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Jokabide "anomalo"aren susmorik txikiena hartuz gero, nahiz eta erabat ziur ez egon, komeni da espezialista bati laguntza eskatzea; izan ere, adin horietan goiz prebenitu behar dira handicap sozialak, minusbaliotasunak edo ikaskuntzako atzerapenak, aurrera egiteko haurra bere onera ekartzeko bidean. Ante la mí­nima sospecha de una conducta "anómala", aunque no se tenga la certeza plena es aconsejable la petición de ayuda a un especialista, ya que a estas edades la prevención precoz de cualquier handicap social, discapacidad o retraso en el aprendizaje es imprescindible para que haya una evolución positiva hacia la recuperación del pequeño.

Materiala: Jolasaren metodologia

Giza baliabideez ari garenean, bikoizturei, espezialistei eta praktiketan eduki daitezkeen ikasleei buruz ari gara. Cuando se habla de recursos humanos se está refiriendo a los desdoblamientos, los especialistas y los alumnos que se pueden tener en prácticas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikasleei dagokienez, eskolan minusbaliotasunen bat duten haurrak integratzen badira, haur horietaz arduratzen diren espezialistek gomendatutako egokitzapenak egin beharko dira, ikastaldean integra daitezen. En cuanto a los alumnos en particular, si en el centro se integran niños con alguna discapacidad, se tendrán que efectuar las adaptaciones que recomienden los especialistas que se ocupen del niño o niños, para facilitar de esa forma su integración en el grupo clase.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikusmen-minusbaliotasuna dutenei baliabide gehien ematen dien erakundeetako bat Espainiako Itsuen Erakunde Nazionala (ONCE) da. Laguntza horiek barne hartzen dute prebentzioa, diagnosia, asistentzia, errehabilitazioa, gizartean eta lan-munduan integratzea eta baliabideak eta espezialistak eskaintzea. Uno de los organismos que más recursos aporta a estos discapacitados visuales es la Organización Nacional de Ciegos de España (ONCE), estas ayudas abarcan la prevención, el diagnóstico, la atención, la rehabilitación, la inserción social y laboral, la aportación de recursos y especialistas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Espezialista batekin harremanetan azkar jartzeaz gain, hezkuntzako esku-hartzea jolas sinbolikoak programatzera bideratuko da; familiako egoerak agertuko dira jolas horietan, hala nola aitatxo eta amatxo panpinekin, haurrari familian eman behar zaion eredu afektiboa eta tratu egokia erakustearren. Además de dar cuenta rápidamente a un especialista, la intervención educativa irá encaminada a la programación de juegos simbólicos donde se manifiesten escenas familiares, de papás y mamás con muñecos, donde poder mostrar el modelo afectivo y trato adecuado que se le ha de dar al niño en el seno familiar.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jakina, haur horietako gehienentzat ez litzateke nahikoa izango ikasgelan hezkuntzako esku-hartze egokia izatea; horretaz gainera, espezialisten eta programa indibidualizatuen laguntza behar dute estimulazio goiztiarra bultza diezaieten. Por supuesto que para la mayoría de estos pequeños no sería suficiente con una intervención educativa adecuada en el aula, ya que necesitan además de la ayuda de especialistas y programas individualizados que favorezcan al máximo su estimulación precoz.

Materiala: Jolasaren metodologia

Aniztasun horiek gorabehera, hezitzaileak ikasle guztiak hartuko ditu kontuan bere programazioetan, espezialistaren laguntzaz. No obstante esta gran variedad, en sus programaciones el educador, en colaboración con los especialistas, tendrá en cuenta a todos sus alumnos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Azalpenak baliagarriak izan daitezen, eta haur horietako gehienek espezialisten kanpoko edo/eta barneko laguntza izango dutelakoan betiere, ikasgelan hezkuntza-behar bereziak dituzten ikasleak daudenean hezitzaileak duen zeregina talde hauetan banatzen da: A fin de que las explicaciones sean útiles, y siempre entendiendo que la mayoría de estos pequeños tendrán ayuda externa y/o interna por parte de especialistas, la tarea del educador dentro del aula, en caso de necesidades educativas especiales se va a dividir en intervención para:

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikur edo bereizgarri horrek esan nahi du jostailuaren kalitatearen teknikari, ikertzaile eta espezialista batzuek ebaluatu dutela produktua eta ezarritako araudia betetzen duela erabaki dutela. Horren arabera, jostailuak bete ditu fabrikazio-prozesuan fabrikatzaileei eskatzen zaizkien irizpideak; Espainiako Normalizazio Erakundeak (AENOR) ezartzen ditu irizpide horiek, jostailuari "N" normalizazioaren bereizgarria eman behar dionak. Dicho sí­mbolo o distintivo significa que una serie de técnicos, investigadores y especialistas en calidad del juguete han evaluado este producto, llegando al consenso de que éste cumple con las normativas establecidas, quiere esto decir que durante su proceso de fabricación se han seguido los criterios exigidos a estos fabricantes por la Asociación Española de Normalización y Certificación (AENOR) encargada de dar este distintivo de normalización "N" al

Materiala: Jolasaren metodologia

Hainbat espezialista beharko dira hura zaintzeko. Se necesitaran varios especialistas para atenderlo.

Materiala: Ezintasuna

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zerbitzuburua, saileko buruak, espezialistak, adjuntuak, egoiliarrak eta teknikariak. jefe de servicio, jefes de sección, facultativos especialistas, adjuntos, residentes y técnicos.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

Farmazia-zerbitzuetan lan egiten duten langile horiek farmazian lizentziadunak edo doktoreak dira, ospitale-farmaziako espezialistak. El personal facultativo que trabaja en los servicios de farmacia son los licenciados o doctores en farmacia, especialistas en farmacia hospitalaria.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

100 ohe edo gehiago dituzten ospitaleek ospitaleko farmazia-zerbitzua izaten dute. Haren titulartasuna eta ardura ospitale-farmaziako espezialista den farmazialari batek izaten ditu. Los hospitales con 100 o más camas contarán con servicio de farmacia hospitalaria bajo la titularidad y responsabilidad de un farmacéutico especialista en farmacia hospitalaria.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

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Esku-hartzea nahiko erraza da, 5.42 irudian ikus daitekeenez, baina betiere espezialista baten esku utzi behar dugu, eta ez, arrazoi ekonomikoak direla medio, ezagun "trebe" baten esku: La intervención es relativamente sencilla, quedando reflejada en la figura 5.42, pero siempre encomendada a un especialista y nunca a un "manitas" por cuestiones económicas:

Materiala: Eraikinaren estalkia

Esku-hartzea nahikoa erraza da, baina betiere espezialista baten esku utzi behar da eta ez, arrazoi ekonomikoak direla medio, ezagun "trebearen" esku, honako lan-prozesu honi jarraiki (5.39 irudia): La intervención es relativamente sencilla, pero siempre encomendada a un especialista y no al "manitas" de turno por razones económicas, con el proceso de trabajo reflejado en la figura 5.39 y que a continuación comentamos:

Materiala: Eraikinaren estalkia

Esku-hartzea nahikoa erraza da, 5.35 irudian ikus daitekeenez, baina betiere espezialista baten esku utzi behar dugu, eta inoiz ez, arrazoi ekonomikoak direla medio, ezagun "trebe" baten esku. La intervención es relativamente sencilla, quedando reflejada en la figura 5.35, pero siempre encomendada a un especialista y nunca a un "manitas" por cuestiones económicas.

Materiala: Eraikinaren estalkia