alumnado Bilatu alumnado testuinguru gehiagotan
- eu ikasle
ikasle > alumnado (6 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Haren asmoa zen baliabide urriak zituzten adingabeak gizarteratzea, lanbide bat ikasiz; izan ere, konfiantza handia zuen haurren aukeretan, eta ikasleen premien zerbitzura zeuden pertsonatzat hartzen zituen hezitzaileak. | Su intención era integrar socialmente a los menores de escasos recursos a través del aprendizaje de un oficio, pues tenía gran confianza en las potencialidades de los niños y concebía a los educadores como personas al servició de las necesidades del alumnado. |
II. tituluan, berariazko hezkuntza-laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza-arreta behar duten ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. | En el Título II se aborda los grupos de alumnado que requieren una atención educativa diferente a la ordinaria por presentar alguna necesidad específica de apoyo educativo y establece los recursos precisos para acometer esta tarea con el objetivo de lograr su plena inclusión e integración. |
Lege honetan aitortzen da, lehen aldiz, gaitasun intelektual handiak dituzten ikasleek berariazko arreta behar dutela. | Con esta ley se reconoce por primera vez la atención específica que necesita el alumnado con altas capacidades intelectuales. |
ikasleak, irakasleak, aita-amak eta komunitatea, oro har. | el alumnado, el profesorado, las madres y los padres y la comunidad en general. |
Eskola-kontseiluetan parte hartzeari buruz, R. Feitok adierazten du irakasleen parte-hartzea erabatekoa dela, gurasoena partzialaren eta sasi parte-hartzearen artean dagoela nahiz eta ohikoena azkena izan, eta, ikasleena, berriz, sasi parte-hartzearen adibide garbia dela. | R. Feito, en referencia a la participación en los consejos escolares, afirma que la participación del profesorado sería plena, la de los padres y madres oscilaría entre la parcial y la pseudoparticipación -aunque la más frecuente sea la última- y la del alumnado sería un rotundo ejemplo de pseudoparticipación. |
Plan horiek ikasle guztiei daude zuzenduta (0-18 urte bitarte), baina sentsibilitate berezia dute gizarte-sektore hauskor eta urrakorrenekiko, elkarbizitza eta gizarteratzea sustatzearren, aukera-berdintasun handiagoa eta gizarte-itxaropen hobeak egon daitezen. | Estos planes están dirigidos a todo el alumnado (de 0 a 18 años), pero tienen una especial sensibilidad hacia los sectores sociales más frágiles y vulnerables, con la intención de fomentar la convivencia y la integración en pro de una mayor igualdad de oportunidades y una mejora de las expectativas sociales. |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |