integración Bilatu integración testuinguru gehiagotan

1
integrazio > integración (13 testuinguru)
eu testuak es testuak
Hain zuzen ere, integrazio-balioetan hezten hasteko modu bat izango litzateke, adin horretan moldakorrak baitira eta berdintasunean sinesteko prest baitaude. En realidad sería la manera de comenzar la educación en valores de integración, aprovechando estas edades tan versátiles y abiertas a creer en la igualdad.

Materiala: Jolasaren metodologia

Zoritxarrez, bide luzea egin behar da oraindik 0tik 3 urtera bitarteko haur guztientzako haur-eskola lortzeko, baina, hala ere, egia da populazio gehienarengana iristen den zerbitzu instituzionaletako bat 3 urtetik aurrerakoen eskolatzea dela. Baina kopuruak ez du nahikoa izan behar, kalitatea eskatu behar da; eskola horrek integrazioaren aldeko ideologia eta hezkuntza-jarrera eskaini behar du, eta desberdintasunen konpentsatzailea izan. Aunque desgraciadamente hay mucho camino por recorrer hasta conseguir una escuela infantil para el total de la población de 0 a 3 años, sí­ es cierto que uno de los servicios institucionales que llega a la gran mayoría de población es la escolarización a partir de los 3 años, pero no ha de ser suficiente con la cantidad sino que se debe exigir calidad, esta escuela ha de aportar una ideología y actitud educativa de integración y erigirse como compensadora de desigualdades.

Materiala: Jolasaren metodologia

Eta ikuskera eta ideologia berri hori agertu da minusbaliotasun horien ebaluazio, prebentzio eta tratamenduari dagokionez aurrerapen kultural eta zientifiko handia egin delako, baina, batez ere, gizartea sentsibilizatu egin delako pertsona horiek dituzten integrazio- eta normalizazio-eskubideak aintzat hartzeko. Y esta nueva concepción e ideología ha sido posible gracias al gran avance cultural y cientí­fico con respecto a la evaluación, prevención y tratamiento de estas discapacidades, pero sobre todo a una sensibilización social por reconocer los derechos de integración y de normalización que asisten a todas estas personas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Gainera, garrantzitsua izango da ikasleak bere hezitzaileengan ikusten duen eredua eta jarrera haurrak tratatzeko garaian: bakoitzarekiko errespetua, integrazioa, taldekide guztien onarpena... Eredu horri jarraituko diote ikasleek etorkizunean kideekiko harremanetarako. Serán además importantes el modelo y la actitud que el alumno observe en sus educadores a la hora de tratar a los pequeños, el respeto hacia cada uno de ellos, la integración, la aceptación que se haga de todos los miembros del grupo, será el ejemplo social que seguirán estos alumnos el día de mañana con respecto a su prójimo.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jolasa irakaskuntza eta ikaskuntza-prozesuetan eta integrazio sozialean El juego en los procesos de enseñanza/aprendizaje e integración social

Materiala: Jolasaren metodologia

Bertan, denen integrazioaren, berdintasunaren eta desberdintasunen konpentsazioaren aldeko ideologia da nagusi, eta, horretarako, bere profesionalen laguntza eta inplikazioa dauka. En él se destaca una ideología de integración de igualdad y de compensación de diferencias que alcance a todos, y que para ello cuenta con la ayuda e implicación de sus profesionales.

Materiala: Jolasaren metodologia

Estimulu horiek guztiak osorik iristen zaizkio haurrari, eta lagundu egingo diote ikusmen-, entzumen-, ukimen- eta mugimendu-sentsazioak ezagutzan integratzen; integrazio horren bidez, pertzepzioaren eta mugimenduaren garapena lortuko du. Todos estos estí­mulos que llegan al niño de forma global favorecerán la integración de las sensaciones visuales, auditivas, táctiles y motoras a escala cognitiva, con ello y a través de dicha integración se logrará el desarrollo perceptivo y del movimiento.

