Emaitzak: 186

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (96)
Su relación se caracteriza por la conflictividad y la confusión, asociadas a un historial de desadaptación escolar y a otras conductas problemáticas (como, por ejemplo, la drogadicción). Gatazkak eta nahasmena dira bikote horien ezaugarri; horrekin batera, eskolan egokitzapenik eza eta bestelako jokabide arazotsuak ere izaten dira (drogazaletasuna, adibidez).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los centros de día para menores realizan una función de prevención a niños y adolescentes que se encuentran en situación de desventaja social, familiar y económica en el ámbito del tiempo libre y la cultura, siempre fuera del horario escolar. Adingabeentzako eguneko zentroek desabantaila sozialean, familiarrean eta ekonomikoan dauden haurrak eta nerabeak aisialdian eta kulturaren arloan (eskola ordutegik kanpo, betiere)babesteko funtzioa betetzen dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Indica diferentes situaciones, por ejemplo en el ámbito de tu instituto o escuela, o de tu barrio, donde recomendarías la mediación como una estrategia eficaz. Adierazi bitartekotza estrategia eraginkortzat joko zenukeen zenbait egoera; adibidez, institutuan edo eskolan, edo bizi zaren auzoan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por ejemplo las áreas que se pueden trabajar con niños o niñas en edad escolar, siempre en función del tipo y grado de discapacidad que padecen, serían: Esate baterako, eskola adineko neska-mutilekin landu daitezkeen alorrak, pairatzen duten ezintasun motaren eta mailaren arabera betiere, hauek izango dira:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Universidad de Trabajo Social. Gizarte Laneko Unibertsitate Eskola.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Con una mirada retrospectiva la filosofía, la psicología y la pedagogía coinciden en que a lo largo de la historia, el tiempo y el espacio dedicado al juego ha evolucionado de forma muy significativa, así, se afirma que hasta bien entrado el siglo XX la infancia no fue considerada como una etapa de la vida con identidad propia y por tanto no era propio del niño dedicar parte de su tiempo a actividades lúdicas y a otros aprendizajes escolares. Atzera begira, filosofia, psikologia eta pedagogia bat datoz, historian zehar, jolasari emandako denborak eta espazioak oso modu esanguratsuan eboluzionatu dutela diotenean. Hori horrela, XX. mendea aurreratu samar egon arte, haurtzaroa ez zen berezko identitatea duen bizitzako etapatzat hartu, eta, beraz, haurrari ez zegokion bere denboraren zati bat jarduera ludikoei eta eskolako bestelako ikaskuntzei eskaintzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello es sobre todo debido a que en esta edad el niño está inmerso de pleno en difíciles aprendizajes escolares y socio-culturales que no tienen en cuenta suficientemente las posibilidades favorecedoras que una metodología del juego aportaría a estos aprendizajes. Horren arrazoi nagusia da adin honetan haurra bete-betean murgilduta egoten dela eskolako ikaskuntza zailetan eta soziokulturaletan, eta ikaskuntza horiek ez dituzte behar adina kontuan hartzen jolasaren metodologia batek ekarriko lizkiokeen aukerak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Unificad por grupos la información obtenida durante la visita y la información teórica dada en clase. Taldeka, bateratu bisitan jasotako informazioa eta eskolan emandako informazio teorikoa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las condiciones mínimas que requiere un patio en una escuela infantil están reguladas. Haur-hezkuntzako eskola bateko jolastokiaren gutxieneko baldintzak araututa daude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Os encontráis trabajando en un centro de educación infantil que tiene los dos ciclos. Bi ziklo dituen haur-hezkuntzako eskola batean ari zarete lanean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (5)
Gracias al cine y la fotografía, contamos con una importante fuente de imágenes de gran interés y que constituyen un buen nivel de partida del que yo hago muy a menudo uso en mis clases. Zinemari eta argazkilaritzari esker, hamaika irudi interesgarri dauzkagu; abiapuntu bikaina direnez, nik askotan erabiltzen ditut nire eskoletan.

Materiala: Elektroestetika

Así, la Gestalt dice que: Horrela, bada, honela dio Gestalt eskolak:

Materiala: Elektroestetika

Breve explicación del plan para la clase de la próxima semana. Datorren asteko eskolarako plana labur-labur azaltzea.

