estereotipo

1
estereotipo > estereotipo (11 testuinguru)
eu testuak es testuak
Irudi pertsonala erabiltzen da estereotipo askorekin lotuta: Utiliza la imagen personal asociada a una multitud de estereotipos:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Gainera, aurreiritzi eta estereotipo horiek haurrarengandik hurbilen dagoen giroan ere aurkitzen baditu, bistan da ikaslearen pentsamendua estereotipatua eta aurreiritziduna izango dela. Y si a esto unimos que estos prejuicios y estereotipos son reforzados a menudo por el ambiente más próximo del niño, es obvio que el pensamiento del alumno va a ser estereotipado y prejuicioso.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ipuina eta genero-estereotipoak El cuento y los estereotipos de género

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Maitagarrien ipuinek genero-estereotipoa barneratzen laguntzen dute lehen haurtzaroan? ¿Contribuyen los cuentos de hadas a la interiorización del estereotipo de género en la primera infancia?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

transmitituko den guztia gogoratuko da, aurreiritziak, estereotipoak... barne, eta oso zaila izango da ahaztea. todo lo que se transmita, incluidos los prejuicios, los estereotipos..., van a ser recordados, y resultará muy difí­cil su olvido.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hezkuntzaren profesionalak garenez, ñabardura horiez guztiez jabetu behar dugula uste dugu; izan ere, ipuina hezkuntza integralaren zerbitzura jar dezakegu, maitagarrien ipuina irakurri ostean hari buruz hitz egiten badugu edo estereotipo jakin batzuk ez onartzeko sortutako ipuin modernoren bat erabiltzen badugu. Horrela, bizi dituzten garaiekin koherenteak diren pertsonak heziko ditugu. Como profesionales de la educación, pensamos que debemos ser conscientes de todos estos detalles, pues simplemente comentando un cuento de hadas tras ser leí­do, o usando también el cuento moderno creado especí­ficamente para contribuir a la no asunción de determinados estereotipos o prejuicios, podemos estar poniendo el cuento al servicio de una educación integral, formadora de personalidades coherentes con los tiempos que les ha tocado vivir.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hala ere, oinarrizko desberdintasun biologiko hori genero-desberdintasunera aldatu da, hainbat rol, estereotipo eta konnotazio sortu eta betikotu baitira, bereizketa eta bazterketa garbia egiten dutenak sexu maskulinoaren eta femeninoaren artean. Sin embargo esta diferencia biológica elemental se ha trasladado a una esfera de diferencia de género con la creación y perpetuación de una serie de roles, estereotipos y connotaciones claramente diferenciadores y discriminatorios del sexo masculino respecto al femenino.

Materiala: Jolasaren metodologia

Mutikoek askoz jostailu beliko eta bortitzagoak jasoko dituzte, beti borrokarako prest dauden indartsuen eta agresiboen estereotipoa adierazten dutenak, eta neskatoak, berriz, esanekoak, erakargarriak eta etxekoandre onak izateko prestatuko dira. Destinados a los niños serán unos juguetes mucho más bélicos y violentos y que marcarán el estereotipo de fuertes y agresivos preparados siempre para la lucha y el combate, mientras que las niñas serán preparadas para ser sumisas, atractivas y bellas amas de casa.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoa eta indarkeriari buruzko balioak eta estereotipoak sortzea El juguete bélico y la formación de valores y estereotipos de violencia

Materiala: Jolasaren metodologia

Hasteko, alde batera utzi behar da jostailu hezitzailearen estereotipoa, haurrarengan ikaskuntzaren alderdi hau edo bestea garatzeko espresuki fabrikatutako jostailua bakarrik dela dioena. En principio se ha de huir del estereotipo de que el juguete educativo es aquel y sólo aquel fabricado expresamente para desarrollar en el niño tal o cual aspecto de aprendizaje.

Materiala: Jolasaren metodologia