irakaskuntza Bilatu irakaskuntza testuinguru gehiagotan

1
irakaskuntza > enseñanza (16 testuinguru)
eu testuak es testuak
Irakaskuntzako erakundeak. Instituciones de enseñanza.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

ikasgelaren tamaina, altzariak, ekipamendua, ikaskuntza-jarduerak eta irakaskuntza-estiloa. tamaño del aula, mobiliario, equipamiento disponible, actividades de aprendizaje y estilo de enseñanza.

Materiala: Jolasaren metodologia

Irakaskuntzaren Kalitatearen Legea: Ley de Calidad de la Enseñanza:

Materiala: Jolasaren metodologia

Hori horrela, Haur Hezkuntzako mintzairaren irakaskuntzari eta ikaskuntzari dagokionez, hezkuntzako esku-hartzeak jarduera ludikoak eskaintzera bideratuta egon behar du; jarduera horietan, haurrak mintzairaren funtzioak garatuko ditu, lasai eta modu seguruan, inolako presiorik gabe. Así­ pues, el papel de la intervención educativa por lo que respecta a la enseñanza/aprendizaje del lenguaje durante la educación infantil debe ir encaminada hacia la aportación de actividades lúdicas donde el niño pueda desarrollar las diferentes funciones del lenguaje de forma tranquila y segura, sin que padezca ningún tipo de presión.

Materiala: Jolasaren metodologia

> Hezkuntza-praktikaren eguneroko jardunean, metodologia horrek egon behar du beti eta irakaskuntzako eta ikaskuntzako jardueretan islatu behar du. I Que en el día a día de la práctica educativa dicha metodología se mantenga y se refleje en el desarrollo de las actividades de enseñanza / aprendizaje.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hala ere, ez dago erabateko adostasunik espazio horiek eskaintzen dituzten irakaskuntza- eta ikaskuntza-aukera ludikoak sistematikoki planifikatzeko ohiturari dagokionez. La que ya no parece tan consensuada es la costumbre de planificar de forma sistemática las posibilidades lúdicas de enseñanza/aprendizaje que ofrecen estos espacios.

Materiala: Jolasaren metodologia

10/2002 Irakaskuntzaren Kalitateari buruzko Lege Organikoari (LOCE, abenduaren 24koa) dagokionez, LOGSEk bezalaxe, jolasean oinarritutako metodologiaren irizpide bera duela dirudi. En cuanto a la Ley Orgánica de Calidad de la Enseñanza (LOCE) 10/2002 de 24 de diciembre, parece mantener como la LOGSE este mismo criterio de una metodología basada en el juego.

Materiala: Jolasaren metodologia

Gaur egun, hezitzaileak ziur daude haurraren gaitasuna asko areagotuko dela, hau da, garapen hurbileko zonetan (GHZ) aurrera egingo dela, baldin eta irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuan bitartekaritza instrumental eta sozial egokia egiten bada. Actualmente los educadores tienen la certeza de que la capacidad del niño aumenta considerablemente, es decir, se avanzará en zonas de desarrollo próximo (ZDP) si para el proceso de enseñanza/aprendizaje se aporta la mediación instrumental y social adecuada.

Materiala: Jolasaren metodologia

Autore horrek esan zuen lehen aldiz eremu soziala garrantzitsua dela irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuan, eta, beraz, kontuan hartu beharrekoa ezagutza berriak finkatzeko garaian. Este autor introduce el ámbito social como relevante e inalienable del proceso de enseñanza/aprendizaje, de manera que será imprescindible tenerlo en cuenta a la hora de establecer nuevos conocimientos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Irakaskuntza- eta ikaskuntza-metodologia egokia erabiltzeari dagokionez, funtsezkoak izan dira haurren eboluzioak eta jolas-motak elkarreraginean aritzeko moduari buruzko ikerketak, eta haurraren etapa bakoitzean jolasak izaten dituen ezaugarri bereziei buruzkoak. Con respecto a la utilización de una adecuada metodología de enseñanza/aprendizaje, han sido claves sus estudios e investigaciones acerca de cómo interacciona la evolución de niños y tipo de juego y las caracterí­sticas diferenciadoras de cada uno de ellos durante las diferentes épocas por las que pasa el niño.

Materiala: Jolasaren metodologia