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diseinu > diseño (12 testuinguru)
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Estankoa, diseinuarengatik eta fabrikazioarengatik. Estanca, por su diseño y fabricación.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Estankoa, diseinuarengatik eta fabrikazioarengatik. Estanca por su diseño y fabricación.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Baldintza teknikoak betetzeko, teknikariak "diseinua" eta eraikuntzaren datu teknikoak uztartu beharko ditu, itxituran erabilitako materialen egonkortasuna eta instalazioa bermatuko duen estalki egokia sortzeko, MV 101/1962 araua betez honako puntu hauetan: En el cumplimiento técnico, el Técnico tendrá que conjugar el "diseño" con los datos técnicos y técnicas de construcción, para crear la cubierta idónea que garantice la estabilidad e instalación de los materiales empleados en el cerramiento, cumpliendo la normativa MV 101/1962 en los siguientes puntos.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Diseinu kroskobakarra Por su diseño monocasco

Materiala: Eraikinaren estalkia

Estalki mota horren diseinu osoa material isolagarriaren baitan dago; material horrek oinarrizko ezaugarri jakin batzuk izan behar ditu, IV.1 koadroan azaltzen direnak. El diseño de este tipo de cubierta está supeditado en su totalidad al material aislante, el cual debe de poseer unas caracterí­sticas básicas, reflejadas en el cuadro IV.1.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Estaldura mota horretan, kontuan hartu behar diren puntu bereziak (estalkiaren diseinua tradizionala bada, betiere) honako hauek dira: nabak, bizkarrak, argizuloak, erretenak, zorrotenak, paramentu bertikalekiko elkarguneak eta abar. En este tipo de cubrición los puntos singulares a considerar, siempre y cuando el diseño de la cubierta sea tradicional, son las limahoyas, limatesas, claraboyas, canalones, bajantes, encuentros con paramentos verticales, etc.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Estalkiaren eraikuntzako elementu perimetrala da. Elementu horren diseinuak eta altuerak EOA arauan edo eraikina kokatuta dagoen zonako Udal Ordenantzan azaltzen diren aginduak errespetatzen dituzte, babes astuna biltzeko da, betiere itxituraren estankotasuna bermatuz. Es el elemento constructivo perimetral de la cubierta, de diseño y altura cumpliendo la NBE u Ordenanza Municipal de la zona donde se ubica la construcción y destinado a recoger la protección pesada, garantizando la estanquidad del cerramiento.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Argizuloak fabrikatzaileak emandako diseinuaren araberakoak dira, baina beti beharko dute hormatxo sendogarri bat 15-20 cm-ko altuerakoa gutxienez argizuloak ainguratzeko, eta adierazitako hormatxoa iragazgaizteko, 6.7 irudian azaltzen denez. Las claraboyas dependen del diseño de las mismas por el fabricante, pero siempre necesitarán un murete de apoyo mí­nimo de 15-20 cm de altura para el anclaje de las mismas y una impermeabilización del referido murete, como refleja la Figura 6.7.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Kasu bakoitzean, diseinuaren, estalkiaren, maldaren eta abarren ondorioz, nahi ez diren puntuak eta elkarguneak ager daitezke, eta horiek obran bertan konpondu behar dira estalkiaren erabateko estankotasuna lortzeko. En cada caso, como consecuencia del diseño, cubrición, pendiente, etc., pueden aparecer puntos y encuentros no deseados, que se tienen que resolver sobre la propia obra para conseguir la total estanquidad de la cubierta.

Materiala: Eraikinaren estalkia

I+Gko programek lehengai berriak eta ezaugarri eta propietate ezin hobeak dituzten diseinuak (esate baterako, EPDMa edo Goma Dutral) garatu dituzte; horiek ahalbidetzen dute asfaltoa eta aldatutako deribatuak irenstea, iragazgaizte euskarriaren, galdaratxoaren eta xaflaren arteko lotura estua ahalbidetuz, zinkezko, berunezko, plastikozko eta antzeko materialezko Los programas de I+D han desarrollado nuevas materias primas y diseños con excelentes caracterí­sticas y propiedades, como es el EPDM o Goma Dutral, que permite la absorción de asfalto y derivados modificados, permitiendo una unión í­ntima entre el soporte-caldereta-lámina de impermeabilización, olvidándose de problemas como los ya conocidos con desagües de cinc, plomo, plásti

Materiala: Eraikinaren estalkia

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diseinu > diseño (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Cristobal Balenciaga traje jakadunengatik eta egitura ederreko berokiengatik egin bazen ere ospetsua, parpailazko soineko ederren maisu handia izan zen. Soineko haien teknikak, arintasunak, soiltasunak, gaur egun oraindik ere amets eginarazten digute. Bolante hain arinek, inkrustazio ia ikusezin horiek, goretsi egiten dute parpaila eta horiexek eman diote gaur egun duen izena eta ospea. Balenciagak talentu ohiz kanpokoaz landu zituen bere soineko guzti-guztiak, bai guipure parpailen bitartez -beteagoak baina diseinu grafikoagokoak-, bai tul finen edo Chantilly parpaila arinaren bitartez. Conocido por sus trajes de chaqueta y sus abrigos de tan bella construcción, Cristóbal Balenciaga fue también el maestro indiscutible de maravillosos vestidos de encaje. La técnica, la ligereza, la simplicidad que desplegaban, hacen aún soñar. Esos volantes tan ligeros, esas incrustaciones casi invisibles sublimaban el encaje y le atribuyeron el reconocimiento del que goza. Ya sea mediante el encaje, más cargado en el diseño pero más gráfico, o mediante el tul vaporoso o el encaje Chantilly tan ligero, Balenciaga trató cada uno de sus vestidos con un talento extraordinario.

Materiala: Ehungintza liburuak

1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakia Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. B

Materiala: Ehungintza liburuak