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orientazio > orientación (64 testuinguru)
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Baliabide horietako bakoitzak ekipo profesionalak ditu, dagozkien beharrezko baliabideekin, betiere garapen sozialerako, pertsonalerako, autonomorako eta komunitateko garapenerako arazoak izateagatik gizarte-problematika duten herritarrei eta familiei laguntza eta orientazioa eskaintzeko. Cada uno de estos recursos dispone de unos equipos profesionales, con los medios necesarios correspondientes, para dar apoyo y orientación a los ciudadanos y a las familias, que viven una problemática social que les impide su desarrollo social, personal, autónomo y comunitario.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Kasuen informazioa, orientazioa eta jarraipena. Información, orientación y seguimiento de casos.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

- Orientazio-prozesu guztietan oinarrizko hiru galderei erantzun behar zaie: - En todo proceso de orientación es necesario dar respuesta a tres preguntas básicas:

Materiala: Komunikazio alternatiboa

ORIENTAZIO MOTAK: TIPOS DE ORIENTACIÓN:

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Sintomek jarraitzen badute edo aurreko paragrafoan aipatu ez dugun sintomaren bat azalduz gero, ikastetxeek, aholkatzen dituen pediatraren aginduei jarraiki, haurraren pediatraren txostena eskatu ahal dute, non diagnosi-orientazioa eta kutsakorra ez dela dioen bermea jaso behar diren. En caso de persistir o presentarse otro tipo de sí­ntomas diferentes a los nombrados en el párrafo anterior, los centros podrán exigir, de acuerdo con el pediatra que les asesora, un informe del pediatra del niño o niña donde conste la orientación diagnóstica y la garantía de no contagiosidad.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Gorputz-kontaktuzkoak (korapiloak); oso mugituak (punteria hipikoa), gorputz-eskemakoak (kendu eta jarri); espazio-orientaziokoak (puntu kardinalak). De contacto corporal (nudos); muy movidos (puntería hí­pica); de esquema corporal (quita y pon); de orientación espacial (los puntos cardinales).

Materiala: Jolasaren metodologia

Orientazio gisa, oinarrizko ordutegi bat hau izan daiteke: Para que sirva de orientación un horario base puede ser el siguiente:

Materiala: Jolasaren metodologia

Denboraren eta espazioaren eskemak garatzea (orientazioa eta antolamendua). Desarrollar los esquemas temporal y espacial (orientación y organización).

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak jardueraren dinamizatzailea izan behar du, eta, aldi berean, jolasa libre izan dadin utzi behar du; hau da, batzuetan, hasieran batez ere, beharrezkoa izaten da haur batzuei orientazio edo iradokizun txikiak ematea haien sormena pizteko, baina, lehen une hori gaindituta, hezitzaileak jolasa bere kasa garatzen utzi behar du. El educador debe ser el dinamizador de la actividad y a la vez debe permitir que el juego sea libre, es decir, que a veces, básicamente al principio, a algunos niños es necesario darles pequeñas orientaciones o sugerencias para estimular su ingenio, pero una vez superado este primer momento el educador debe retirarse y dejar que el juego se desarrolle libremente.

Materiala: Jolasaren metodologia

I Saioaren iraupena haurren adinaren araberakoa izango da, baina, orientazio gisa, gomendagarria da haur-hezkuntzan 20-90 minutu bitartekoa izatea, txokoz egun berean aldatzen den ala ez kontuan hartuta. I La duración de la sesión dependerá de la edad de los niños, pero como orientación se recomienda que en los centros de educación infantil oscile entre 20 y 90 minutos, en función de si se rota de rincón el mismo día o no.

Materiala: Jolasaren metodologia

orientabide > orientación (12 testuinguru)
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Dietako gantzen eguneroko beharrek ondorengo orientabideak bete behar dituzte: Las necesidades diarias de las grasas en la dieta deben seguir las siguientes orientaciones:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Lehenengo elkarrizketa horretako helburu nagusia ez da familiari informazioa eta orientabidea ematea; izan ere, bigarren elkarrizketan erabili ahal izango da hori hizketako gai gisa. No se debe tener como objetivo primordial dar información y orientación a la familia en esta primera entrevista, ya que eso podrá utilizarse perfectamente como tema de conversación en una segunda entrevista.

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Edozein zentro edo erakundetan, familiekin lan egiten espezializatutako profesionalak prestatuta egon behar du ebaluaketak egiteko eta orientabideak emateko. En todo centro o institución, el profesional especializado en el trabajo con familias deberá estar formado para poder hacer evaluaciones y dar orientaciones.

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Bakarkako elkarrizketak diziplina arteko taldeak egiten ditu prozesu terapeutiko guztian zehar; izan ere, alderdi zehatzetan orientabidea eskaintzen du: Las entrevistas individuales, las lleva a cabo todo el equipo interdisciplinar durante todo el proceso terapéutico, ya que permiten la orientación en aspectos concretos:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Zentro bakoitzak bere funtzionamendu-plana izango du, eta han bilduko dira administrazioa kudeatzeko alorra (artxiboa, dokumentazioa...), funtzionamendua (garbiketa, jangelak...) eta beste zerbitzuekiko koordinazioa (sanitarioa, ikastetxea, lanerako informazioa eta orientabidea, lan-munduan sartzea eta etxebizitza eskuratzea); gainera, erabiltzaileek ahalegina egin beharko dute Cada centro tendrá un plan funcional donde se recogerán aspectos de organización administrativa (archivo, documentación...) y funcional (limpieza, comedores...), una coordinación con otros servicios (sanitario, escolar, de orientación e información laboral, de inserción laboral y de acceso a la vivienda) y necesitará también que las personas usuarias colaboren participando en el buen funcionamien

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Elkarrekintza eta familia-dinamikako bizikidetza sustatzea, harremanen eta jokabidearen arloko jarraibideen, orientabideen eta arauen bitartez. Fomentar la interacción, la convivencia en la dinámica familiar a través de pautas, orientaciones y normas de tipo relacional y conductual.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Orientabidea, diagnostikoa eta tratamendua emateko zentroak Suspertze-zentroak Arreta emateko zentroak Egoitza-zentroak Autonomia pertsonalerako eta laguntza teknikoa emateko estatuko zentroa Adinekoentzako egoitza Eragin larriak dituztenentzako egoitzak Lanerako ikastegiak Lanean hasi aurreko balio anitzeko tailerrak e Centros de orientación, diagnóstico y tratamiento Centros de recuperación Centros de atención Centros residenciales Centro estatal de autonomía personal y ayudas técnicas (CEAPAT) Residencia de adultos Residencias para los gravemente afectados Centros ocupacionales Talleres polivalentes y ocupacionales prelab

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Orientabidea, diagnostikoa eta tratamendua emateko zentroak. Centros de orientación, diagnósticos y tratamiento.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Egiten duten jarduera nagusia orientabide-, diagnostiko-, balorazio- eta segimendu-zerbitzuak ematea da, eta dagokionean, tratamendu anbulatorioko zerbitzuak, urritasun psikikoa, fisikoa edota zentzumenetakoa duten pertsonei. Su actividad principal es la de prestar servicios de orientación, diagnóstico, valoración, seguimiento y, en su caso, tratamiento ambulatorio, a las personas que tengan una disminución psí­quica, fí­sica y/o sensorial.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Lan-arloko txertaketara zuzendutako orientabidea eta segimendua eta, baldintzek hala eskatzen dutenean, prestakuntzako oinarrizko jardueretan laguntzea. La orientación y seguimiento hacia la integración laboral y el apoyo en las actividades de formación básicas cuando las circunstancias lo requieran.

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