Emaitzak: 101

ES EU
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Promover la enseñanza, divulgación y propaganda de la Seguridad y Salud mediante cursillos y conferencias al personal de la empresa. Segurtasunari eta osasunari buruzko ikaskuntza, zabalkuntza eta propaganda sustatzea enpresako langileei ikastaroak emanez.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (1)
Los ejemplos descritos en este manual están orientados al aprendizaje. Eskuliburu honetan deskribatutako adibideak ikaskuntzan erabiltzeko prestatu dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (45)
De la educación depende el pleno desarrollo de la personalidad, el aprendizaje de las técnicas para el empleo, la integración social y la convivencia del país. Heziketaren mende daude hauek: pertsonalitatearen erabateko garapena, lanerako tekniken ikaskuntza, gizarteratzea eta herrialdearen bizikidetza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello se apoyarán las materias instrumentales y especialmente el aprendizaje de la lengua. Horretarako, ikasgai instrumentalak bultzatuko dira, eta, batez ere, hizkuntzaren ikaskuntza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ello es sobre todo debido a que en esta edad el niño está inmerso de pleno en difíciles aprendizajes escolares y socio-culturales que no tienen en cuenta suficientemente las posibilidades favorecedoras que una metodología del juego aportaría a estos aprendizajes. Horren arrazoi nagusia da adin honetan haurra bete-betean murgilduta egoten dela eskolako ikaskuntza zailetan eta soziokulturaletan, eta ikaskuntza horiek ez dituzte behar adina kontuan hartzen jolasaren metodologia batek ekarriko lizkiokeen aukerak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis que la personali-dad del niño se desarrolle en la asimilación y el aprendizaje de la paz. Laburbilduz, haurraren nortasuna bakearen asimilazioan eta ikaskuntzan garatzea da helburua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No es difícil imaginar que será mediante la aportación de adecuadas actividades lúdicas y ayudados por la gran aceptación que muestra el pequeño por el juego, que los educadores tendrán una fuente inagotable para favorecer nuevos aprendizajes durante esta época. Agerikoa da, jarduera ludiko egokiei eta haurraren jolaserako joerari esker, hezitzaileek iturri agortezina izango dutela garai honetan ikaskuntza berriak bultzatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

IFavorecer un aprendizaje activo y significativo. IIkaskuntza aktiboa eta esanguratsua bultzatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este programa comienza con un autoaprendizaje de las necesidades y deseos de los pequeños y un aprendizaje de las necesidades y deseos de los demás, pasando al aprendizaje y adquisición de confianza en ellos mismos, así como en el prójimo, resolución de conflictos, toma de decisiones y adquisición de valores como los de cooperación y solidaridad. Programa hori haurrek beren behar eta desioen autoikaskuntzarekin eta besteen behar eta desioen ikaskuntzarekin hasten da; ondoren, beren buruarengan eta besteengan konfiantza hartzen ikasten dute, gatazkak konpontzen, erabakiak hartzen eta hainbat balio izaten, hala nola, elkarlana eta elkartasuna.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Si no se interviene adecuadamente mediante la ayuda del educador y el resto de compañeros, esta falta de interacción puede convertirse en un problema grave, en tanto en cuanto que no experimentar actividades lúdicas puede generar una falta de estimulación que dificulte y obstaculice, no sólo el aprendizaje sino el gozo y la felicidad que estas actividades lúdicas generan en los pequeños. Behar bezala esku hartzen ez bada hezitzailearen eta beste kideen laguntzaz, elkarreraginik eza arazo larri bilaka daiteke; izan ere, jarduera ludikorik egiten ez bada, ez dago estimulaziorik eta horrek zaildu eta oztopatu egiten du ikaskuntza, eta jarduera ludiko horiek haurrari sortzen dion gozamena eta poza ere bai.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Con esta actitud se perseguirá en un principio guiarlos poco a poco hacia el aprendizaje y posteriormente, una vez asimilado este aprendizaje, ir avanzando en la autonomía del pequeño. Jarrera horren bidez, hasteko, pixkanaka ikaskuntzarantz gidatzea lortu nahi da, eta, ondoren, ikaskuntza hori asimilatutakoan, haurra autonomia irabaziz joatea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Esta información guiará la planificación de estos contenidos y estrategias a fin de favorecer el aprendizaje significativo. Informazio horrek edukien eta estrategien plangintza gidatuko du, ikaskuntza esanguratsua bultzatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (2)
El acceso a la información escrita puede ser difícil para personas con discapacidades cognitivas o de aprendizaje. Informazio idatzirako sarbidea zaila izan daiteke urritasun kognitiboak edo ikaskuntzari dagozkionak dituztenentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los equivalentes no textuales al texto (p. ej. iconos, locuciones pregrabadas o un vídeo de una persona traduciendo el texto a lenguaje de señas) pueden hacer un documento accesible a personas que pueden tener dificultades para acceder al lenguaje escrito, incluyendo muchos individuos con discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Testuzkoak ez diren testuaren baliokideek (ad., ikonoak, aurrez grabatutako lokuzioak edo testua zeinu-lengoaiara itzultzen ari den pertsona baten bideoa) dokumentu erabilerraza bihur dezakete lengoaia idatzia eskuratzeko arazoak izan ditzaketen pertsonentzat, urritasun kognitiboak, ikaskuntzari dagozkionak edo gorreria duten pertsona asko barne hartuta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (1)
Esta es una enseñanza aplicable a cualquier aspecto de la profesión. Lanbidearen edozein alderditan aplika dezakegu ikaskuntza hori.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (2)
Tutorial de aprendizaje del programa. Programaren ikaskuntza tutoriala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Todo ello a través de sencillas explicaciones que aportan la información necesaria para lograr un aprendizaje eficaz con un aprovechamiento óptimo del tiempo. Hori guztia denbora ahalik eta gehien aprobetxatuz ikaskuntza eraginkorra lortzeko beharrezko informazioa ematen duten azalpen sinpleen bidez.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Aprendizaje permanente y formación profesional en el puesto de trabajo. Etengabeko ikaskuntza eta lanbide-trebakuntza lanpostuan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Nekazaritza (1)
Las parcelas originales van por lo tanto siempre un par de años por delante de las demás y cualquier error que se cometa por el hecho del aprendizaje, no ejercerá un impacto grave sobre la renta. Jatorrizko lurzatiak, beraz, gainerakoak baino pare bat urte aurrerago joango dira beti eta ikaskuntzaren ondoriozko edozein hutsegitek ez du inpaktu larririk eragingo errentan.

Materiala: Nekazaritza

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Perman ente. Lanbide Heziketako eta Ikaskuntza Iraunkorreko Zerbitzua .

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Ikaskuntza Iraunkorreko Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Serviciode Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Servicio de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Zerbitzua

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Elektrizitatea eta elektronika (24)
El potencial intelectual es un factor que desempeña un papel importante en la adquisición del lenguaje, ya que condiciona el ritmo de progresión del aprendizaje lingüístico y el proceso de simbolización. Ahalmen intelektuala paper garrantzitsua jokatzen duen faktorea da hizkuntzaz jabetzeko orduan, hizkuntzaren eta sinbolizazio-prozesuaren ikaskuntzan egiten den aurrerapen-erritmoa baldintzatzen baitu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cuando el potencial es de un nivel inferior al normal, la progresión de la adquisición del lenguaje será más lenta y se pueden registrar retrasos y deficiencias que repercuten en la expresión verbal. Potentzial hori normala baino maila apalagokoa bada, hizkuntzaren ikaskuntzan motelago egingo da aurrera, eta baliteke ahozko adierazpenean eragina duten atzerapenak eta urritasunak erregistratzea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El aprendizaje del lenguaje está condicionado también por elementos externos, relacionados con un ambiente que facilite los procesos de aprendizaje. Hizkuntzaren ikaskuntza, dena den, kanpoko elementuek ere baldintzatzen dute: garrantzi handikoa da ikaskuntza-prozesuak erraztuko dituen giro bat.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por un lado, existe un aprendizaje fácil de manera natural, pero, por otro, si se observan con detalle los componentes que se deben aprender, la lengua es un aprendizaje complejo que da verdaderos quebraderos de cabeza a muchos niños y niñas en edad escolar. Alde batetik, ikaskuntza erraza da, naturalki ikasten dena, baina, bestetik, ikasi beharreko osagaiak xehetasunez behatzen badira, ikaskuntza konplexua da, eta benetako buruhausteak ematen dizkie eskolako adinean dauden haur askori.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Los niños y niñas que tienen este trastorno empiezan a hablar más tarde y la evolución de su aprendizaje es más lenta. Nahasmendu hori duten neskato eta mutikoak geroago hasten dira hizketan eta beren ikaskuntzaren bilakaera motelagoa izaten da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La mayoría de los sistemas alternativos se pueden utilizar con una función aumentativa –por ejemplo, el aprendizaje de símbolos pictográficos o de palabras con la lengua de signos– como complemento a la comunicación existente. Sistema alternatibo gehienak erabil daitezke funtzio handigarri batekin –adibidez, sinbolo piktografikoen ikaskuntza, edo hitzak ikastea zeinu-hizkuntzarekin–, lehendik dagoen komunikazioaren osagarri.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El aprendizaje del sistema de comunicación utilizado es difícil. Erabilitako komunikazio-sistemaren ikaskuntza zaila gertatzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Las deficiencias en la audición limitan la capacidad comunicativa e incluso, si son graves, pueden afectar a la percepción de la realidad, al aprendizaje del lenguaje y, como consecuencia de ello, a la organización del pensamiento. Entzumeneko gabeziek asko mugatzen dute komunikatzeko gaitasuna eta, larriak baldin badira, eragina izan dezakete errealitatearen pertzepzioan, hizkuntzaren ikaskuntzan eta, horren ondorioz, pentsamenduaren antolakuntzan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El programa se inicia con el aprendizaje progresivo y espontáneo de los signos. Zeinuen pixkanakako ikaskuntza espontaneoarekin hasiko da programa.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

A continuación veremos cómo se lleva a cabo el aprendizaje. Jarraian, ikaskuntza nola egiten den ikusiko dugu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (2)
lProporcionando a los clientes el andamiaje para que ellos mismos sean los constructores de su propio aprendizaje, en un contexto lúdico. lAldamioak emanez bezeroei, haiek eraiki dezaten beren ikaskuntza testuinguru ludiko batean.

Materiala: Animazio turistikoa

lOrientando a los huéspedes sobre las fuentes de información acerca de las tradiciones, la cultura u otros datos que quieran obtener sobre su entorno, sobre las actividades propuestas y verificar que esa información se ha convertido en aprendizaje. lBezeroei orientazioa emanez tokiko tradizioei, kulturari eta bestelakoei buruzko informazio-iturrien gainean edota proposatutako jardueren gainean, eta, gero, egiaztatzea informazio hori ikaskuntza bilakatu dela.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
La forma que tiene una persona de relacionarse con los demás se configura mediante dos formas de aprendizaje: Pertsona batek gainerakoekin harremanetan ipintzeko duen modua bi ikaskuntza modurekin konfiguratzen da:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (7)
Antes de comenzar este módulo, debatid en clase sobre las siguientes cuestiones, teniendo en cuenta los aprendizajes realizados en el resto de los módulos del primer curso. Modulu honekin hasi haurretik, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz, kontuan hartuta lehenengo ikasturteko gainerako moduluetako ikaskuntzak.

Materiala: Sistemen integrazioa

N.º de acciones relacionadas con el aprendizaje de las TIC. IKTen ikaskuntzarekin lotutako ekintzen kopurua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se espera realizar al menos 2 acciones relacionadas con el aprendizaje de las TIC en cada servicio. IKTen ikaskuntzarekin lotuta gutxienez 2 ekintza egin nahi dira zerbitzu bakoitzean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los resultados de las mediciones, el aprendizaje y la creatividad se utilizan para evaluar, establecer prioridades e implantar mejoras e innovaciones. Neurketen, ikaskuntzaren eta sormenaren emaitzak erabiltzen dira ebaluatzeko, lehentasunak ezartzeko eta hobekuntzak eta berrikuntzak ezartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Después de todas estas tareas llegará el momento de realizar una nueva autoevaluación adoptando el principio de innovación, aprendizaje y mejora continua. Zeregin horiek guztiak egin ondoren, beste autoebaluazio bat egingo da, berrikuntzaren, ikaskuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren printzipioan oinarrituta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Está ganando protagonismo la inteligencia artificial, últimamente muy ligada a la disciplina del aprendizaje automático omachine learning,donde se programa a las máquinas para aprender. Adimen artifizial nagusitzen ari da. Azken boladan, ikaskuntza automatikoaren diziplinarekin oso lotuta dago (machine learning): makinak ikas dezaten programatzen dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

El calibrado o el aprendizaje a los que ha sido sometida la máquina por parte del usuario, que define las ROI, las características que han de analizarse y los umbrales de detección. Erabiltzaileak makinari eragindako kalibraketa edo ikaskuntza; horrek, bere aldetik, eremu interesgarriak, aztertu beharreko ezaugarriak eta detekzio-atariak definitzen ditu.

Materiala: Sistemen integrazioa