alumno Bilatu alumno testuinguru gehiagotan
- es estudiante
- eu ikasle

ikasle > alumno (67 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Hauek dira aintzat hartu beharreko beste zenbait alderdi: guraso eta irakasleen inplikazioa heziketa-prozesuan, eta irakasleak ikasleen jatorrizko kulturen oinarrizko alderdietan gehiago trebatzea. | Otros aspectos que se deberán tener en cuenta son la implicación de padres y profesores en el proceso de inserción educativa y la ampliación de la formación a profesores sobre los aspectos básicos de la cultura original de los alumnos. |
Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea |
|
Azken helburua da ikaslea edozein ingurunetan (ezaguna edo ez) ondo mugi dadila lortzea, eta hori modu seguruan, eraginkorrean eta independentean egin ahal izatea. | El objetivo último es conseguir que el alumno se desplace de forma propositiva en cualquier entorno, familiar o no, y que lo lleve a cabo de manera segura, eficiente e independiente. |
Materiala: Komunikazio alternatiboa |
|
I Neska-mutilek osasun-hezkuntzan modu aktiboan parte har dezaten sustatu behar da, betiere metodo asko erabilita eta ikasleen ezaugarri indibidualak errespetatuta. | I Se ha de fomentar la participación activa de los niños y niñas en la educación para la salud, utilizando métodos variados y respetando las características individuales de los alumnos y alumnas. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Ikasle batzuen hazkundea interpretatu behar da (taula atxikitako dokumentuan), eta, era berean, anomalia batzuk daudela ikusita jarraibideak ezarri behar dira, familiekin komunikazioan jartzeko eta jarduteko. | Se trata de interpretar el crecimiento de varios alumnos (tabla en documento adjunto), y a la vez de establecerpautas de actuación y de comunicación con las familias ante algunas anomalías. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Ikaslea | Alumno |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Gainera, aurreiritzi eta estereotipo horiek haurrarengandik hurbilen dagoen giroan ere aurkitzen baditu, bistan da ikaslearen pentsamendua estereotipatua eta aurreiritziduna izango dela. | Y si a esto unimos que estos prejuicios y estereotipos son reforzados a menudo por el ambiente más próximo del niño, es obvio que el pensamiento del alumno va a ser estereotipado y prejuicioso. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Irakasle arduradunak eta ikasleek xehetasun hauen arabera ebaluatuko dute prozesua: | El profesor responsable y los alumnos evaluarán el proceso a través de la siguiente pauta de observación. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
senideei eta López Vicuña Eskolako lankide eta ikasleei, liburu hau argitara eman ahal izateko adorea eman diguzuelako. | familiares, compañeros y alumnos de la Escuela López Vicuña, que nos habéis animado para conseguir hacer posible este libro. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Ondoren, ikasle atzerritarren edo minusbaliotasunen bat duten ikasleen normalizazio-prozesua bultzatzeko oinarrizko gomendio batzuk azalduko ditugu. | Seguidamente se expondrán algunas recomendaciones básicas para favorecer el proceso de normalización de alumnos extranjeros o de los alumnos con alguna discapacidad. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Giza baliabideez ari garenean, bikoizturei, espezialistei eta praktiketan eduki daitezkeen ikasleei buruz ari gara. | Cuando se habla de recursos humanos se está refiriendo a los desdoblamientos, los especialistas y los alumnos que se pueden tener en prácticas. |
Materiala: Jolasaren metodologia |