alumnado Bilatu alumnado testuinguru gehiagotan

1
ikasle > alumnado (6 testuinguru)
eu testuak es testuak
Haren asmoa zen baliabide urriak zituzten adingabeak gizarteratzea, lanbide bat ikasiz; izan ere, konfiantza handia zuen haurren aukeretan, eta ikasleen premien zerbitzura zeuden pertsonatzat hartzen zituen hezitzaileak. Su intención era integrar socialmente a los menores de escasos recursos a través del aprendizaje de un oficio, pues tenía gran confianza en las potencialidades de los niños y concebía a los educadores como personas al servició de las necesidades del alumnado.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

II. tituluan, berariazko hezkuntza-laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza-arreta behar duten ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. En el Tí­tulo II se aborda los grupos de alumnado que requieren una atención educativa diferente a la ordinaria por presentar alguna necesidad especí­fica de apoyo educativo y establece los recursos precisos para acometer esta tarea con el objetivo de lograr su plena inclusión e integración.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Lege honetan aitortzen da, lehen aldiz, gaitasun intelektual handiak dituzten ikasleek berariazko arreta behar dutela. Con esta ley se reconoce por primera vez la atención especí­fica que necesita el alumnado con altas capacidades intelectuales.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

ikasleak, irakasleak, aita-amak eta komunitatea, oro har. el alumnado, el profesorado, las madres y los padres y la comunidad en general.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Eskola-kontseiluetan parte hartzeari buruz, R. Feitok adierazten du irakasleen parte-hartzea erabatekoa dela, gurasoena partzialaren eta sasi parte-hartzearen artean dagoela nahiz eta ohikoena azkena izan, eta, ikasleena, berriz, sasi parte-hartzearen adibide garbia dela. R. Feito, en referencia a la participación en los consejos escolares, afirma que la participación del profesorado sería plena, la de los padres y madres oscilaría entre la parcial y la pseudoparticipación -aunque la más frecuente sea la última- y la del alumnado sería un rotundo ejemplo de pseudoparticipación.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Plan horiek ikasle guztiei daude zuzenduta (0-18 urte bitarte), baina sentsibilitate berezia dute gizarte-sektore hauskor eta urrakorrenekiko, elkarbizitza eta gizarteratzea sustatzearren, aukera-berdintasun handiagoa eta gizarte-itxaropen hobeak egon daitezen. Estos planes están dirigidos a todo el alumnado (de 0 a 18 años), pero tienen una especial sensibilidad hacia los sectores sociales más frágiles y vulnerables, con la intención de fomentar la convivencia y la integración en pro de una mayor igualdad de oportunidades y una mejora de las expectativas sociales.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz