berdingida

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berdingida > maestra (12 testuinguru)
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Baldin eta gela oso zabala delako zarpiatze-erregela hasieran ezarritako berdingida batetik bestera iristen ez bada, beste zenbait berdingida jarri beharko ditugu tartean, eta, horien nibelak lortzeko, hasierako berdingidak hartuko ditugu oinarri. Partiendo de esas maestras se obtendrán los niveles con los que fabricar las maestras intermedias siempre que la habitación donde colocar las plaquetas sea tan ancha que no llegue la regla con que rasear de una maestra a otra.

Materiala: Igeltserotza

Zarpiatzeko erregelaren muturretako bat aldez aurretik gauzatutako berdingida batean utziko dugu, eta beste muturra, berriz, masa-lerroan jarriko dugu. Ondoren, masatan barneratuko dugu erregela, eta erregelaren gainean nibela jarrita, nibelatuta utziko dugu erregela (67. irudia). Situaremos un extremo de la regla con que se raseará apoyado en una de las maestras ya hechas, el otro extremo se colocará sobre el cordón de masa hundiendo la regla en el cordón de masa hasta que, con la ayuda de un nivel puesto sobre la regla, ésta se quede nivelada (Fig. 67).

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Hormatala masaz modu homogeneoan estalita dugunean (6. irudia) erregeladun berdingida antzeko batzuk ezarriko ditugu zuzenean masatan, eta nibel egokiren bat erabiliko dugu erregelak horiek berunean jartzeko (7. irudia). Una vez cubierto el paño de masa homogéneamente (Fig. 6), se practican directamente sobre la masa unas especies de maestras con una regla, guiándose por el plomo de un nivel adecuado para obtener plomos (Fig. 7).

Materiala: Igeltserotza

Hala, bi berdingiden artean, behar beste berdingida jarri ahal izango ditugu, beruna erabili beharrik gabe; izan ere, gainerako berdingida guztiak berunean jartzeko, nahikoa izango da berdingiden erregelek soka ukitzea, beruna erabiltzean egiten den bezalaxe. Pudiendo intercalar entre una maestra y otra todas las necesarias sin volver a recurrir a la plomada, simplemente dejando que las reglas de las nuevas maestras clareen a la cuerda lo mismo que a una plomada.

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Xaflatuta ez dauden eta xaflatuko ez ditugun geletan edo korridoreetan zolarria ezarri behar dugunean, antzera jokatuko dugu berdingidak egiteko: lehenik, masa-lerroa botako dugu gelaren perimetro osoan; ondoren, lerroa zanpatuko dugu, eta, azkenik, nibel-puntuak markatuko ditugu. Aldez aurretik, markatzeko hariarekin zehaztuko dugu lerroa horman normalean, lurretik Cuando la solera se ha de echar en una habitación o pasillos que no estén ni se vayan a enchapar, la forma de obtener las maestras será similar: echar un cordón de masa en el perí­metro de la habitación; pisar el cordón; marcar distintos puntos de nivelado en el cordón guiándose de la lí­nea que, previamente se habrá marcado con la bota, utilizando un

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Zorua erratzaz garbitu eta ureztatu ondoren, zoruan masa bota, eta erregelen kontra zarpiatuko dugu. Kontu handiz aritu beharko dugu berdingidak ez mugitzeko; horregatik, mugimendu leunak egin beharko ditugu sigi-saga, sobrako masa kendu eta zarpiatuta utzi arte. Luego, después de barrer y regar el firme, se echará la masa y se raseará contra las reglas, cuidando de no mover las maestras, con suaves movimientos de zig-zag hasta arrastrar la masa sobrante y dejarlo enrasado.

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Berdingidak lortzeko, kasu honetan, amaierako nibelera altxatu beharko ditugu erregelak, hots, zerra-ebakia (lauzaren lodieraren eta kola-zementuaren kargaren arteko batura) baino zentimetro batzuk beherago. Las maestras en este caso se conseguirán calzando reglas al nivel de terminación: unos centí­metros por debajo del corte de sierra (el resultado de sumar el grosor del azulejo más la carga de cemento cola).

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Trenkadatxoak edo berdingidak amaituta ditugunean, bainuontzia jarriko dugu horien gainean; sifoia torlojuz lotuko dugu, eta bainuontziaren hondoa zenbait adreilurekin eta masarekin altxatuko dugu bainuontziaren azpialdean geratzen den hutsunea hareaz ere bete dezakegu (4. irudia); hartara, bainuontzia ez da mugituko eta haren gainean zapaltzen dugunean ez du huts-soinurik egingo. Terminados los tabiquillos o las maestras se presentará la bañera apoyado en ellas, atornillando el sifón y calzando el fondo de la bañera con unos ladrillos y masa -aunque también se puede hacer rellenando el hueco que queda debajo de la bañera con arena-(Fig. 4), para que la bañera no se mueva ni suene a hueco cuando se pise sobre ella.

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Zarpiatua talotxatu aurretik, komenigarria izaten da berdingidak kontu handiz zulatzea (6. irudia). Conviene que, antes de talochar el enfoscado, se piquen las maestras (Fig. 6) con cuidado.

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Zarpiatuak txukun geratzeko, ez da igarri behar ez hormatalen lotuneak non dauden ez berdingidak non egon ziren. Es importante para el buen acabado de los enfoscados que no se noten los empalmes entre paños ni los lugares donde estuvieron las maestras.

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