ikusle Bilatu ikusle testuinguru gehiagotan

1
ikusle > espectador (67 testuinguru)
eu testuak es testuak
ikusleak kartela irakurtzeko behar duen denbora tiempo de lectura necesaria por el espectador

Materiala: Irudia

Norabidea aldatzen bada edo kamerak akzioaren ardatza zeharkatzen badu, nahastu egingo da ikuslea. Si cambia de dirección o la cámara cruza el eje de la acción, se confunde al espectador.

Materiala: Irudia

Pertsonaia baten inguruan dagoen arriskua pertsonaia bera ohartu baino lehen ikusten badugu, areagotu egiten da ikuslearen suspensea. Si vemos el peligro que ronda a un personaje, antes de que él mismo se de cuenta, se aumenta el suspense del espectador.

Materiala: Irudia

Off-eko espazioa enkoadraketatik kanpora gelditzen da, baina ikusleak imajinatu egiten du eta narrazioan txertatzen da. El espacio en Off es aquello que queda fuera del encuadre, pero que el espectador imagina y que se integra a la narración.

Materiala: Irudia

Erregela hori ez errespetatzeak nahasmendua sortzen du eta ikuslea tokiz kanpora utzi. No respetar esta regla crea confusión y descoloca al espectador.

Materiala: Irudia

Bestela, hain plano antzekoak izanik, akats edo mozketaren bat izan dela dirudi; efektu bitxi edo desatsegina da ikuslearentzat behinik behin. De lo contrario, al ser planos tan parecidos parece que ha habido un error o un corte, al menos un efecto extraño y desagradable para el espectador.

Materiala: Irudia

Istorio bat kontatzeko, unerik eta gertaerarik esanguratsuenak aukeratu behar dira ikusleak zentzua galdu gabe. Para contar una historia es preciso elegir sus momentos y sucesos más representativos, sin que el espectador pierda el sentido.

Materiala: Irudia

Posizioaren raccorda: espazio-jarraitutasuna duten plano-aldaketetan ikusten denez, bi pertsonaia plano batean enkoadratuta eta posizio jakin batzuetan daudenean (adibidez, A eskuinean eta B ezkerrean), bi pertsonaien enkoadraketa eta posizioa errespetatu behar ditu hurrengo planoak, ikuslea nahas ez dadin. Raccord de posición: En los cambios de plano con continuidad de espacio, se observa que cuando dos personajes están encuadrados en un plano y con unas posiciones determinadas (por ejemplo A a la derecha y B a la izquierda), el siguiente plano debe respetar tanto el tamaño del encuadre como la posición de ambos personajes, bajo riesgo de que provoquen confusión en el

Materiala: Irudia

Gestalt-a ez da objektuek duten zerbait; ikusleak objektu hori ezagutzeko modua da. La Gestalt no es algo que posean los objetos, sino que se refiere al reconocimiento que el espectador hace de ese objeto.

Materiala: Irudia

Perspektibak handitzea: baldin eta objektu baten mugimendua deskribatzean objektua ikuslearen ikuspuntura hurbiltzen bada, perspektiba hori handitzea gomendatzen da, benetan dena baino handiagoa eman dezan. Exagerar las perspectivas: Si al describir el movimiento de un objeto, éste se acerca hacia el punto de vista del espectador, es recomendable exagerar esta perspectiva para que parezca más grande de lo que es en realidad.

Materiala: Irudia

ikusle > espectador (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Animazio turistikoko jarduerak animatzaileentzat erabiltzaileentzat ikusleentzat eta inguruan dauden beste ostalari batzuentzat izan ditzakeen arriskuetako batzuk baino ez dira horiek. Esto es solo una pequeña muestra de los múltiples riesgos a los que la actividad de animación turística expone a los animadores a los usuarios a los espectadores e incluso a otros huéspedes que estén en un área cercana.

Materiala: Animazio turistikoa

Hori egiten da publikoak nahiago duenean ikusle izatea, ez parte-hartzaile Cuando se hace así es porque el público objetivo prefiere ser espectador antes que participante

Materiala: Animazio turistikoa