Materiala: Elektroestetika

Cursos de formación en escuelas oficiales y privadas, empresas y asociaciones profesionales. Prestakuntza-ikastaroak eskola ofizial eta pribatuetan, enpresa eta elkargo profesionaletan.

Materiala: Elektroestetika

Existen diferentes técnicas según las escuelas. Hainbat teknika daude, eskolaren arabera.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (25)
En Las Palmas de Gran Canaria, en la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicaciones, donde se imparten, entre otras especialidades, las de Imagen y Sonido, cuyo temario es el siguiente: Kanaria Handiko Las Palmasen, Irudi eta soinua espezialitatea eskaintzen da Telekomunikazioetako Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolan, eta hauxe da ikasgai-zerrenda:

Materiala: Irudia

Su duración es de 4 meses con dos días de clase a la semana. Lau hilabete irauten dute, eta astean bi egunetan ematen dira eskolak.

Materiala: Irudia

Universidad Politécnica de Barcelona; Escuela Técnica Superior; Jorge Girona Salgado, s/n. Tf. (93) 03 78 00. Bartzelonako Unibertsitate Politeknikoa; Goi Eskola Teknikoa; Jorge Girona Salgado, z/g. Tel. (93) 03 78 00.

Materiala: Irudia

Universidad de Vigo; Escuela Técnica Superior; Lagoas-Marcosende, s/n; Vigo (Pontevedra). Vigoko Unibertsitatea; Goi Eskola Teknikoa; Lagoas-Marcosende, z/g; Vigo (Pontevedra).

Materiala: Irudia

Se imparten los mismos cursos que en su central de Madrid. Madrileko eskola nagusiko ikastaro berak ematen dira.

Materiala: Irudia

Muestra del trabajo en paneles dentro de la escuela Paneletan erakustea lana eskolaren barruan.

Materiala: Irudia

Elegimos un mismo motivo, por ejemplo un puente, o una iglesia, o la misma entrada del centro escolar. Motibo bera aukeratuko dugu; zubi bat, eliza bat edo eskolako sarrera bera adibidez.

Materiala: Irudia

Chéret hizo suyo el lenguaje visual del arte popular que se utilizaba en los programas de circo decorados y lo ensanchó con su experiencia de litógrafo adquirida en la Escuela de Bellas Artes de París. Chéret-ek bere egin zuen apaindutako zirkuko programetan erabiltzen zen herri-artearen ikusizko lengoaia; izan ere, lengoaia hori zabaldu egin zuen Pariseko Arte Ederretako Eskolan litografo-jardunean izandako esperientziari esker.

Materiala: Irudia

(Profesor de la Escuela de Cine y Vídeo de Andoain.) (Andoaingo Zinema eta Bideo Eskolako irakaslea)

Materiala: Irudia

En 1985 obtiene el título académico de Ingeniero Técnico de Sonido e Imagen en la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicación de Madrid. 1985ean Soinu eta Irudiaren arloko Ingeniari Teknikoko titulu akademikoa lortu zuen Madrileko Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolan.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (8)
La Escuela Oficial de Turismo de Madrid ofrece cursos de postgrado de especialización en Informadores Turísticos, así como frecuentes cursos de actualización y reciclaje para estos profesionales. Madrileko Turismo Eskola Ofizialak graduondoko ikastaroak eskaintzen ditu turismo-informatzaile gisa espezializatzeko, baita lan hori egiten dutenak eguneratzeko eta birziklatzeko hainbat ikastaro ere.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las sierras de Gudar y Javalambre se han especializado en el turismo rural y de nieve , ya que la proximidad a Teruel y a la capital del Turia favorecen el desplazamiento de amantes del deporte y la naturaleza durante los fines de semana del invierno, las semanas blancas de escolares y en las vacaciones estivales, con un potente auge de las ofertas de alojamiento rural. Gudar eta Javalambre mendizerretan landa- eta elur-turismoan espezializatu dira; izan ere, Terueletik eta Valentziatik gertu daudenez, kirola eta natura maite dituztenak neguko asteburuetan, eskolako aste zurietan eta udako oporretan bertara erakartzeko aukera dute; landa-ostatuen aukera gero eta zabalagoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En Espoo se encuentra, también, Otaniemi que con sus escuelas y centros de investigación se ha convertido en la cuna de la enseñanza de alta tecnología en Finlandia. Espoon, halaber, Otaniemi dago. Hango eskolak eta ikerketa-zentroak Finlandiako teknologia handiko irakaskuntzaren habia bilakatu dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los indígenas han estudiado en los colegios de la metrópoli y han asimilado sus ideas. Indigenek metropoliko eskoletan ikasi dute, eta besteen ideiak bereganatu dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Muy cerca está también la Pinacoteca, en el palacio Buonsignori, que presenta una magnífica colección de pintura de la escuela sienesa. Harengandik oso gertu, Buonsignori jauregian, pinakoteka dago eta Sienako eskolako pinturaren bilduma paregabea du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Famosa por la escuela náutica que el Infante Don Enrique el Navegante instauró en ella en el siglo XV, de la que saldrían, entre otros, Magallanes, Pedro Álvares Cabral y Vasco de Gama. Henrike Nabigatzailea printzeak XV. mendean ezarri zuen eskola nautikoak egin du ezagun; hango ikasle izan ziren, besteak beste, Magallanes, Pedro Álvares Cabral eta Vasco de Gama.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Art Noveau (Escuela de Nancy) floreció en Lorena como en ningún otro sitio de la zona utilizando un material que en al actualidad identifica a la zona: el vidrio. Art Noveau (Nancyko eskola) beste inon ez bezala ernamuindu zen Lorrenan, eta gaur egun inguru honetako ezaugarri den lehengaia erabili zuen: beira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Compete también a la Generalitat Valenciana, la creación de la Escuela Oficial de Turismo, la concesión de ayudas en materia de turismo y la creación de la medalla y la placa al mérito turístico, así como el reglamento para su concesión. Valentziako Erkidegoaren eskumena da, halaber, Turismo Eskola Ofiziala sortzea, turismo-kontuetan laguntzak ematea eta turismo-merituarentzako domina eta plaka sortu eta emateko arautegia egitea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Las dimensiones de la mesita estarán en relación con la edad del alumno. Ikasleen adinaren araberakoak izaten dira eskolako mahaiaren neurriak.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (2)
aquella en la cual un formador imparte conocimientos a un grupo de trabajadores en un aula. trebatzaile batek gela batean ematen dizkie eskolak langile-talde bati.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Niveles formativos en la modalidad de impartición presencial Trebakuntza-mailak eskola presentzialen modalitatean

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Kimika (3)
Las instalaciones de gas, sanitarias, hidráulicas y eléctricas son indispensables para el buen funcionamiento del laboratorio escolar, por lo que es importante identificarlas con precisión para tal fin existe un código internacional de colores en donde a cada tipo de instalación se le asigna un color. Gas-instalazioak, instalazio sanitarioak, hidraulikoak eta elektrikoak, denak, ezinbestekoak dira eskolako laborategiak ondo funtziona dezan; beraz, oso garrantzitsua da zehaztasun handiz identifikatzea. Horretarako, nazioarteko kolore-kode bat erabiltzen da, instalazio mota bakoitzari kolore bat esleitzen diona.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Marisa abre la puerta de una habitación que hay junto al laboratorio de la escuela donde ella y Óscar, el chico que la acompaña, están estudiando el primer año de químicas. Marisak eskolako laborategiaren ondoan dagoen gela bateko atea ireki du. Oskarrekin dago; Kimikako lehen ikasturtean ari dira biak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Este tipo de recipiente para medidas calorimétricas se emplea frecuentemente por su bajo coste en laboratorios docentes y se suele denominar "calorímetro de taza de café". Neurketa kalorimetrikoetarako ontzi mota hori askotan erabiltzen da eskoletako laborategietan, merkea baita; "kafe-katiluko kalorimetro" esaten zaio.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Escuela Agraria Mendikoi-Fraisoro, Gipuzkoa, 1991 Mendikoi-Fraisoro Nekazaritza Eskola, Gipuzkoa, 1991

Materiala: Nekazaritza

Elektrizitatea eta elektronika (10)
Por un lado, existe un aprendizaje fácil de manera natural, pero, por otro, si se observan con detalle los componentes que se deben aprender, la lengua es un aprendizaje complejo que da verdaderos quebraderos de cabeza a muchos niños y niñas en edad escolar. Alde batetik, ikaskuntza erraza da, naturalki ikasten dena, baina, bestetik, ikasi beharreko osagaiak xehetasunez behatzen badira, ikaskuntza konplexua da, eta benetako buruhausteak ematen dizkie eskolako adinean dauden haur askori.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Los trastornos del desarrollo del lenguaje se detectan en la infancia y afectan al rendimiento escolar. Hizkuntzaren garapeneko nahasmenduak haurtzaroan hautematen dira eta eragina dute eskolako errendimenduan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Sea cual sea el soporte (pero de manera especial en los cuadernos y los libros porque son más extensos), los símbolos se agrupan en función de las situaciones comunicativas más habituales de la persona usuaria (casa, familia, escuela, aficiones, etc.), lo cual facilita una mayor versatilidad. Euskarria edozein dela ere (baina, bereziki, koaderno eta liburuen kasuan, luzeagoak direlako), sinboloak pertsona erabiltzailearen komunikazio-egoera ohikoenen arabera (etxea, familia, eskola, zaletasunak eta abar) multzokatzen dira, eta horrek moldakortasun handiagoa ahalbidetzen du.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es importante que al escoger los primeros signos tengamos en cuenta en qué momento y lugar los utilizará, por ejemplo, en su domicilio, en la escuela, en el centro ocupacional, etc. Garrantzitsua da lehenengo zeinuak hautatzean kontuan izatea noiz eta non erabiliko dituen zeinu horiek, adibidez, bere etxean, eskolan, okupazio-zentroan eta abar.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En la actualidad, el PECS se ha popularizado a un gran nivel y se utiliza en escuelas y hogares de todo el mundo para potenciar la comunicación de las personas con autismo. Gaur egun, PECS sistema oso zabalduta dago eta mundu guztiko eskola eta etxeetan erabiltzen da, autismoa duten pertsonekiko komunikazioa bultzatu eta indartzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Asiste a una escuela de educación especial. Hezkuntza bereziko eskola batera joaten da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Una hoja para cada tema o ámbito (la casa, la escuela, el cuerpo, etc.). Orri bana gai edo eremu bakoitzerako (etxea, eskola, gorputza eta abar).

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Marcos, dispone de un expositor sobre las actividades que realiza en la escuela. Markosek erakusmahai bat du, eta eskolan egiten dituen jarduerak azaltzen dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

También se debe continuar haciendo partícipes de la evolución a la escuela y a la familia, motores de la generalización de los aprendizajes. Komeni da, era berean, bai eskola eta bai familia lortutako bilakaeraren partaide egitea, horiek izan baitira ikasitakoa orokortzearen eragileak.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Indicad los beneficios que aporta en la calidad de vida de la persona usuaria: vida diaria, escuela, ocio, participación social, etc. Adierazi zer onura dakartzan erabiltzailearen bizi-kalitaterako: eguneroko bizimodua, eskola, aisialdia, parte-hartze soziala eta abar.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (1)
Haz preguntas distintas asociadas a cada melodía y ponlo en práctica en clase. Egin galdera desberdinak doinu bakoitzerako, eta egin lehiaketa eskolan.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Según, Enrique Guinsberg, los medios de comunicación son un poderoso medio de socialización, a la par de la familia, la escuela y el trabajo, que modelan los sentimientos, las creencias, entretienen los sentidos, ayudan a formar la imaginación social; en síntesis fomentan y facilitan construcciones mentales por donde transcurre luego el pensamiento de las personas en sociedad. Enrique Guinsbergen arabera, komunikabideak sozializazio-bitarteko ahaltsu bat dira, familiaren, eskolaren eta lanaren parekoa; sentimenduak eta sinesmenak moldekatzen dituzte eta zentzumenak entretenitzen, irudimen soziala sortzen laguntzen; laburbilduz, eraikuntza mentalak sustatzen eta bideratzen dituzte, eta haietatik igarotzen da, ondoren, pertsonen gizarteko pentsamendua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (2)
b) Jornada intensiva los viernes o en determinadas fechas (meses de verano, Navidad, Semana Santa, período de adaptación de los horarios escolares, etc.). b) Lanaldi trinkoa ostiraletan edo garai jakin batzuetan (udako hilabeteetan, Gabonetan, Aste Santuan, eskolako ordutegietara egokitzeko aldian, etab.).

Materiala: Sistemen integrazioa

b) Permisos retribuidos por cuidados (para reuniones escolares, enfermedades de hijos o hijas, acompañamiento al médico de personas dependientes, etc.). B) Baimen ordainduak zainketengatik (eskolako bileretarako, seme-alaben gaixotasunetarako, mendeko pertsonak medikutara laguntzeko...).

Materiala: Sistemen integrazioa