egokitzapen Bilatu egokitzapen testuinguru gehiagotan

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egokitzapen > adaptación (36 testuinguru)
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Laguntza teknikoak urritasunak dituzten pertsonen muga funtzionalak arintzen ahalegintzen diren tresna, gailu, egokitzapen, aparailu edo produktu teknologiko guztiak dira. Las ayudas técnicas son todas aquellas herramientas, dispositivos, adaptaciones, aparatos o productos tecnológicos que intentan paliar las limitaciones funcionales de las personas con déficit.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Hori gertatzen denean, aldaketak eragin behar dira, eta aldaketa horien bidez rolak eta familiako arauak erlatibizatu eta helburu batzuk besteekin ordezkatu, egokitzapena gertatzeko. Cuando esto ocurre, se han de provocar cambios que pueden obligar a relativizar los roles y las reglas familiares y cambiar unos objetivos por otros para que se produzca una adaptación.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Aintzakotzat hartuko dira fisioterapeuten edo okupaziozko terapeuten beharrak eta egokitzapenak, baita ingurune fisiko pribatuaren egokitzapena eta mendekotasun-arriskuko taldeetan sartzea ere. Se considerarán las necesidades y adaptaciones de fisioterapeutas o de terapeutas ocupacionales así­ como la adecuación del entorno fí­sico privado y la inclusión en grupos de riesgo de dependencia.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Aurreko ikasturtean gela hori bilera-gela eta liburutegi gisa erabili zenez, oraindik ez dituzte egin segurtasun-egokitzapen guztiak. Dado que el curso anterior este espacio se utilizaba como sala de reuniones y biblioteca, todavía no se han realizado todas las adaptaciones de seguridad.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Askotan, ezingo du egin jarduera independente nahikorik, eta horrek portaera- eta egokitzapen-nahasteak sortzen ditu batzuetan. En muchos casos, no podrá realizar una actividad independiente suficiente, lo cual a veces produce trastornos de conducta y de adaptación.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haur-hezkuntzako etapan, jolasa jarduera askotan eta muntatzen diren txoko askotan dago, eta horietako gehienek egokitzapen edo aldaketa txiki bat besterik ez dute behar haur guztiek parte har dezaten, inolaz ere baztertuta sentitu gabe. En la etapa de educación infantil el juego está presente en una gran parte de las actividades que se realizan y de los rincones que se montan, y la mayoría de ellos sólo necesitan una pequeña adaptación o modificación para que puedan participar todos los niños sin sentirse excluidos por razón alguna.

Materiala: Jolasaren metodologia

Adibidez, haur minusbaliatuak badaude, jostailuen hautaketa eta egokitzapena haien gabezien arabera egin beharko da, ez baitute egokitzapen berbera behar izango haur itsu batek eta gabezia motor bat duen haur batek. Por ejemplo, en el caso de tener niños discapacitados, la selección y adaptación de los juguetes se debe hacer en función de sus deficiencias, ya que no necesitarán la misma adaptación un niño ciego que un niño con una deficiencia de tipo motor.

Materiala: Jolasaren metodologia

Baliabideen egokitzapena giza baliabideen eremuan nahiz estrategien eta baliabide materialen eremuan egin daiteke. La adaptación de recursos se puede dar tanto en el ámbito de recursos humanos, como de estrategias y de recursos materiales.

Materiala: Jolasaren metodologia

Adibidez, beste hizkuntza batean mintzo den haur berri bat iristen denean eskolara, egokitzapen jakin batzuk egin beharko dira, eta haurrak nolabaiteko hizkuntza-gaitasuna eskuratzeko estrategia eta baliabide batzuk erabili beharko dira. Por ejemplo, cuando llega al centro un niño nuevo que habla una lengua diferente, se deberán realizar unas determinadas adaptaciones y utilizar estrategias y recursos para conseguir que el pequeño adquiera una cierta competencia lingüí­stica.

Materiala: Jolasaren metodologia

Ikasleei dagokienez, eskolan minusbaliotasunen bat duten haurrak integratzen badira, haur horietaz arduratzen diren espezialistek gomendatutako egokitzapenak egin beharko dira, ikastaldean integra daitezen. En cuanto a los alumnos en particular, si en el centro se integran niños con alguna discapacidad, se tendrán que efectuar las adaptaciones que recomienden los especialistas que se ocupen del niño o niños, para facilitar de esa forma su integración en el grupo clase.

Materiala: Jolasaren metodologia