línea Bilatu línea testuinguru gehiagotan

1
lerro > línea (44 testuinguru)
eu testuak es testuak
Albo-babesaren malda bertikalaren, AC lerroaren eta gainazalarekiko lerro perpendikularraren (BC lerroa) artean egon behar du (413. irudia). La inclinación de la protección lateral debe estar entre la vertical, lí­nea AC y la perpendicular a la superficie, representada por la lí­nea BC (fig. 413).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Azkenik, forjatua hormigonatu ondoren eta oholak kendu aurretik, sareak moztu egin behar dira enkofratuen gidariek seinalatzen dituzten lerroei jarraituz. Finalmente, cuando el forjado haya sido hormigonado y previamente a la recuperación de los tableros, se procederá al corte de las redes, siguiendo las lí­neas que marcan las mismas guías de los encofrados.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Tiranteak goiko urkilan lotuko dira lehenik, fatxada-lerrotik 15 cm ingurura, beheko forjatuko urkilarekin lotzeko moduko luzera utzita; aldi berean tenkatu egingo dira. Los tirantes se atarán primero a la horquilla superior separándolos unos 15 cm. de la lí­nea de fachada, dejando caer la longitud suficiente para atarlo a la horquilla del forjado inferior, al mismo tiempo que se tensa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Ondoren, ehunezko sostengu-lerro bat (zinta) edota altzairuzko kable bat ezarriko da euskarri gisa mutur batetik bestera, gailu guztien mosketoietan zehar (530. eta 531. irudiak). A continuación, se fijará una lí­nea de sustentación textil (cinta) o un cable de acero desde un extremo a otro pasada la misma por los mosquetones de todos los dispositivos (fig. 530 y 531).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Adreiluaren hutsuneak aprobetxatuta edo katuaren laguntzaz, lerro-soka distantzia egokian jarriko dugu alegia, teilatuaren lerroa kordelaz trazatzeko distantzia aproposean. Aprovechando los huecos del ladrillo o con ayuda de un gato se colocará la cuerda de lí­nea a la distancia apropiada para trazar a cordel la lí­nea del tejado.

Materiala: Igeltserotza

Metro batean edo bi metroan behin, zenbait lerro paralelo trazatu behar ditugu markatzeko hariarekin; bada, lerro horiek baliagarriak izango zaizkigu teilatuaren edozein zatitan lerroen eta teila ilararen artean beti tarte bera dagoela ziurtatzeko (11. irudia). Cada metro o dos metros se debería trazar con la bota una serie de lí­neas paralelas entre sí­ que sirvan para asegurarse que se tiene siempre la misma distancia entre dichas lí­neas y la hilada de tejas que se esté colocando, en cualquier parte de la misma (Fig. 11).

Materiala: Igeltserotza

Irudian, sobran dagoen zatia ebakitzeko lerroa zehazten ari dira langileak markatzeko haria erabiliz. En el dibujo se aprecia cómo marcan con la bota trazadora la lí­nea por donde se ha de cortar el sobrante

Materiala: Igeltserotza

Rotaflexarekin, gero, sobran dauden teila zatiak ebakiko dituzte, markatutako lerroari jarraituz, eta, tentuz jardun beharko dute, xafla ez ebakitzeko. Luego con la rotaflex, teniendo cuidado de no cortar la chapa, se cortarán los trozos de teja que sobren guiándonos por la lí­nea marcada.

Materiala: Igeltserotza

Zalantzarik geratu bazaigu, nibela hartu beharko dugu berriz (ur-nibela erabil dezakegu, lerro fidagarririk topatuz gero), eta, haren arabera, ubideen lerroarekiko perpendikularra zein den jakin ahal izango dugu. Ante cualquier duda siempre se puede buscar el nivel, sirviéndose del nivel de agua, caso en el que podremos contar con una lí­nea fiable y a nivel, que nos indique la perpendicular de la lí­nea de los rí­os.

Materiala: Igeltserotza

Irudian, nibelaren bidez lortu dugun lerroarekiko lerro paraleloari begiratuta, argi eta garbi ikusten da teilatu-hegala nibelarekiko okertuta dagoela. Podemos observar como, en la ilustración, la paralela a la lí­nea de nivel obtenida nos demuestra cómo el alero guarda una inclinación con respecto del nivel.

Materiala: Igeltserotza

lerro > línea (26 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ahalik eta ariketa gehien ahalik eta denborarik laburrenean egin ahal izateko, praktiketan proposatutako piezen bistak esku hutsez egin ahal izango dira. Horretarako, ariketak ebazteko utzitako espazioan lauki-sare bat jarri da; hala, lerroak erraz trazatu daitezke eta bisten arteko korrespondentziak lortu. A fin de que pueda realizarse el mayor número de ejercicios en el menor tiempo posible, las vistas de las piezas propuestas en las prácticas se podrán realizar a mano alzada para lo cual se ha dispuesto, en el espacio destinado a la resolución una cuadrícula que permite trazar las líneas con facilidad y conseguir la correspondencia entre las vistas.

Materiala: Krokizazioa

Azalpen teorikoan eta, batez ere, praktiketako proposamenetan erabiltzen diren pieza batzuk, barnean hutsik daudenez, ebaki bat eginez irudika litezke; hala, ezkutuko lerroak saihestuko lirateke. Algunas de las piezas utilizadas en la explicación teórica y, sobre todo, de las propuestas en las prácticas por ser huecas podrían representarse efectuando un corte evitando con ello las líneas ocultas.

Materiala: Krokizazioa

Kuboaren garapena amaitu eta haren ertzak irudikatzen zituzten lerroak kendu ondoren, bisten antolaketa10. irudikoada. Una vez terminado el desarrollo del cubo y eliminadas las líneas que representaban sus aristas la disposición de las vistas es la de laFig. 10.

Materiala: Krokizazioa

Adierazi beharra dago, dena dela, bisten arteko korrespondentzia agerian jartzeko erabilitako lerroak ez direla jarri behar; hau da, marrazkiak4. irudianbezala geratu behar du. Se aclara, no obstante, que las líneas utilizadas para poner de manifiesto la correspondencia entre las vistas no se deben poner, quedando el dibujo como en laFig. 4.

Materiala: Krokizazioa

Lerro fineko lauki-sarea hondo gisa erabiliz gero, korrespondentzia kontrola daiteke lerroak marraztu beharrik gabe. La utilización de cuadrículas de líneas finas como fondo permite controlar la correspondencia sin necesidad de trazar líneas

Materiala: Krokizazioa

Ahal den neurrian ezkutuko lerroak saihestu beharko dira; gutxi badira, argigarriak izan daitezke ingerada bat argitzeko, baina, ugarituz gero, nahasgarriak dira. Se deberán evitar, en lo posible, las líneas ocultas, que cuando son escasas pueden aclarar un contorno pero cuando proliferan crean confusión.

Materiala: Krokizazioa

Hobe da, beti ere, ageriko lerroak izatea. Simepre son preferibles las líneas visibles.

Materiala: Krokizazioa

18. irudianperspektiban dagoen piezaren bistak19. irudianirudikatu dira, baina hautatu diren bistek ezkutuko lerro asko dituzte. En laFig. 19se representan las vistas de la pieza en perspectiva de laFig. 18, elegidas de modo que resultan bastantes líneas ocultas.

Materiala: Krokizazioa

Aldiz,20. irudianpieza bera irudikatu da, baina lortu da ezkutuko lerroak ahalik eta gutxienak izatea. Por el contrario, en laFig. 20se representa la misma pieza logrando que aparezcan únicamente las líneas ocultas inevitables.

Materiala: Krokizazioa

BISTAK MARRAZTEAN ERABILTZEN DIREN LERRO MOTAK CLASES DE LÍNEAS USADAS EN EL DIBUJO DE LAS VISTAS

Materiala: Krokizazioa