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Esaterako, «Konpromisoa Kalitate Turistikoarekin» bereizgarria edo Espainiako Turismoaren Kalitatearen «Q» marka, bidaia-agentziei, ostatu-enpresei (hotelak, apartamentu turistikoak, landa-ostatuak, kanpinak, eta abar), errepide bidezko garraio turistikoei, bainuetxeei, golf-zelaiei eta beste turismo-enpresa< Tal es el caso del distintivo «Compromiso de Calidad Turí­stica», o de la marca «Q» de Calidad Turí­stica Española, otorgada a agencias de viajes, empresas de alojamiento (hoteles, apartamentos turí­sticos, alojamiento rural, campings, etc.), transporte turí­stico por carretera, balnearios, campos de golf y otras

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Hala, mota honetako parke tematikoak aurkitzen dira: zooak, lorategi botanikoak, itsas zentroak, jolas-parkeak, parke teknologikoak edo uretako parkeak. Guztiek ere azpiegitura komun batzuk dituzte, hala nola jolas-eremuak, jatetxeak eta aperitibo-kioskoak, piknik-guneak, dendak, komunak, aparkalekua eta arropazaindegi- eta kontsigna-zerbitzuak; parke tematiko batzuek, gainera, ostatu-enpresak dituzte parkearen barruan |Así­, los parques temáticos pueden ser: zoológicos, jardines botánicos, centros marinos, parques de atracciones, parques tecnológicos o parques acuáticos, todos ellos dotados de unas infraestructuras comunes como son las zonas de atracciones, los restaurantes y quioscos de aperitivos, área picnic, tiendas, aseos, parking, servicio de guardarropa y consigna; incluso hay algunos parques temáticos que disponen de

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Halako ekitaldiak antolatzeko, zerbitzu eta profesional asko koordinatu behar izaten dira, eta, gehienetan, enpresa espezializatu batek egiten ditu lan horiek. Izan ere, ekitaldiaren kontratatzailea ez da izaten destinokoa, eta ez ditu ezagutzen ostatu-enpresak, aisialdikoak, etab. Horregatik, askoz erosoagoa da arlo horretako profesional bat kontratatzea. La organización de los mismos implica la coordinación de gran cantidad de servicios y profesionales que, en la mayoría de los casos, requiere de una empresa especializada, ya que el contratante del evento es ajeno al destino, no conoce las empresas de alojamiento, de ocio, etc., y le es mucho más cómodo contratar la organización a un

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Ostatu-enpresak Empresas de alojamiento

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Ostatu-enpresak: Empresas de alojamiento:

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Hemendik aurrera, "turismo-eskari" terminoa erabiltzen denean, zer testuingurutaz ari garen jakin behar dugu: bidaiari-kopuruaz, bidaiari horiek kontsumitutako bolumenaz edo turismo-azpisektore baterako —hala nola ostatu-enpresetarako— aurreikusitako kontsumitzaile-kopuruaz. De ahora en adelante, cada vez que se utilice el término de demanda turí­stica, deberemos saber a qué contexto nos referimos, si estamos hablando de número de viajeros, del volumen consumido por estos viajeros, o de la cantidad de consumidores previstos en un subsector turí­stico, por ejemplo, en las empresas de alojamiento.

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Esaterako, «Konpromisoa Kalitate Turistikoarekin» bereizgarria edo Espainiako Turismoaren Kalitatearen «Q» marka, bidaia-agentziei, ostatu-enpresei (hotelak, apartamentu turistikoak, landa-ostatuak, kanpinak), bainuetxeei, golf-zelaiei eta beste turismo-enpresa batzuei ematen zaiena. Tal es el caso del distintivo «Compromiso de Calidad Turí­stica», o de la marca «Q» de Calidad Turí­stica Española, otorgada a agencias de viajes, empresas de alojamiento (hoteles, apartamentos turí­sticos, alojamiento rural, campings), balnearios, campos de golf y otras es el caso del distintivo «Compromiso de Calidad Turí­stica», o de la marca «Q» de Calidad Turí­stica Española, otorgada a agencias de viajes, empresas turí­sticas.

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