solidaridad Bilatu solidaridad testuinguru gehiagotan
solidaritate > solidaridad (4 testuinguru)
elkartasun > solidaridad (13 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Bakeak pareko balioren bat badu, solidaritatea da. | Si la paz tiene un valor gemelo, este no puede ser otro que la solidaridad. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Bakea, duintasuna, solidaritatea eta giza eskubideak kontzeptuak haurrekin lantzeko modurik errazenetariko bat ipuin tradizionaletako istorioak eta pertsonaiak erabiltzea da. Irakurtzearen balioa, tradizioaren balioa eta giza balioak modu dibertigarrian batu daitezke. | Una de las formas más fáciles que tenemos para trabajar con los niños y niñas estos conceptos de paz, dignidad, solidaridad y derechos humanos es la de aprovechar las historias y los personajes de los cuentos tradicionales. el valor de la lectura, el valor de la tradición y los valores humanos se pueden unir en una tarea divertida. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Parte-hartzea, solidaritatea eta aisialdiaren erabilera. | La participación, la solidaridad y el uso del tiempo libre. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Azken finean, ongizatea, bizikidetza, solidaritatea, integrazioa, parte-hartzea eta gizarte-ingurunearekiko lotura sustatzeko joera duten egoitzak dira. | En definitiva, se trata de centros que tienden a promover el bienestar, la convivencia, la solidaridad, la integración, la participación y la relación del medio social. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
eu testuak | es testuak | ||
Gatazka eta krisi nagusiak bikotearen arteko gatazkei, gurasoen eta seme-alaben arteko harremanei eta belaunaldi arteko elkartasunari lotutakoak izaten dira. | Los principales están relacionados con los conflictos de pareja, las relaciones padres-hijos y la solidaridad intergeneracional. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Lankidetza-, partaidetza- eta elkartasun-jarrerek elkarbizitzako ohituren heziketarekin dute zerikusia, guztiona dena errespetatzen irakastearekin, une egokietan laguntza eskatzen eta jasotzen jakitearekin, jarduera kolektiboetan norberaren ahalegina eskaintzearekin eta abar. | Las actitudes de cooperación, de participación y solidaridad forman parte de la educación de hábitos de convivencia, de respeto por lo que es de todos, de saber pedir y recibir ayuda en el momento adecuado, de aportar el propio esfuerzo en las actividades colectivas, etc. | ||
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|||
1 Udalekuak ezin hobeak dira hainbat balio lantzeko, hala nola elkartasuna, errespetua, bakea, elkarlana eta tolerantzia. | 1 Las colonias son un lugar ideal para realizar un trabajo en valores como la solidaridad, el respeto, la paz, la cooperación y la tolerancia. | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
Balio positibo batzuk bultzatzea, hala nola tolerantzia, elkartasuna, adiskidetasuna, eta abar. | Favorecer el desarrollo de valores positivos como la tolerancia, la solidaridad, el compañerismo, etc. | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
Programa hori haurrek beren behar eta desioen autoikaskuntzarekin eta besteen behar eta desioen ikaskuntzarekin hasten da; ondoren, beren buruarengan eta besteengan konfiantza hartzen ikasten dute, gatazkak konpontzen, erabakiak hartzen eta hainbat balio izaten, hala nola, elkarlana eta elkartasuna. | Este programa comienza con un autoaprendizaje de las necesidades y deseos de los pequeños y un aprendizaje de las necesidades y deseos de los demás, pasando al aprendizaje y adquisición de confianza en ellos mismos, así como en el prójimo, resolución de conflictos, toma de decisiones y adquisición de valores como los de cooperación y | Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Nolanahi ere, Legebiltzar horrek heziketa-arduradunen ahalmena aipatzen du, eta gurasoei eta hezitzaileei dei egiten die erantzukizuna har dezaten haurrei prestakuntza egokia emateko. Beraz, jolasaren eta jostailuen bitartez harmonia, elkartasuna eta elkarlana sustatzeko ingurunea sortzearen alde egiten du, eta indarkeria, lehia edo edozein borroka-mota sortzen duten jostailuak eta objektuak ezabatzearen alde. | En todo caso este Parlamento alude al poder de los diferentes agentes educativos y hace una llamada a la responsabilidad de padres y educadores para una formación adecuada de los niños y por tanto en la creación a través del juego y de los juguetes de un entorno de armonía, solidaridad y cooperación; y una erradicación de juegos y objetos que generen violencia, competencia o cualquier tipo de luchas. | ||
Materiala: Jolasaren metodologia |
|||
Elkartasuna eta boluntariotza sustatzea, laguntzako eta aisialdiko eginkizunak gauza ditzaketen herritarren, taldeen edo elkarteen bitartez. | Fomentar la solidaridad y el voluntariado a través de ciudadanos, grupos o asociaciones que puedan realizar tareas de compañía y ocio. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Familien arteko elkartasun-programak (harrera, ordezko familia) | Programas de solidaridad entre familias (acogida, familia sustitutoria) | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Belaunaldi arteko elkartasuna sustatzea. | Fomentar la solidaridad intergeneracional. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|||
Belaunaldi arteko elkartasuna. | Solidaridad intergeneracional. | ||
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |