negozio-turismo Bilatu negozio-turismo testuinguru gehiagotan

1
negozio-turismo > turismo de negocios (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
landa-turismoa, elur-turismoa, negozio-turismoa, kirol-turismoa, eta abar. turismo rural, turismo de nieve, turismo de negocios, turismo deportivo, etc.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Spain Convention Bureau 1984an sortu zen, FEMPen barruan, eta askotariko zerbitzuak ematen dizkie federazioko kideei; besteak beste, negozio-turismoko feriarik garrantzitsuenetan parte hartzea, merkatu-azterketen koordinazioa eta aurkezpenak eta workshopak egitea merkaturik interesgarrienetan. El Spain Convention Bureau, que presta servicios a sus asociados, entre otros, de participación en las ferias internacionales más importantes en el turismo de negocios, la coordinación de estudios de mercado y la realización de presentaciones y work-shops en los mercados de mayor interés, fue creado en el 1984 en el seno de la FEMP.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Negozio-turismoa edo turismo profesionala: Turismo de negocios o profesional:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Negozio-turismoa edo turismo profesionala Turismo de negocios o profesional

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Negozio-turismoa edo turismo profesionala. Turismo de negocios o profesional.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

negozio-turismo > turismo de negocios (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Hego Amerikako hirigune handiena da. Han dauden 34.000 industriek azaltzen dute nazioarteko negozio-turismoak inguru hartan duen garrantzia. Es la mayor área urbana de Sudamérica , las 34.000 industrias existentes ,explican el destacado papel que juega el turismo de negocios internacional .

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Calik eta Medellí­nek negozio-turismo nazionala hartzen dute, eta nazioartean narkotrafikoaren kartelei lotzen dien irudia, erabat egiazkoa ez dena, desagerrarazten ahalegintzen ari dira. Cali y Medellí­n captan un turismo de negocios nacional y luchan por desprenderse de una imagen internacional ligadas a los cárteles del narcotráfico , no totalmente ciertas.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Seattle, Boeing-en egoitza, industria aeronautikoaren gune nagusia da, eta horrek negozio-turismoaren garapena eragiten du; Olympic Parke Nazionaletik gertuko uretan balea-kontzentrazioak eta Ur-jauzien mendikateko mendiak dira elementu natural garrantzitsuenak. Seattle, con la sede de Boeing, es el centro de la industria aeronaútica lo que determina un cierto desarrollo del turismo de negocios , las concentraciones de ballenas en las aguas próximas al PN Olympic y las montañas de la Cordillera de las Cascadas , son los elementos naturales más significativos

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Bigarren zerrenda erdialdekoa da, Milan ardatz duena: negozio-turismo garrantzitsua du eta bere balio monumentalak, hala nola katedral gotikoa eta Brera pinakoteka, bigarren mailakoak dira beste hiri italiar batzuen aldean. La segunda franja sería la central, capitalizada por Milán, destino de un importante flujo del turismo de negocios, sus valores monumentales encabezados por su catedral gótica y la pinacoteca de Brera , quedan relegados a un segundo nivel ante otras ciudades italianas.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Rhin ibaiaren bihurgune batean dago, eta herrialdeko bigarren hiria da. Itzal handiko tradizio artistiko eta kulturala du, etengabeak baitira kontzertuak, jaialdiak eta erakusketak. Nagusiki, merkataritza- eta finantza-hiria da, negozio-turismo handikoa. Situada en un recodo del Rhin , es la segunda ciudad del paí­s, aunque cuenta con una prestigiosa tradición artí­stica y cultural por sus continuos conciertos, festivales y exposiciones, es mayormente un centro comercial y financiero , visitado por el turismo de negocios.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Negozio-turismoa Turismo de negocios

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gutxi gorabehera 2 milioi turista hartzen ditu urtean, eta hara bidaiatzeko arrazoi nagusiak golfa, eguzkia, hondartza, negozio-turismoa eta biltzar-turismoa dira. Recibe aproximadamente 2 millones de turistas al año, y las principales motivaciones del viaje son la práctica del golf, el sol y playa, y el turismo de negocios y congresos.

Materiala: Nazioarteko produktuak

Horren eraginez, bidaiaren arrazoi nagusia aisia bada ere, urterik urte negozio-turismoa gero eta nabarmenagoa da. Horren guztiaren eragile hainbat faktore izan dira, hala nola, egonkortasun politikoa, garraio-azpiegituren hobekuntza (oraindik eskasa), nazio-barneko nahiz nazioarteko hegaldi-sare zabala, hotel-establezimenduen kalitate-prezio harreman bikaina, nazioarteko kate garrantzitsuenak han izanda. Este hecho ha provocado que, si bien la razón principal del viaje es el ocio, año tras año alcance una mayor presencia el turismo de negocios, a lo que contribuye la estabilidad polí­tica, la mejora de las infraestructuras de transporte, todavía deficiente, una extensa red de vuelos nacionales e internacionales y una excelente relación calidad-precio de sus establecimien

Materiala: Nazioarteko produktuak