Materiala: Jolasaren metodologia

Familiaren komunikazio eta integrazio falta. Ausencia de comunicación e integración familiar.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Azken finean, ongizatea, bizikidetza, solidaritatea, integrazioa, parte-hartzea eta gizarte-ingurunearekiko lotura sustatzeko joera duten egoitzak dira. En definitiva, se trata de centros que tienden a promover el bienestar, la convivencia, la solidaridad, la integración, la participación y la relación del medio social.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Erakunde horietara joko da eskolan integrazio-arazoak daudenean, absentismo jarraitua dagoenean edo eskolan egokitzeko arazoak modu larrian eta maiz adierazten direnean. Se recurrirá a ellas si se producen problemas de integración escolar, de absentismo continuado, o bien si los trastornos de adaptación escolar suelen manifestarse de forma grave y con frecuencia.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

gizarteratze > integración (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Heziketaren mende daude hauek: pertsonalitatearen erabateko garapena, lanerako tekniken ikaskuntza, gizarteratzea eta herrialdearen bizikidetza. De la educación depende el pleno desarrollo de la personalidad, el aprendizaje de las técnicas para el empleo, la integración social y la convivencia del paí­s.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

49. artikulua: "botere publikoek prebentzio-, tratamendu-, errehabilitazio- eta gizarteratze-politika egingo dute gorputz-, zentzumen- eta adimen-urritasuna dutenentzat; haiei behar duten arreta espezializatua emango diete, eta babes berezia emango diete eskubide guztiez goza dezaten". Artí­culo 49: "los poderes públicos realizarán una polí­tica de prevención, tratamiento, rehabilitación e integración de los diminuidos fí­sicos, sensoriales y psí­quicos a los que prestarán la atención especializada que requieran y los amparará especialmente para disfrutar de todos sus derechos".

Materiala: Jolasaren metodologia

Beharrezkoa izango da gaitasunen garapena eta ikasteko jarrera bultzatuko duten jarduerak diseinatzea. Horrek gizarteratzeko eta etorkizunean lan-munduan sartzeko izango duen garrantziaz jabetu behar dute, bai adingabeek, bai haien familiek. Será necesario diseñar actuaciones que potencien el desarrollo de capacidades y actitudes hacia el estudio, concienciando tanto a los menores como a sus familias de la importancia que ello tiene en su integración social y laboral futura.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Nolabaiteko autonomia duten 60 urtetik gorakoen bizikidetza eta gizarteratzea sustatzen dute. Zerbitzuen aukera zabala izaten dute (liburutegia, kafetegia, gimnasioa, ikastaroak, hitzaldiak, informazioa eta aholkularitza, ile-apaindegia, lantegiak eta abar), baita gizarte eta kulturako, aisialdiko eta denbora librerako jarduerak ere. Promueven la convivencia y la integración social de las personas mayores de 60 años con cierta autonomía, los cuales disponen de una amplia gama de servicios (biblioteca, cafetería, gimnasio, cursos, charlas, información y asesoramiento, peluquería, talleres, etc.) y actividades socioculturales y de ocio y

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Harrera-etxeen ardura duen talde profesionala diziplina anitzekoa da. Hauek dira oinarrizko taldeko kideak: gizarte-langilea, gizarte-hezitzailea, gizarteratze-teknikariak eta arreta soziosanitarioko teknikariak (familia-laneko eginkizunak gauzatzen dituzte). El equipo profesional que atiende las casas de acogida es pluridisciplinar, siendo el equipo básico el trabajador social, el educador social, los técnicos en integración social y los técnicos en atención sociosanitaria (realizando las tareas del trabajo familiar).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

gizarteratze-programaren arduradun izango den psikologoa edota pedagogoa, gizarte-langilea, hezitzaileak, gizarteratzaileak, arreta soziosanitarioko teknikariak eta abar. Horiek guztien xedea izango da erabiltzaileak gaixotasunen edo minusbaliotasunen inguruan heztea eta haiei trebetasunak irakastea, patologien ondorioz berriz gaixotzea saihesteko. Horrez gain, gizarteratzen lagunduko dieten gizarte-trebetasunak psicólogo y/o pedagogo responsable del programa de integración, trabajador social, educadores, integradores, técnicos en atención sociosanitaria, etc.; todos ellos con la finalidad de educar a los usuarios sobre su enfermedad o discapacidad e instruirles en las diferentes habilidades para evitar las recaí­d

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Gizarteratzearen ikuspegitik, zure ustez, fase hauetako zeinetan behar da baliabide eta laguntza gehiago, bizikidetza-unitateetan? Desde el punto de vista de la Integración Social ¿En cuales de estas fases crees que se necesitan más recursos y apoyo en unidades de convivencia?

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea