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Autonomia pertsonala eta osasuna Autonomía personal y salud

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Gainera, laguntza eta segurtasuna ematea eta autonomia pertsonala areagotzea da haren asmoa, eta bizi-kalitate hobea gara dadin laguntzea, baita haien familia-inguruan lotura gisa jardutea eta lapurreta, sute eta bestelako istripuak detektatzea ere. Además pretende dar compañía y seguridad y aumentar los niveles de autonomía personal, favoreciendo el desarrollo de una mejor calidad de vida, servir de enlace en su entorno familiar y detectar robos, incendios y otros accidentes.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Diagnostikoak jarduerak egiteko gaitasunez eta horiek lortzeko laguntzez ere arduratu behar du; hala ere, alor hori zehatzago ikasten da AUTONOMIA PERTSONALAREN ETA SOZIALAREN GAITASUNAK moduluan. El diagnóstico también debe ocuparse de la capacidad para ejecutar las diferentes actividades y las ayudas para conseguirlo; sin embargo, este aspecto se estudia detenidamente en el módulo de habilidades de autonomía PERSONAL Y SOCIAL.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Ingurura moldatzeko gaitasunei dagokienez, eskolako ohiko edukiekin funtzionamendu ona du, eta ikasten ditu: irakurtzen eta idazten du, kalkulu-nozioak ditu, eta trebetasun nahikoz erabiltzen ditu; autonomia pertsonaleko oinarrizko trebetasunetan ongi moldatzen da, eta aisialdian zenbait zaletasun lantzen ditu, esaterako, En cuanto a sus capacidades para adaptarse al medio, Marisol aprende y tiene un buen funcionamiento con los contenidos escolares tradicionales: lee, escribe y tiene nociones de cálculo, que maneja con cierta soltura; se desenvuelve también con soltura en la habilidades básicas de autonomía personal y tiene aficiones que cultiva en su tiempo de ocio:

Materiala: Ezintasuna

Autonomia pertsonala sustatzea (ohiturak, autokontrola eta autorregulazioa). Potenciar el desarrollo de la autonomía personal (hábitos, autocontrol y autorregulación).

Materiala: Jolasaren metodologia

Autonomia pertsonaleko ohiturak eta ohitura sozialak Hábitos de autonomía personal y social

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Behar horiek asetzeak autonomia pertsonala eskuratzea bermatuko duten ohitura batzuk hartzera bideratuko gaitu. La satisfacción de estas necesidades, a su vez, va a estar encaminada a la adopción de unos hábitos que garanticen la adquisición de autonomía personal.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Hiru urtetik aurrera, mintzaira aberastera, elkarlaneko jolasetara eta partaidetzakoetara bideratuko dira jarduera ludikoak kideekiko elkarreragina bultzatzeko, eta jolas dramatikoetara, ohitura sozialak eta autonomia pertsonala eskura ditzan. A partir de los tres años las actividades lúdicas se encaminarán al enriquecimiento del lenguaje, a los juegos cooperativos y de participación que le facilite la interacción con sus iguales, y a los juegos dramáticos que le proporcione la adquisición de hábitos sociales y de autonomía personal.

Materiala: Jolasaren metodologia

Bi eskala hauek AUTONOMIA PERTSONALAREN ETA SOZIALAREN GAITASUNAK moduluan sakonago lantzen dira; hori dela eta, hemen deskribapen laburra baino ez da egingo. Estas dos escalas se tratan de manera detallada en el módulo de habilidades de autonomía personal y social, por lo que aquí­ se hará sólo una breve descripción.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Adinekoaren etxean esku hartzeak laguntza teknikoa, eta heziketa soziala eta sanitarioa beren etxeetan jarraitu nahi dutenei gerturatzea du helburu. Horrela, instituzionalizatzea saihesten dute, horretarako gai diren autonomia pertsonal eta kognitiboa dutenean, betiere. La intervención en el domicilio del anciano pretende acercar la atención técnica y la educación social y sanitaria a aquellas personas que deseen permanecer en su domicilio para evitar la institucionalización, siempre y cuando dispongan de una autonomía personal y cognitiva que se lo permita.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea