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Ikasgela bat.
Ikasgela bat.
ikasgela > aula (74 testuinguru)
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Ikasgela bat txokotan antolatzeko, alderdi batzuk hartu behar ditugu kontuan: Para organizar una aula por rincones se deben tener presentes algunos aspectos:

Materiala: Jolasaren metodologia

Haur-hezkuntzan, garrantzitsuenak malgutasuna eta eraginkortasuna dira ikasgelan, eta espazioaren antolamendua hezkuntza-lanean lagungarri izatea, ez oztopo. En educación infantil, lo importante en las aulas es la flexibilidad y la eficiencia, y que la organización del espacio ayude en la labor educativa y no la encorsete.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hitz egin dugu txokoak erabiltzearen garrantziaz, malgutasunik handiena eskaintzen baitute; izan ere, haurrek, ikasgela berean, gai desberdinetako jarduera desberdinak egin ditzakete, eta taldekatze desberdinetan. Ya se ha hablado de la importancia de utilizar los rincones ya que permiten una flexibilización máxima, pues diferentes niños pueden estar dentro de la misma aula realizando diferentes actividades de distintas materias y con agrupamientos diferentes.

Materiala: Jolasaren metodologia

ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa. tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikasgelako espazioa txokoen artean banatuko da. Se deberá distribuir el espacio del aula entre los diferentes rincones.

Materiala: Jolasaren metodologia

Orain arte ikusi dugunez, ipuina ikasgelan lantzeko aukera askotarikoak eta oso baliotsuak daude. Las posibilidades que permite el cuento para trabajar en el aula, como se ha ido viendo, son muy variadas y valiosas.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Bi ipuinek egitura ezberdinak dituzte, baina egokiak dira Haur Hezkuntzako ikasgelan lantzeko. Las caracterí­sticas de ambos cuentos son distintas, pero apropiadas para trabajar en el aula de Educación Infantil.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Fitxa batzuk ere egin daitezke, curriculum arloen arabera, ikasgelako lana bideratzeko. También se pueden confeccionar unas fichas para orientar el trabajo en el aula siguiendo las áreas curriculares.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Horrela, bada, zer estrategia metodologiko eta zer baliabide aplikatu behar diren eta ikasgelan etekinik handiena ateratzeko hezitzaileak nola erabil ditzakeen berrikusiko dugu. Para ello será necesario repasar qué estrategias metodológicas y qué recursos se deben aplicar, y de qué modo la educadora o educador los podrá manejar para aplicarlos en el aula con el máximo aprovechamiento.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Pentsatutako moduari forma eman beharko diozue, ikasgelan erabiliko balitz bezala. Tendréis que dar forma a la idea que habéis pensado, de manera que se pueda utilizar como si se fuese a colgar en el aula.

Materiala: Jolasaren metodologia

gela > aula (14 testuinguru)
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Adin-tarte bakoitzak bere gela eduki behar du, horrela espazioa propiotzat identifikatu eta barneratu ahal izan dezaten, horrek askatasunez jokatzeko konfiantza ematen baitie. Cada grupo de edad debe contar con su propia aula, para que de esta manera puedan identificar y asimilar el espacio como propio, hecho que les da confianza para actuar libremente.

Materiala: Jolasaren metodologia

2-3 urtekoen gela Aula de 2 a 3 años

Materiala: Jolasaren metodologia

P3 3-4 urtekoen gela Aula de 3 a 4 años P3

Materiala: Jolasaren metodologia

0-1 urtekoen gela Aula de 0 a 1 año

Materiala: Jolasaren metodologia

1-2 urtekoen gela Aula de 1 a 2 años

Materiala: Jolasaren metodologia

Psikomotrizitate-gela (2 urtetik aurrera) El aula de psicomotricidad (de 2 años en adelante)

Materiala: Jolasaren metodologia

psikomotrizitate-gela, erabilera anitzeko aretoa eta liburutegia aula de psicomotricidad, sala de usos múltiples y biblioteca

Materiala: Jolasaren metodologia

I Hala ere, haur-eskolan badaude jolaserako beste espazio batzuk, jarduera mota horietarako aprobetxa daitezkeenak. Horien artean ditugu psikomotrizitate-gela, erabilera anitzeko aretoa eta liburutegia (4 urtetik gorako haurrentzat). I Sin embargo dentro de la escuela infantil existen otros espacios de juego que se pueden aprovechar para la realización de este tipo de actividades, entre ellos están el aula de psicomotricidad, la sala de usos múltiples, y la biblioteca (ya para niños mayores de 4 años).

Materiala: Jolasaren metodologia

Musika-talderen bat edo instrumentuak jotzen dituzten ikasle ohiak zuzenean jotzera gelara etortzen badira, probetxua atera behar diozue; era berean, ez galdu aukerarik haurrentzako emanaldiak egiten dituzten eskolaz kanpoko kontzertuetara joateko. Tenéis que aprovechar la oportunidad si vienen a tocar en directo al aula algún grupo o ex-alumnos que toquen algún instrumento, así­ como asistir a los conciertos extraescolares que se dedican a funciones infantiles.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Zenbait tresna (batez ere perkusio-tresnak) ohikoak izango dira musika-gelan; beste batzuk, berriz, nekez izango ditugu eskura; beraz, eskura ez ditugun horiekin entzuketen bidez lan egingo dugu. Algunos instrumentos serán de uso habitual en el aula de música (especialmente los de percusión), mientras que otros difí­cilmente se encontrarán en ella, por lo que el trabajo con ellos se realizará a través de audiciones.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa