipuinen balio hezigarriaz ohartzea, curriculumetan ipuinentzako tokia bilatzea, ipuinak kontatzeko erak eta kontatzerakoan kontuan hartu beharrekoak ikastea, baita ahozko transmisioak izan duen tradizioa hobeto ezagutzea ere". | el curso, explica María del Carmen espejo, su coordinadora, pretende que los maestros "vean el valor educativo de los cuentos, que sepan buscar para ellos un hueco en los currículos, que aprendan las diferentes formas de contarlos y los aspectos que deben tener en cuenta en la narración, así como que conozcan mejor la tradición que existe en la transmisión oral". |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
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talde sozialek, sendagileek, erizainek, irakasleek eta abarrek. | equipos sociales, médicos, enfermeros, maestros, etc. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
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Irakaslearen eta ikaslearen arteko harremanen gabezia. | Falta de relación entre maestro y alumno. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
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Adibidez, irakaslea izaten jolasteak irakasle bat zer den esploratzeko balio dio, eta lagunak irakaslearen roletik ikustea da haurraren jokabidearen gakoa. | Por ejemplo, jugar a ser maestro le sirve para explorar qué es un maestro, y la clave de su comportamiento será ver a sus compañeros desde el papel de maestro. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Ikasgelan fisikoki ez egoteak ez du esan nahi irakasleek zehaztutako helburuak eta edukiak lantzen ari ez direnik. | No estar físicamente en el aula no quiere decir que no se estén trabajando unos objetivos y unos contenidos determinados por el equipo de docentes. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Helburu horrekin, Malagako Irakasleak Trebatzeko Ikastegiak lantegi bat antolatzen du. Haur-hezkuntzan 3 eta 5 urte bitarteko haurrekin lan egiten duten hogeita hamar irakaslek parte hartzen dute (ia denak emakumeak). | Con este objetivo, el Centro de Formación del Profesorado (CeP)de Málaga organiza un taller en el que participan treinta docentes Ocasi todas mujeres, por ciertoO de educación Infantil, los que trabajan con niños de 3 a 5 años. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
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I Estetikari dagokionez, onartu behar da eskolako inguru fisikoak garrantzia duela, eta horrek ikasle eta irakasleengan eragin fisiologiko zuzenak dituela. | I Reconocer en términos de estética la importancia del entorno físico de la escuela y también los efectos fisiológicos directos sobre los alumnos y los docentes. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
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Alde horretatik, ezinbestekoa da ulertzea osasuna ez dela osasun-langileen esparru pribatua, eta gai horretan ez dutela irakasleek soilik hezi behar. | En este sentido es esencial entender que la salud no es coto privado de los profesionales sanitarios, ni su educación exclusiva de los docentes. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
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Esate baterako, irakasleak buelta ematea arbelean zerbait idazteko eta, bitartean, azalpenekin jarraitzea. | Por ejemplo, cuando el docente se gira para escribir algo en la pizarra y continúa sus explicaciones. |
Materiala: Komunikazio alternatiboa |
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Hauek dira aintzat hartu beharreko beste zenbait alderdi: guraso eta irakasleen inplikazioa heziketa-prozesuan, eta irakasleak ikasleen jatorrizko kulturen oinarrizko alderdietan gehiago trebatzea. | Otros aspectos que se deberán tener en cuenta son la implicación de padres y profesores en el proceso de inserción educativa y la ampliación de la formación a profesores sobre los aspectos básicos de la cultura original de los alumnos. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
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Bi fase horietan, familiaren eta irakaslearen laguntza behar da. | En ambas se necesita la colaboración de la familia y el profesor. |
Materiala: Komunikazio alternatiboa |
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Irakasleak umearen aurrean egon behar du, 2-3 metrotara, postura eta teknika egokiak diren egiaztatzeko. | El profesor debe situarse unos 2-3 m. por delante del niño para observar la adecuación postural y la técnica. |
Materiala: Komunikazio alternatiboa |
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Eman lana, behar bezala aurkeztuta, irakasleari. | Entrega el trabajo debidamente presentado al profesor. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Entregatu irakasleari gidoia eta bibliografia osagarria. | Entregad al profesor el guión y la aportación bibliográfica complementaria. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
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Irakasle-taldea nahiko jatorra da, eta haietako batzuk lagun onak ditut gainera. | Tengo un grupo de profesores bastante majo, algunos de los cuales también son buenos amigos. |
Materiala: Ezintasuna |
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Irakaslea oso gaztea zen, institutuan sartu berria zen, eta nola irakasten zuen atsegin nuen. | El profesor era muy joven, acababa de entrar en el instituto, y me encantaba cómo me enseñaba. |
Materiala: Ezintasuna |
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Legez kontrako zerbait egin zuten: irakasleei botoa emanarazi zieten ni institutuan onartzeko. | Hicieron una cosa ilegal, que los profesores tuvieran que votar mi admisión en el instituto. |
Materiala: Ezintasuna |
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Irakasleak berariazko baldintzaren bat (kualitatiboa, kuantitatiboa edo espaziala) jar diezaioke talde bakoitzari. | El profesor o profesora puede indicar alguna condición específica (cualitativa, cuantitativa o espacial a cada grupo). |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
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Irakasle arduradunak eta ikasleek xehetasun hauen arabera ebaluatuko dute prozesua: | El profesor responsable y los alumnos evaluarán el proceso a través de la siguiente pauta de observación. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
- es profesorado
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III. titulua irakasleen zereginari buruzkoa da; IV. titulua, irakaskuntza-zentroei, haien tipologiari eta haien araubide juridikoari buruzkoa; V. titulua, zentroen parte-hartzeari, autonomiari eta gobernuari buruzkoa; VI. titulua, hezkuntza-sistemaren ebaluazioari buruzkoa; VII. titulua, hezkuntza-sistemaren ikuskapenari buruzkoa; eta VIII. tituluak lege honen helburuak betetzeko ematen diren baliabide ekonomikoak eta hezkuntzako gastu publi | El Título III se refiere al papel del profesorado; el Título IV sobre los centros docentes, su tipología y su régimen jurídico; el Título V a la participación, autonomía y gobierno de los centros; el Título VI a la evaluación del sistema educativo; el Título VII a la inspección del sistema educativo y |
ikasleak, irakasleak, aita-amak eta komunitatea, oro har. | el alumnado, el profesorado, las madres y los padres y la comunidad en general. |
Eskola-kontseiluetan parte hartzeari buruz, R. Feitok adierazten du irakasleen parte-hartzea erabatekoa dela, gurasoena partzialaren eta sasi parte-hartzearen artean dagoela nahiz eta ohikoena azkena izan, eta, ikasleena, berriz, sasi parte-hartzearen adibide garbia dela. | R. Feito, en referencia a la participación en los consejos escolares, afirma que la participación del profesorado sería plena, la de los padres y madres oscilaría entre la parcial y la pseudoparticipación -aunque la más frecuente sea la última- y la del alumnado sería un rotundo ejemplo de pseudoparticipación. |
"Parte-hartze handiko zentroetako gurasoek zein irakasleek asko baloratzen dute familiek erakundeari ematen dioten laguntza, nahiz eta zuzendaritzak are konpromiso-maila handiagoa nahi izan. | "Tanto los padres como el profesorado de los centros de alta participación valoran altamente la colaboración de las familias con la institución, si bien desde la dirección se desearía un nivel aún mayor de compromiso. |
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