aprendizaje Bilatu aprendizaje testuinguru gehiagotan
- eu ikaskuntza, ikasketa
eu testuak | es testuak |
Horretarako, ikasgai instrumentalak bultzatuko dira, eta, batez ere, hizkuntzaren ikaskuntza. | Para ello se apoyarán las materias instrumentales y especialmente el aprendizaje de la lengua. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Laburbilduz, jolasak konpartituz haurrak ikaskuntza soziala egiten du, besteekin erlazionatzen ikasten du, parte hartzeko eta bere nahiak betetzeko txandari itxaroten; azken batean, bere egozentrismoa gainditzen ikasten du. | En síntesis, compartiendo los juegos el niño realiza un aprendizaje social, aprende a relacionarse con los demás, a aguardar su turno de intervención y el momento de satisfacer sus deseos, aprende en fin a superar su egocentrismo. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Horren arrazoi nagusia da adin honetan haurra bete-betean murgilduta egoten dela eskolako ikaskuntza zailetan eta soziokulturaletan, eta ikaskuntza horiek ez dituzte behar adina kontuan hartzen jolasaren metodologia batek ekarriko lizkiokeen aukerak. | Ello es sobre todo debido a que en esta edad el niño está inmerso de pleno en difíciles aprendizajes escolares y socio-culturales que no tienen en cuenta suficientemente las posibilidades favorecedoras que una metodología del juego aportaría a estos aprendizajes. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Laburbilduz, haurraren nortasuna bakearen asimilazioan eta ikaskuntzan garatzea da helburua. | En síntesis que la personalidad del niño se desarrolle en la asimilación y el aprendizaje de la paz. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Agerikoa da, jarduera ludiko egokiei eta haurraren jolaserako joerari esker, hezitzaileek iturri agortezina izango dutela garai honetan ikaskuntza berriak bultzatzeko. | No es difícil imaginar que será mediante la aportación de adecuadas actividades lúdicas y ayudados por la gran aceptación que muestra el pequeño por el juego, que los educadores tendrán una fuente inagotable para favorecer nuevos aprendizajes durante esta época. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Hezkuntzako esku-hartzea eta jolasa hainbat ikaskuntzatan | Intervención educativa y juego en los diferentes aprendizajes |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Jokabide "anomalo"aren susmorik txikiena hartuz gero, nahiz eta erabat ziur ez egon, komeni da espezialista bati laguntza eskatzea; izan ere, adin horietan goiz prebenitu behar dira handicap sozialak, minusbaliotasunak edo ikaskuntzako atzerapenak, aurrera egiteko haurra bere onera ekartzeko bidean. | Ante la mínima sospecha de una conducta "anómala", aunque no se tenga la certeza plena es aconsejable la petición de ayuda a un especialista, ya que a estas edades la prevención precoz de cualquier handicap social, discapacidad o retraso en el aprendizaje es imprescindible para que haya una evolución positiva hacia la recuperación del pequeño. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Hezitzaileak uneoro ezagutu behar ditu haurren heziketa-beharrak, eta ahalik eta gehien pertsonalizatu behar du haietako bakoitzari eskainiko dion laguntza edo gidaritza, ikaskuntza lortze aldera. | El educador ha de conocer en todo momento las necesidades educativas de los pequeños, y personalizar al máximo la ayuda o guía que les aportará a cada uno de ellos con tal de lograr su aprendizaje. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Ikaskuntzan laguntzeko jolasak diseinatu, landu eta praktikan jartzea | Diseño, elaboración y puesta en práctica de juegos para facilitar el aprendizaje |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa. | tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
eu testuak | es testuak |
Alde horretatik, "ikasketa prozesu bat da eta prozesu horretan, esperientziek gure nerbio-sistema, eta, ondorioz, gure jokaera aldatzen dute. | En este sentido, "el aprendizaje se refiere al proceso mediante el cual las experiencias modifican nuestro sistema nervioso y, por consiguiente, nuestra conducta. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Garapena inguruarekiko etengabeko elkarrekintzan gertatzen da, eta bizitza osoan zehar baldintzatzen du; ikasketaren bidez ezagutza berriak ahalbidetzen ditu. | El desarrollo se produce en constante interacción con el entorno y se ve condicionado por él a lo largo de toda la vida, permitiéndole acceder a nuevos conocimientos a través del aprendizaje. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Landu nahi diren alderdien arabera, programazioa hainbat alorretan banatuko da, eguneroko ohiturak, gizarte alorra, ikasketen alorra, familia alorra... | Esta programación se dividirá en distintos ámbitos según los aspectos que se quieran potenciar, ya sean hábitos de vida cotidiana, ámbito social, ámbito de los aprendizajes, ámbito familiar... |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Ikasketetan motibatzea. | Motivarla en su aprendizaje escolar. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Ikasketa-prozesuak, ezagutzen jabetzea eta sozializazioa bideratuz. | Canalizando los procesos de aprendizaje, adquisición de conocimientos y socialización. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Hala ere, haurra bizitzako lehenengo urteetan hasten da literaturan murgiltzen, eta familiak, haurtzaindegiak nahiz gizarteak baldintzarik onenak eskaini behar dizkiote ikasketa hori egin ahal izateko. | Sin embargo, el acceso a la literatura se inicia desde los primeros días de su vida, donde familia, escuela infantil y sociedad en su conjunto están implicados en facilitar el desarrollo de las condiciones óptimas para hacer posible este aprendizaje. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Haurrak ikasketa-prozesuaren bidez lantzen du bere adimena, ongi ebatzitakoen nahiz errakuntzen bidez. | El niño elabora su conocimiento de los aprendizajes que hace tanto de los aciertos como de los errores. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Musikaren bidez erlaxatzea ikasketa bat da, eta hein horretan, irakatsi egin behar da. | La relajación a través de la música es un aprendizaje y, como tal, ha de ser enseñada. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Gainerako ikasketekin bezalaxe, ezinbestekoa da haurraren inguruko helduek beren portaeretan koherenteak izatea. | Igual que con el resto de aprendizajes, es imprescindible que los adultos que rodean al niño sean coherentes con su manera de hacer. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
ikasketa eta hezkuntza, haurrak bere burua modu autonomoan zaintzen ikas dezan, eta babes eta prebentzio-neurriak. | el aprendizaje y la educación para que el niño aprenda a cuidarse de forma autónoma, y las medidas de protección y prevención. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |