denda

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denda > establecimiento (7 testuinguru)
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Lurrinak.- Gozodenda batean sartzean nabari dezakegun gauzarik erakargarrienetako bat usaina da; jangura eta dastatzeko gogoa pizten dute. Horien artean, labetik atera berriak diren opilgintzako oreena dugu, dendako espazio guztia hartzen duena. Aromas.- Es uno de los atractivos más importantes que podemos apreciar al entrar en una pastelería, ellos despiertan el apetito y el deseo de degustación entre ellos destaca el que producen las masas de bollería recién salidas del horno que invaden todo el espacio del establecimiento.

Materiala: Gozogintza

Erakusleihoak eta dendaren sarrerak bat egiten badute, erakargarriagoa izango da, eta are gehiago erakusleihoa atearen eskuinaldera badago. Si se da coincidencia entre escaparate y entrada al establecimiento, la función de relamo se ve favorecida y si el escaparate queda a la derecha de la puerta en mayor medida.

Materiala: Gozogintza

Denda gehienetan, eskaintzak eta beherapenak iragartzeko erabiltzen dira. En la mayoría de establecimientos son los destinados a ofertas y rebajas.

Materiala: Gozogintza

Saltzaileak erosleari eragiten dio eta dendetako ezaugarrien eta eroslearen nahien arteko konbinazioa egiten du. El detallista influye sobre el comprador y realiza una combinación entre los atributos de los establecimientos y los deseos del comprador.

Materiala: Gozogintza

Beraz, erakusleiho bat ongi pentsatzeko, oso garbi eduki beharko dugu hasieratik gure denda zer izatea nahi dugun. Por lo tanto para concebir un escaparate, hemos de tener muy claro de principio que queremos de nuestro establecimiento.

Materiala: Gozogintza

Gure dendan oinarrizko produktua jartzera mugatzen bagara, inoiz ez dugu salduko jaso dugun beste produktu hori. Si en nuestro establecimiento nos limitamos a poner el producto básico jamás venderemos ese otro producto que hemos recibido.

Materiala: Gozogintza

Izan ere, bezeroaren lekuan jarri behar dugu; gustu pertsonalez ahaztu eta gure dendaren aurretik igaroko diren pertsonen gustuak bilatu behar ditugu. Praktikotasunera jo behar dugu, eta sofistikatu eta deigarriagoak izan arren komertzialak ez diren alderdiak baztertu behar ditugu. Porque tenemos que ponernos en el lugar del cliente, nos debemos olvidar de los gustos particulares y buscar los gustos de las personas que van a pasar por delante de nuestro establecimiento, iremos a lo practico y olvidaremos los aspectos que puedan ser mas sofisticados y llamativos pero que no son comerciales.

Materiala: Gozogintza

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denda > tienda (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Zenbait dendetako informazioa establezimendu bakoitzerako kutxa bat edo batzuk erabiltzeko aukerarekin. Permite mantener un número ilimitado de tiendas con una o varias cajas por establecimiento

Materiala: Ostalaritza

Denden eta zentralaren artean datuak transmititzeko modulu bat. Módulo para transmisión de datos entre tiendas y central.

Materiala: Ostalaritza

Zenbait dendetako informazioa establezimendu bakoitzerako kutxa bat edo batzuk erabiltzeko aukerarekin. Permite mantener un número ilimitado de tiendas con una o varias cajas por establecimiento

Materiala: Ostalaritza

Denden eta zentralaren artean datuak transmititzeko modulu bat. Módulo para transmisión de datos entre tiendas y central.

Materiala: Ostalaritza