educador

1
hezitzaile > educador (332 testuinguru)
eu testuak es testuak
Gainera, langile gaituak izaten dituzte (hezitzaileak, gizarteratzaileak, arreta soziosanitarioko teknikariak, osasuneko teknikariak eta abar) eta diziplina arteko arreta profesionala bermatzen dute hainbat arlotan: Además, cuentan con personal cualificado (educadores, integradores, técnicos en atención sociosanitaria, técnicos sanitarios, etc.) que avalan una atención profesional interdisciplinar en las diferentes áreas:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

gizarte-langileak, gizarte-hezitzaileak, psikologoak eta abar izaten dira, hainbat mailatan antolatuta. trabajadores sociales, educadores sociales, psicólogos, etc., organizados en diferentes niveles.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Helduak eta hezitzaileak horren arabera jokatu behar dute, jokabideen ereduak emanez eta sexuen arteko berdintasuna esplizituki eta inplizituki erakusten duten jolasak proposatuz. El adulto y el educador han de obrar en consecuencia aportando modelos de conductas y ofreciendo oportunidades de juegos donde la igualdad entre los sexos se manifieste de forma explí­cita e implí­cita.

Materiala: Jolasaren metodologia

Agerikoa da, jarduera ludiko egokiei eta haurraren jolaserako joerari esker, hezitzaileek iturri agortezina izango dutela garai honetan ikaskuntza berriak bultzatzeko. No es difí­cil imaginar que será mediante la aportación de adecuadas actividades lúdicas y ayudados por la gran aceptación que muestra el pequeño por el juego, que los educadores tendrán una fuente inagotable para favorecer nuevos aprendizajes durante esta época.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak jarduera ludikoak modu erakargarrian nola aurkeztu jakin behar du, eta zein material didaktiko eskaini, funtsezko ezaugarrietako bat bete dezaten: El educador ha de conocer cómo presentar de forma atractiva las actividades lúdicas y qué materiales didácticos aportar para que éstas cumplan una de las caracterí­sticas esenciales:

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak uneoro ezagutu behar ditu haurren heziketa-beharrak, eta ahalik eta gehien pertsonalizatu behar du haietako bakoitzari eskainiko dion laguntza edo gidaritza, ikaskuntza lortze aldera. El educador ha de conocer en todo momento las necesidades educativas de los pequeños, y personalizar al máximo la ayuda o guía que les aportará a cada uno de ellos con tal de lograr su aprendizaje.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzailearen zeregina El papel del educador

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak kontuan hartu behar du beti ebaluazioa prozesuarena izango dela, eta ez soilik emaitzarena. El educador debe tener siempre presente que la evaluación debe ser del proceso y no sólo del resultado.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak, ebaluazioa egiteko, hauek aztertu behar ditu, besteak beste: materiala, jarduera egiten eman duen denbora, txoko bakoitzarentzat aukeratutako kokalekua, jarduera gauzatzeko giroa, bere esku-hartzea eta ordutegia. El educador en el momento de realizar la evaluación debe analizar el material, el tiempo dedicado a realizar la actividad, la conveniencia de la ubicación escogida para cada rincón, el ambiente en que se desarrolla la actividad, su propia intervención y el horario de realización.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak hiru zeregin mota izango ditu nagusiki: El educador debe tener principalmente tres lí­neas de actuación en los rincones:

Materiala: Jolasaren metodologia