ikaskuntza

1
ikaskuntza > aprendizaje (102 testuinguru)
eu testuak es testuak
Horretarako, ikasgai instrumentalak bultzatuko dira, eta, batez ere, hizkuntzaren ikaskuntza. Para ello se apoyarán las materias instrumentales y especialmente el aprendizaje de la lengua.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Laburbilduz, jolasak konpartituz haurrak ikaskuntza soziala egiten du, besteekin erlazionatzen ikasten du, parte hartzeko eta bere nahiak betetzeko txandari itxaroten; azken batean, bere egozentrismoa gainditzen ikasten du. En sí­ntesis, compartiendo los juegos el niño realiza un aprendizaje social, aprende a relacionarse con los demás, a aguardar su turno de intervención y el momento de satisfacer sus deseos, aprende en fin a superar su egocentrismo.

Materiala: Jolasaren metodologia

Horren arrazoi nagusia da adin honetan haurra bete-betean murgilduta egoten dela eskolako ikaskuntza zailetan eta soziokulturaletan, eta ikaskuntza horiek ez dituzte behar adina kontuan hartzen jolasaren metodologia batek ekarriko lizkiokeen aukerak. Ello es sobre todo debido a que en esta edad el niño está inmerso de pleno en difí­ciles aprendizajes escolares y socio-culturales que no tienen en cuenta suficientemente las posibilidades favorecedoras que una metodología del juego aportaría a estos aprendizajes.

Materiala: Jolasaren metodologia

Laburbilduz, haurraren nortasuna bakearen asimilazioan eta ikaskuntzan garatzea da helburua. En sí­ntesis que la personalidad del niño se desarrolle en la asimilación y el aprendizaje de la paz.

Materiala: Jolasaren metodologia

Agerikoa da, jarduera ludiko egokiei eta haurraren jolaserako joerari esker, hezitzaileek iturri agortezina izango dutela garai honetan ikaskuntza berriak bultzatzeko. No es difí­cil imaginar que será mediante la aportación de adecuadas actividades lúdicas y ayudados por la gran aceptación que muestra el pequeño por el juego, que los educadores tendrán una fuente inagotable para favorecer nuevos aprendizajes durante esta época.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezkuntzako esku-hartzea eta jolasa hainbat ikaskuntzatan Intervención educativa y juego en los diferentes aprendizajes

Materiala: Jolasaren metodologia

Jokabide "anomalo"aren susmorik txikiena hartuz gero, nahiz eta erabat ziur ez egon, komeni da espezialista bati laguntza eskatzea; izan ere, adin horietan goiz prebenitu behar dira handicap sozialak, minusbaliotasunak edo ikaskuntzako atzerapenak, aurrera egiteko haurra bere onera ekartzeko bidean. Ante la mí­nima sospecha de una conducta "anómala", aunque no se tenga la certeza plena es aconsejable la petición de ayuda a un especialista, ya que a estas edades la prevención precoz de cualquier handicap social, discapacidad o retraso en el aprendizaje es imprescindible para que haya una evolución positiva hacia la recuperación del pequeño.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak uneoro ezagutu behar ditu haurren heziketa-beharrak, eta ahalik eta gehien pertsonalizatu behar du haietako bakoitzari eskainiko dion laguntza edo gidaritza, ikaskuntza lortze aldera. El educador ha de conocer en todo momento las necesidades educativas de los pequeños, y personalizar al máximo la ayuda o guía que les aportará a cada uno de ellos con tal de lograr su aprendizaje.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikaskuntzan laguntzeko jolasak diseinatu, landu eta praktikan jartzea Diseño, elaboración y puesta en práctica de juegos para facilitar el aprendizaje

Materiala: Jolasaren metodologia

ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa. tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza.

Materiala: Jolasaren metodologia