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gizarte-langileak, gizarte-hezitzaileak, psikologoak eta abar izaten dira, hainbat mailatan antolatuta. trabajadores sociales, educadores sociales, psicólogos, etc., organizados en diferentes niveles.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Norbaitek familian arazoren bat dagoela detektatzen duenean (gizarte-zerbitzuen edo zerbitzu judizialen desbideratzea izan daiteke, ezkontideetako baten, ikastetxeetako aholkularien edo psikologoen ekimenez, autodesbideratzearen ondorioz eta abar) eta hori konpontzeko familia-terapia baliabide bat izan daitekeela iradokitzen duenean gertatzen da. Se produce cuando alguien detecta que dentro de ella hay un problema (puede ser una derivación de servicios sociales o judiciales, por iniciativa de uno de los cónyuges, de los consultores de centros educativos, de psicólogos, consecuencia de una autoderivación, etc.) y sugiere que la terapia familiar puede ser un recurso para solucionarlo.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Batez ere psikologoen partea, esaterako, Piagetena. Sobre todo la parte de los psicólogos, como Piaget.

Materiala: Ezintasuna

Piageten haur-psikologian sakondu zuen psikologo suitzarraren arabera, une bakoitzean estadio batean adierazten da haurraren adimena. Según Piaget, psicólogo suizo que profundizó en la psicología infantil, la inteligencia del niño se va manifestando en cada momento en distintos estadios.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Lan egiteko modua egoeraren araberakoa izango da; adibidez, Hezkuntza Bereziko irakaslea, logopeda, psikologoa edo beste edozein hezkuntza-behar bereziak dituzten haurrez soilik ardura daiteke, edo talde osoaz; orduan, bikoiztura gisa funtzionatuko luke. La forma de trabajar dependerá de la situación concreta, por ejemplo el maestro de Educación Especial, el logopeda, el psicólogo o cualquier otro puede atender sólo al niño o niños con necesidades educativas especiales, o bien a todo el grupo, funcionando entonces como un desdoblamiento.

Materiala: Jolasaren metodologia

Beste diziplina batzuetako profesionalei ere zuzenduta dago, neska-mutilen hezkuntzan eta osasunean eragiten duten profesionalei, alegia (pediatrak, gizarte-langileak, pedagogoak, psikologoak eta abar); izan ere, profesional horiek eta haur hezkuntzako hezitzaileek koordinatu egin behar dute. Y también a los profesionales de otras disciplinas que inciden en la educación y en la salud de los niños y las niñas (pediatras, trabajadores sociales, pedagogos, psicólogos, etc.), con quienes deberán coordinarse.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Horren harira, garuneko hemisferioen jokabide berezia eta horietako bakoitza haurrak egiten dituen jardueren arabera nola garatzen den ikertzen duten psikologo aditu batzuen tesiaren arabera, mutilek txikitatik dituzten jostailu gehienak eraikitze-beharrei lotutakoak izateak : A tal respecto, algunos psicólogos especialistas en el estudio del comportamiento diferencial de los hemisferios cerebrales, y en cómo se desarrollan cada uno de ellos dependiendo de las actividades que el pequeño realiza, mantienen la tesis de que el hecho de que los chicos desde temprana edad cuenten con juguetes, la mayoría con necesidades constructivas como por ejemplo:

Materiala: Jolasaren metodologia

Kontzeptu hori argitzeko, Albert Bandura (1965) psikologo sozialarengana joko dugu, jokabide agresiboa imitazioaren bidez ikasteari buruzko azterketa eta ikerketa asko egin baitzituen. Para clarificar este concepto será conveniente remitirse a Albert Bandura (1965), psicólogo social que realizó un considerable número de estudios e investigaciones sobre el aprendizaje de la conducta agresiva a través de la imitación.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hori horrela, mediku, psikologo, soziologo eta hezitzaile askok ekin diote jostailuak, beren kontsumoa eta horren ondorioak ikertzeari. Esto implica que numerosos médicos, psicólogos, sociólogos y educadores se vuelquen en el estudio del juguete, de su consumo y de sus consecuencias.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hori guztia kontuan hartu behar da adindua eta zaintzaileen artean etxean zaintzeko planak egiten direnean. Zaintza profesionalak (fisioterapia, psikologoa...) eta estatuak emandako laguntza ekonomikoak (zerga-arinketak, baimen bereziak, zaintzaileen ordainketa...) barne hartzen dira. Todo este conjunto se ha de tener en cuenta cuando se formulan los planes de cuidados consensuados con el anciano y sus cuidadores en su vivienda habitual, incluyendo aquellos cuidados profesionalizados (fisioterapia, psicólogo...) y las medidas económicas previstas por el Estado (desgravaciones fiscales, permisos especiales, pago a cuidadores...).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea