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ohitura osasungarri > hábito saludable (14 testuinguru)
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I Lehenengoa, jarrera positiboa duen bidea; ohitura osasungarriak izateak dakartzan abantailak eta ohitura horiek bizi-kalitate eta -mailan nola eragiten duten azpimarratuko lirateke hemen. I A través de una postura positiva, en la que se remarcan los beneficios de la adopción de hábitos saludables y cómo estos influyen en la calidad y el nivel de vida.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Adierazi zein diren ohitura osasungarriak eta zein ez. Indicar cuáles se consideran hábitos saludables y cuáles no.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

c Beharrak asetzeko prozesu honetan guztian beharrezkoa izango da arreta berezia jartzea neska-mutilak pixkanaka-pixkanaka fisikoki eta psikikoki heltzea estimulatzean, haurren etengabeko eboluzioa bultzatzeko beren autonomia pertsonalera bideratutako ohitura osasungarriak harraraziz; izan ere, ohitura horiek geroko eboluzio-prozesuan eragingo dute, zalantzarik gabe (7. UNITATEA). c En todo este proceso de satisfacción de necesidades será necesario poner especial atención en estimular a los niños y las niñas acompasadamente a su maduración fí­sica y psí­quica, para favorecer su evolución progresiva mediante la adquisición de hábitos saludables hacia su autonomía personal, que va a influir sin lugar a dudas en su proceso evolutivo posterior (

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Hortaz, curriculuma antolatuta dugula, ikusten dugu leku nabarmena dutela ohitura osasungarriak eskuratzeak, osasunaren alorreko jarrera positiboak sortzeak, norberaren gorputza eta ingurua zaintzeak eta haien gaineko erantzukizuna izateak. Así­, organizado el currí­culum, se puede ver que la adquisición de hábitos saludables, la creación de actitudes positivas ante la salud, el cuidado y la responsabilidad del propio cuerpo y del entorno, tiene un lugar destacado en esta etapa.

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Prozesu hori eta helduarengandik aldendu eta autonomia hartzeko prozesua paraleloak izan ohi dira; horrenbestez, neska-mutilek barneratu egingo dituzte osasunaren alorrean beren inguruko pertsona helduei ikusten dizkieten eredu eta jarrera positiboak, eta beren gorputza zaintzeko ardura hartuko dute higiene-, elikadura- eta atseden-ohitura osasungarriak hartuta eta besteekin eta inguruarekin erlazionatzeko ohitura osasungarriak hartuta. Este proceso es paralelo al proceso de autonomía respecto del adulto, de tal manera que los niños y niñas interioricen los modelos y actitudes positivas ante la salud que ven en los mayores que les rodean y se responsabilicen de la atención hacia su cuerpo adquiriendo hábitos saludables de higiene, alimentación, descanso, relación con los otros y con el

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Eskolak funtsezko lana izango du ohitura osasungarriak eskuratzeko, horietako asko orain eremu honetan egingo direlako: jaten ikasi, higiene-arauak ikasi, partekatzen eta erlazionatzen ikasi eta abar. La tarea de la escuela en la adquisición de hábitos saludables va a ser esencial, pues gran parte de ellos: aprender a comer, adquirir normas de higiene, aprender a compartir y a relacionarse, etc., se van a producir en este entorno.

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Komunitate bateko pertsonek bizi-ohitura osasungarriak badituzte, inguruko baldintzak ere osasungarriak izango dira, eta horrek haurrei, lehenengo egunetik, ohitura osasungarriak barneratzen eta norberaren nahiz kolektiboaren osasunaren aldeko jarrera positiboak izaten lagunduko die. Si las personas de una comunidad siguen hábitos de vida saludables, las condiciones del entorno también serán más saludables, lo que ayudará a la población infantil a interiorizar desde el primer momento hábitos saludables y actitudes positivas hacia la salud, tanto la propia como la colectiva.

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Horixe litzateke hezkuntza-eremuko estrategiarik egokiena, abiaburua eredu positiboa izatea, alegia, bizitzaren lehen urteetatik ohitura osasungarriak barneraraziko baitizkigu. í‰sta sería la estrategia más adecuada en el ámbito educativo, dado que se parte del modelo positivo, que facilitará la interiorización desde los primeros años de vida de hábitos saludables.

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I Bigarrena, ikuspegi negatiboa duen bidea; ohitura osasungarri horien kontrako jokaera izateak dakartzan arriskuen berri emango digu ikuspegi honek, eta jarrera horiek izateak ekarriko dizkigun ondorio negatiboei buruzko eszenak erakutsiko dizkigu (kasu batzuetan, ezohiko gogortasuna erakutsiz). I Mediante una visión negativa, alertando sobre los peligros de conductas contrarias a este tipo de hábitos saludables, mostrando escenas (en algunos casos de una dureza inusitada) sobre el efecto negativo de estas conductas.

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Adibidez, hirugarren adinekoei zuzendutako publizitate kanpainetan ohitura osasungarriak dituztelako oso itxura osasuntsua duten adinduak atera ohi dira. Por ejemplo en las campañas publicitarias sobre la tercera edad, acostumbran a aparecer personas mayores muy saludables como consecuencia de estar practicando hábitos saludables.

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