kanta Bilatu kanta testuinguru gehiagotan
kanta > canción (118 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Pellok jarri du manta eta hasi du kanta. | María canta una canción en su mansión. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Jolas hori egiteko kanta asko daude. | Existen muchas canciones para realizar este juego. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Esate baterako, kanta hau erakutsiko zaie: | Por ejemplo, se enseña la siguiente canción: |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Sehaska-kantak: | Las canciones de cuna: |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Garrantzitsua da erritmo bitarrekin edo bi pultsazioko erritmoekin hastea, haurrak errazago barneratzen dituelako; magaleko kantak dira egokienak. | Es importante empezar con ritmos binarios, o de dos pulsaciones, porque son los que más fácilmente puede asimilar el niño; las canciones de falda son las más adecuadas. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Konpasari dagokionez, ia haur-abesti guztietan (martxetan, kanta folklorikoetan eta abarretan) erabiltzen diren konpas bitarrak eta gorputz-enborra biratuz dantza egitea sustatzen duten konpas hirutarrak (balsa, kulunka, birak...) tartekatuko dira. | En referencia al compás, se alternarán los compases binarios, que se utilizan en casi todas las canciones infantiles (marchas, canciones folclóricas, etc.), con los compases ternarios, que invitan a bailar o danzar girando el torso (el vals, los balanceos, los giros). |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Adibide honetan ikus daiteke, Arre borriquito kantarekin pultsazioa markatuz. | Se puede apreciar en el ejemplo siguiente, marcando la pulsación con la canción Arre borriquito. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Martxetan, perkusio-tresna jotzen lagunduko dio haurrari; magaleko kantetan, berriz, haurra hartu eta jauzitxoak egingo dituzte abestiaren erritmoarekin. | en las marchas ayudarán al niño a tocar instrumentos de percusión, mientras que en las canciones de falda cogerán al niño y darán saltitos al ritmo de la canción. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Kanta bera erabil daiteke tempo ezberdinekin, eta bizkor/poliki aldaketak egin pixkanaka. | Se puede utilizar una misma canción con diferentes tempos y hacer cambios graduales de rápido a lento y viceversa. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Esate baterako Cocherito lere edo A la zapatilla por detrás kantak egokiak dira jarduera horietarako. | Canciones como el Cocherito lere o A la zapatilla por detrás son adecuadas para estas actividades. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |