ohitura osasungarri Bilatu ohitura osasungarri testuinguru gehiagotan
ohitura osasungarri > hábito saludable (14 testuinguru)
eu testuak | es testuak | ||
I Lehenengoa, jarrera positiboa duen bidea; ohitura osasungarriak izateak dakartzan abantailak eta ohitura horiek bizi-kalitate eta -mailan nola eragiten duten azpimarratuko lirateke hemen. | I A través de una postura positiva, en la que se remarcan los beneficios de la adopción de hábitos saludables y cómo estos influyen en la calidad y el nivel de vida. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
Adierazi zein diren ohitura osasungarriak eta zein ez. | Indicar cuáles se consideran hábitos saludables y cuáles no. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
c Beharrak asetzeko prozesu honetan guztian beharrezkoa izango da arreta berezia jartzea neska-mutilak pixkanaka-pixkanaka fisikoki eta psikikoki heltzea estimulatzean, haurren etengabeko eboluzioa bultzatzeko beren autonomia pertsonalera bideratutako ohitura osasungarriak harraraziz; izan ere, ohitura horiek geroko eboluzio-prozesuan eragingo dute, zalantzarik gabe (7. UNITATEA). | c En todo este proceso de satisfacción de necesidades será necesario poner especial atención en estimular a los niños y las niñas acompasadamente a su maduración física y psíquica, para favorecer su evolución progresiva mediante la adquisición de hábitos saludables hacia su autonomía personal, que va a influir sin lugar a dudas en su proceso evolutivo posterior ( | Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Hortaz, curriculuma antolatuta dugula, ikusten dugu leku nabarmena dutela ohitura osasungarriak eskuratzeak, osasunaren alorreko jarrera positiboak sortzeak, norberaren gorputza eta ingurua zaintzeak eta haien gaineko erantzukizuna izateak. | Así, organizado el currículum, se puede ver que la adquisición de hábitos saludables, la creación de actitudes positivas ante la salud, el cuidado y la responsabilidad del propio cuerpo y del entorno, tiene un lugar destacado en esta etapa. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
Prozesu hori eta helduarengandik aldendu eta autonomia hartzeko prozesua paraleloak izan ohi dira; horrenbestez, neska-mutilek barneratu egingo dituzte osasunaren alorrean beren inguruko pertsona helduei ikusten dizkieten eredu eta jarrera positiboak, eta beren gorputza zaintzeko ardura hartuko dute higiene-, elikadura- eta atseden-ohitura osasungarriak hartuta eta besteekin eta inguruarekin erlazionatzeko ohitura osasungarriak hartuta. | Este proceso es paralelo al proceso de autonomía respecto del adulto, de tal manera que los niños y niñas interioricen los modelos y actitudes positivas ante la salud que ven en los mayores que les rodean y se responsabilicen de la atención hacia su cuerpo adquiriendo hábitos saludables de higiene, alimentación, descanso, relación con los otros y con el | Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Eskolak funtsezko lana izango du ohitura osasungarriak eskuratzeko, horietako asko orain eremu honetan egingo direlako: jaten ikasi, higiene-arauak ikasi, partekatzen eta erlazionatzen ikasi eta abar. | La tarea de la escuela en la adquisición de hábitos saludables va a ser esencial, pues gran parte de ellos: aprender a comer, adquirir normas de higiene, aprender a compartir y a relacionarse, etc., se van a producir en este entorno. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
Komunitate bateko pertsonek bizi-ohitura osasungarriak badituzte, inguruko baldintzak ere osasungarriak izango dira, eta horrek haurrei, lehenengo egunetik, ohitura osasungarriak barneratzen eta norberaren nahiz kolektiboaren osasunaren aldeko jarrera positiboak izaten lagunduko die. | Si las personas de una comunidad siguen hábitos de vida saludables, las condiciones del entorno también serán más saludables, lo que ayudará a la población infantil a interiorizar desde el primer momento hábitos saludables y actitudes positivas hacia la salud, tanto la propia como la colectiva. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
Horixe litzateke hezkuntza-eremuko estrategiarik egokiena, abiaburua eredu positiboa izatea, alegia, bizitzaren lehen urteetatik ohitura osasungarriak barneraraziko baitizkigu. | í‰sta sería la estrategia más adecuada en el ámbito educativo, dado que se parte del modelo positivo, que facilitará la interiorización desde los primeros años de vida de hábitos saludables. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
I Bigarrena, ikuspegi negatiboa duen bidea; ohitura osasungarri horien kontrako jokaera izateak dakartzan arriskuen berri emango digu ikuspegi honek, eta jarrera horiek izateak ekarriko dizkigun ondorio negatiboei buruzko eszenak erakutsiko dizkigu (kasu batzuetan, ezohiko gogortasuna erakutsiz). | I Mediante una visión negativa, alertando sobre los peligros de conductas contrarias a este tipo de hábitos saludables, mostrando escenas (en algunos casos de una dureza inusitada) sobre el efecto negativo de estas conductas. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
Adibidez, hirugarren adinekoei zuzendutako publizitate kanpainetan ohitura osasungarriak dituztelako oso itxura osasuntsua duten adinduak atera ohi dira. | Por ejemplo en las campañas publicitarias sobre la tercera edad, acostumbran a aparecer personas mayores muy saludables como consecuencia de estar practicando hábitos saludables. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |