hezkuntza

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hezkuntza > educación (161 testuinguru)
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Lotura estua dute oinarrizko gizarte-beharrak betetzearekin (elikadura, etxebizitza, lana, hezkuntza, aisialdia, gizarte-segurantza). Tienen una estrecha relación con la satisfacción de las necesidades sociales básicas (nutrición, vivienda, trabajo, educación, ocio, seguridad social).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bestalde, hartzaile diren pertsonek adingabeaz arduratzeko eta arreta osoa emateko betebeharra dute (elikadura, hezkuntza eta prestakuntza), jatorri-familiara itzultzeko unea iristen den arte. Por su parte, las personas acogedoras tienen la obligación de velar por el menor y atenderlo de forma integral (alimentación, educación y formación) hasta que este pueda volver a la familia de origen.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

(Hezkuntza Ministerioa, Osasunekoa...) (Educación, Sanidad...)

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

XVIII. mendean, Ilustrazioarekin batera, hezkuntza eta haurtzaroa pentsamenduaren gai nagusi bihurtu ziren; testuinguru horretan, jolasak garrantzi handia hartu zuen tresna pedagogiko gisa. En el siglo XVIII con la llegada de la Ilustración, la educación y la infancia se convierten en temas preferentes del pensamiento; en este contexto el juego adquirió una gran importancia como instrumento pedagógico.

Materiala: Jolasaren metodologia

7. artikulua. "Haurrak jolasez eta aisialdiez erabat gozatu behar du, eta horiek hezkuntzaren xedeak betetzera bideratuko dira; gizarteak eta agintari publikoek eskubide hau sustatzeko ahaleginak egingo dituzte". Artí­culo 7. "El niño debe disfrutar plenamente de juegos y recreaciones, los cuales deberán estar orientados hacia los fines perseguidos por la educación; la sociedad y las autoridades públicas se esforzarán por promover el goce de este derecho."

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikerketa horiei esker, azken hamarkada hauetan, hezkuntzan inplikatutako eragile guztiak ohartu egin dira jolasa garrantzitsua dela haurtzaroan eta eragina duela haurraren garapen osoan. Dichas investigaciones han servido para concienciar a lo largo de las últimas décadas, a todos los agentes implicados en la educación, de la importancia del juego durante la época infantil y de su gran influencia en el desarrollo integral del niño.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ingurumen-hezkuntza Educación ambiental

Materiala: Jolasaren metodologia

"Hezkuntza berezia emango zaie, aldi baterako edo behin betiko, hezkuntza-sistema arruntean integratzea ezinezkoa zaien minusbaliatuei." "La educación especial será impartida transitoria o definitivamente a aquellos minusválidos a los que les resulte imposible la integración en el sistema educativo ordinario."

Materiala: Jolasaren metodologia

Udalekuak hezkuntza arautuko baliabide pedagogiko gisa Las colonias como recurso pedagógico en la educación formal

Materiala: Jolasaren metodologia

Haurrak ingurunearekin erlazionatu behar du hazteko eta osoki garatzeko, eta, hezkuntzaren profesionalak diren aldetik, hezitzaileek helburu horretara bideratutako jarduera guztiak sustatu behar dituzte. Txangoak baliabide egokia dira erlazio hori bultzatzeko. El niño necesita relacionarse con el medio para poder crecer y desarrollarse de forma integral y como profesionales de la educación, los educadores han de favorecer todas las actividades orientadas a dicho fin, siendo las excursiones un buen recurso para facilitar esa relación.

Materiala: Jolasaren metodologia

hezkuntza > educación (2 testuinguru)
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OSASUNERAKO HEZKUNTZA. EDUCACIÓN PARA LA SALUD.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

Kasu batzuetan, osasun-hezkuntza terminoa osasun-arloko langileek egiten dutena adierazteko erabiltzen da. "Osasunerako hezkuntza" terminoa, berriz, osasun-arlokoak ez diren langileek gaitzik ez duten taldeetan egiten duten hezkuntza definitzeko erabiltzen da; lan horren adibide gisa, irakasleek eskoletan egiten dituzten jarduerak ditugu, ikasleek En algunos casos se entiende por educación sanitaria la ejercida por el personal sanitario especí­fico, y se deja el término "educación para la salud" para la desarrollada por el personal no sanitario en colectivos sanos, por ejemplo, las acciones de maestros y profesores en escuelas, que tienen el fin de promover los comportamientos saludables y la modificación de comportamientos insanos por parte del alumna

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

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irakaskuntza > enseñanza (1 testuinguru)
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Irakaskuntzako erakundeak. Instituciones de enseñanza.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

hezkuntza > enseñanza (2 testuinguru)
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Oinarrizko hezkuntza nahitaezkoa eta doakoa da. La enseñanza básica es obligatoria y gratuita.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza. Enseñanza Secundaria Obligatoria.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz