lankidetza Bilatu lankidetza testuinguru gehiagotan
lankidetza > cooperación (5 testuinguru)
lankidetza > colaboración (8 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Lankidetza-, partaidetza- eta elkartasun-jarrerek elkarbizitzako ohituren heziketarekin dute zerikusia, guztiona dena errespetatzen irakastearekin, une egokietan laguntza eskatzen eta jasotzen jakitearekin, jarduera kolektiboetan norberaren ahalegina eskaintzearekin eta abar. | Las actitudes de cooperación, de participación y solidaridad forman parte de la educación de hábitos de convivencia, de respeto por lo que es de todos, de saber pedir y recibir ayuda en el momento adecuado, de aportar el propio esfuerzo en las actividades colectivas, etc. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Kontuan izan behar da familia batek terapiara jotzen duenean aldez aurretik arazoa onartu duela eta konponbidea bilatzeko lankidetza-saiakera edo ahalegina egin duela. | Hay que tener en cuenta que cuando una familia acude a terapia ha habido un reconocimiento previo de su problemática y un intento de cooperación o esfuerzo para intentar llegar a una solución. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Hitzezkoa ala ez-hitzezkoa izan daiteke, baina prozesuko helburuak eta itxaropenak ezartzen dira kontratu horretan. Kontratuak eragin zuzena izango du terapeutaren eta banakoaren arteko lankidetzan. | Puede ser verbalizado o no, pero en él se establecen los objetivos y expectativas del proceso, que influirá directamente en la cooperación entre el terapeuta y el individuo. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
informazioa, balorazioa, aholkularitza eta orientazioa, gizarteratzea eta bizikidetza, gizarte-lankidetza, etxez etxeko laguntza, laguntza osagarriak eta abar. | de información, valoración, asesoramiento y orientación, de reinserción social y de convivencia, de cooperación social, de ayuda a domicilio, de prestaciones complementarias, etc. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
I Eskolan osasuna sustatzea garrantzitsua da norberaren ongizaterako; langileek modelo-papera dutela onartu behar da; eskola osasungarria lortzeko gurasoen laguntza eta lankidetza behar dela aintzat hartu behar da. | I La promoción de la salud en la escuela es relevante para el bienestar del personal; reconocer el papel de modelos por parte del personal; considerar el apoyo y la cooperación de los padres como algo central para la escuela saludable. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
eu testuak | es testuak |
Baliabideak, lankidetzak eta harremanak abian jartzea | Puesta en marcha de los recursos, las colaboraciones y los contactos |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Lankidetzak eta harremanak abian jartzea, bai esparru formaletan (osasun-zentroak, zerbitzu soziosanitarioak), bai informaletan (senitartekoak). | Poner en marcha las colaboraciones y los contactos tanto en los ámbitos formales (centro de salud, servicios sociosanitarios) como informales (parientes). |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Lehen haurtzaroan arreta emateko zerbitzuak gehitu dira, autonomia-erkidegoekin eta udalekin lankidetzan; eta hiru urtetik beherakoentzako plaza publikoen eskaintza zabaldu da. | Se incrementan los servicios de atención a la primera infancia, en colaboración con las comunidades autónomas y los ayuntamientos, extendiendo la oferta de plazas públicas para los menores de tres años. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Autonomia-erkidegoen eta udalen arteko lankidetza areagotu da, hainbat zerbitzu garatzeko; besteak beste, honako zerbitzu hauek: | Se incrementa la colaboración entre las comunidades autónomas y los ayuntamientos en el desarrollo de servicios como los siguientes: |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Beraz, askotariko taldeetan eragina duten hainbat erakunde eta profesionalen artean lankidetza eta koordinazio egokia sortu behar du, eta bere jarduera-eremuan dauden baliabide komunitarioak indartu eta errentagarri bihurtu behar ditu. | Por lo tanto, deberá generar una colaboración y coordinación adecuada entre los diferentes organismos y profesionales que tengan una incidencia en los distintos colectivos, potenciando y rentabilizando los diferentes recursos comunitarios existentes en su ámbito de actuación. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Familiak parte har dezan saiatu, lankidetza bilatu | Intentar que la familia participe, buscar la colaboración |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
auzoko jardueretan parte hartzea, zerbitzuekin lankidetzan aritzea eta abar. | la participación en las actividades del barrio, la colaboración con los servicios, etc. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Bistakoa da lankidetza horrek kasuaren bilakaera erraztuko duela, baita zuzeneko inplikazioa duen pertsonak edo haren familiak beren bizitzako etapa hori biziko duten modua ere. | Es evidente que esta colaboración facilitará la evolución del caso y la manera en que la persona directamente implicada o su familia vivirán esta etapa de su vida. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |