género Bilatu género testuinguru gehiagotan
- eu genero
genero > género (16 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Genero horrek askotariko garrantzia du haurren munduan: | La importancia de este género dentro del mundo infantil es plural: |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Ipuina eta genero-estereotipoak | El cuento y los estereotipos de género |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Maitagarrien ipuinek genero-estereotipoa barneratzen laguntzen dute lehen haurtzaroan? | ¿Contribuyen los cuentos de hadas a la interiorización del estereotipo de género en la primera infancia? |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Beharbada, ipuin modernoa beste genero edo ipuin mota bat baino ez da, gaur egungo bizitzako eta munduko osagaiak erabiltzeak bereizten duena. | Tal vez el cuento moderno sea, sencillamente, un nuevo género o tipo de cuento, que se caracteriza por usar elementos de la vida y el mundo actuales. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Genero txikitzat har daitezke, baina gero eta gehiago zabaltzen ari dira eta irudia eta hitza ezin hobeto konbinatzen dituzte. Hori dela eta, haurrak errazago ulertzen du kontatzen zaion istorioa. | Se pueden catalogar como un género menor, pero gozan de una gran expansión y combinan perfectamente imagen y palabra como un todo, lo que ayuda al niño a visualizar la historia que se le está narrando. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Haur-literaturako generoak | Los géneros de la literatura infantil |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Hala ere, oinarrizko desberdintasun biologiko hori genero-desberdintasunera aldatu da, hainbat rol, estereotipo eta konnotazio sortu eta betikotu baitira, bereizketa eta bazterketa garbia egiten dutenak sexu maskulinoaren eta femeninoaren artean. | Sin embargo esta diferencia biológica elemental se ha trasladado a una esfera de diferencia de género con la creación y perpetuación de una serie de roles, estereotipos y connotaciones claramente diferenciadores y discriminatorios del sexo masculino respecto al femenino. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Testuinguru honetan aztertu behar dugu jostailu hau, sexistatzat hartzen diren portaera batzuk bereizteko eta betikotzeko elementua den aldetik. Sexistatzat hartzen dira generoen arteko diskriminazioa betikotzera eta areagotzera daramatenak. | En este contexto es en el que se debe analizar este juguete como elemento de diferenciación y perpetuación de una serie de comportamientos considerados como sexistas, entendiendo como tales aquellos que contribuyen a la perpetuación y agravamiento de la discriminación entre género. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Jostailuek, bizi garen mundu estereotipatuaren erakusgarri diren aldetik, genero-diskriminazioa betikotzeko eta areagotzeko joera dute. | Los juguetes, como muestra del mundo estereotipado en que se vive, tienden a perpetuar y agravar la discriminación de género. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Bukatzeko, eta jolasaren bidezko hezikidetzaren gaia beste unitate didaktiko batean luze-zabal jorratuko badugu ere, esan beharra dago adin horietan haurra sozializatzea oso garrantzitsua dela gerora rol sozial egokia har dezan generoen errespetuan. | Para finalizar y aunque el tema de la coeducación a través del juego se mencionará ampliamente en una próxima unidad didáctica, no se puede concluir este ámbito sin hacer referencia a la importancia educativa que tiene la socialización del niño en estas edades con respecto a su posterior papel social en el respeto de géneros. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |