jolas libre Bilatu jolas libre testuinguru gehiagotan

1
jolas libre > juego libre (16 testuinguru)
eu testuak es testuak
Jolas libreak Juegos libres

Materiala: Jolasaren metodologia

Horretarako, garrantzitsua da lehen egunetan jolas libreak planifikatzea, haurra behatu ahal izateko eta pixkanaka gehiegi hitz egitea eskatzen ez duten jolasak erakusteko, jolas psikomotorrak adibidez. Para ello es importante que durante los primeros días se planifiquen juegos libres para poder observar al niño e ir introduciendo de forma paulatina juegos que no requieran hablar demasiado, como los juegos psicomotores.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jolas libreak, non hezitzaileak eremutan banatzen baitira eta haurrei beren kasa jolasten uzten baitiete, denbora mugatu batez. Juegos libres donde se distribuyen los educadores por zonas y se deja jugar libremente a los niños durante un perí­odo de tiempo limitado.

Materiala: Jolasaren metodologia

Txoko hau jolas librekoa izango da nagusiki. Este rincón es principalmente de juego libre.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jarduerak jolas librekoak izango dira nagusiki, eta 4 urte inguruan jarduera zuzenduren bat egin daiteke, adibidez: Makillatuko al gara?. Jarduera horretan, hezitzaileak haurrei panpina bat makilatzen irakats diezaieke eta, praktika hori eginda, euren artean makila daitezke. Las actividades serán principalmente de juego libre y alrededor de los 4 años ya se puede introducir alguna actividad dirigida, por ejemplo ¿Nos maquillamos?, donde la educadora puede enseñar a los niños a maquillar a un maniquí­ y una vez que ya han practicado pueden maquillarse entre ellos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jarduera gehienak jolas librekoak izatea komeni bada ere, txokoek jarduera zuzenduak planifikatzeko aukera ematen dute, eta hezitzailearen proposamen batetik edota haurren beraien ekimenetatik abia daitezke. Aunque es aconsejable que la mayoría de las actividades sean de juego libre, los rincones permiten planificar actividades dirigidas, las cuales pueden partir de una propuesta del educador o bien de las iniciativas de los propios niños.

Materiala: Jolasaren metodologia

Arrazoitu J. R. Moylesen "jolasaren kiribila" kontzeptua eta erlaziona ezazu jolas librea eta jolas gidatua kontzeptuekin. Razona el concepto de "La espiral del Juego" de J. R. Moyles y relaciónalo con los conceptos de juego libre y juego dirigido.

Materiala: Jolasaren metodologia

Laburbilduz, eta J.R. Moylesen ildotik, "irakaslearen zereginaren zati bat jolas libreko eta ildotik, "irakaslearen zereginaren zati bat jolas" target="_blank">ildotik, "irakaslearen zereginaren zati bat jolas gidatuko egoerak eskaintzea da, haurren ikaskuntza-beharrei erantzun ahal izateko. En sí­ntesis y siguiendo las directrices de J. R. Moyles, "parte de la tarea del profesor consiste en proporcionar situaciones de juego libre y dirigidas en las que intentar atender a las necesidades de aprendizaje de los niños.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hezitzaileak goraipatu egin zituen umeek egindako ahaleginak, eta, ondoren, beste aldi baterako gorde zuen materiala; orduan haurrei jolas librerako aukera eman zien, eta haiek kuboak bandadun estalkiekin egiteari ekin zioten berriro, barruan plastikozko figura txikiak jarriz oraingoan. Sus esfuerzos eran comentados por el educador quien los alababa y el material se guardaba luego para otra ocasión, en la cual se daba de nuevo a los niños la oportunidad para el juego libre ¡Y ellos volvían a hacer cubos con tapas de bisagras, ahora con pequeñas figuritas de plástico dentro.

Materiala: Jolasaren metodologia

jolas librea eta ikaskuntza aldi berean!" ¡juego libre y nuevo aprendizaje al mismo tiempo!"(

Materiala: Jolasaren metodologia