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Ikasgelan fisikoki ez egoteak ez du esan nahi irakasleek zehaztutako helburuak eta edukiak lantzen ari ez direnik. No estar fí­sicamente en el aula no quiere decir que no se estén trabajando unos objetivos y unos contenidos determinados por el equipo de docentes.

Materiala: Jolasaren metodologia

Helburu horrekin, Malagako Irakasleak Trebatzeko Ikastegiak lantegi bat antolatzen du. Haur-hezkuntzan 3 eta 5 urte bitarteko haurrekin lan egiten duten hogeita hamar irakaslek parte hartzen dute (ia denak emakumeak). Con este objetivo, el Centro de Formación del Profesorado (CeP)de Málaga organiza un taller en el que participan treinta docentes Ocasi todas mujeres, por ciertoO de educación Infantil, los que trabajan con niños de 3 a 5 años.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

I Estetikari dagokionez, onartu behar da eskolako inguru fisikoak garrantzia duela, eta horrek ikasle eta irakasleengan eragin fisiologiko zuzenak dituela. I Reconocer en términos de estética la importancia del entorno fí­sico de la escuela y también los efectos fisiológicos directos sobre los alumnos y los docentes.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Alde horretatik, ezinbestekoa da ulertzea osasuna ez dela osasun-langileen esparru pribatua, eta gai horretan ez dutela irakasleek soilik hezi behar. En este sentido es esencial entender que la salud no es coto privado de los profesionales sanitarios, ni su educación exclusiva de los docentes.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Esate baterako, irakasleak buelta ematea arbelean zerbait idazteko eta, bitartean, azalpenekin jarraitzea. Por ejemplo, cuando el docente se gira para escribir algo en la pizarra y continúa sus explicaciones.

Materiala: Komunikazio alternatiboa