ihes-hodi Bilatu ihes-hodi testuinguru gehiagotan

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ihes-hodi > conducto de escape (4 testuinguru)
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Ihes-hodia. Conducto de escape.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-hodia Conducto de escape

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-gasetarako presio-sentsorearekin zehazten da presio-aldea; ihes-gasen emari bolumetrikoa, berriz, motorra kudeatzeko KUEk kalkulatzen du, ihes-hodiko aire-masen korrontea eta iragazkiaren sarrerako ihes-gasen tenperatura oinarri hartuta. La diferencia de presión se determina con el sensor de presión para gases de escape; mientras que el caudal volumétrico de los gases de escape es calculado por la UEC de gestión del motor, tomando como base la corriente de las masas de aire en el conducto de

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Ez da utzi behar zikinkeriarik sartzen motorrean sarrerako hodietatik, ihes-hodietatik, turboa koipeztatzekoetatik edo karterrerako itzuleratik. Se debe evitar la entrada de suciedad en el motor a través de los conductos de admisión, los conductos de escape, los de engrase del turbo o por el retorno al cárter.

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ihes-hodi > conducto de fuga (3 testuinguru)
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Ihes-hodia Conducto de fuga

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Balbula gorantz higitzean, orratzaren goi aldean dagoen erregaia itzulerarantz bidaltzen du, azkar, ihes-hoditik. Cuando la válvula se desplaza hacia arriba, el combustible ubicado en la parte superior de la aguja es enviado rápidamente hacia el retorno a través del conducto de fuga.

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Erregaiaren presioa ihes-hoditik joatean eta goiko aldearen eta behekoaren arteko presio-aldea handitzean, halako batean injekzio-orratza bere asentutik altxatu eta gasolioa irten egiten da, injekzio-toberetatik. Al liberarse la presión del combustible por el conducto de fuga y aumentar la diferencia de presión entre la parte superior e inferior llega un momento en el cual la aguja de inyección se levanta de su asiento y el gasóleo sale por las toberas de inyección.

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Auto baten ihes-hodia
Auto baten ihes-hodia
ihes-hodi > escape (25 testuinguru)
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Sarrera- eta ihes-hodien geometria espezifikoa, aire garbiaren eta ihes-gasen fluxua hobetzeko. Geometría especí­fica de los conductos de admisión y escape para mejorar el flujo de aire limpio y de los gases de escape.

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Ondoren, zunda sartu behar da, ihes-hoditik, laginak hartzeko. A continuación se introduce la sonda por el escape para la toma de muestras.

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Motor bateko errekuntza egokia baldin bada, zer gas ateratzen dira ihes-hoditik? Si la combustión en un motor fuese correcta, ¿qué gases saldrían por el escape?

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Hartara, gas poluitzaile gutxiago aireratzen du ihes-hodiak, motorra horrela dabilen bitartean. Así­, se reducen los gases contaminantes en el escape mientras el motor funciona en esta situación.

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Badira, dena den, berokuntza elektrikoko sistema hori gabeko modelo monopuntuak, non beroa beste iturri batzuetatik hartzen den: ihes-hoditik (handik hurbil dago sarrerako hodia) edo motorraren likido hozgarria aprobetxatuz. Hay, no obstante, modelos monopunto que no llevan este sistema de calefacción eléctrica sino que el calentamiento se consigue por la proximidad del colector de admisión al colector de escape o bien por el aprovechamiento del lí­quido refrigerante del motor.

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Zunda sekundarioko seinaleak ez badie jarraitzen zunda nagusiko oszilazioei, honegatik izan daiteke: bi zunden artean dagoen ihes-hoditik airea sartu delako, edo zunda gaizki dabilelako. Si la señal de la sonda secundaria no sigue las oscilaciones de la principal, esto puede ser debido a una toma de aire en el conducto de escape existente entre las dos sondas o bien a un mal funcionamiento de la propia sonda.

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Motorra bero dagoela, potentzia-kontsumorik gabe (abiadura-aldagailua, loka; elektrizitate-kontsumitzaileak, deskonektatuta; aire girotua, deskonektatuta; direkzio lagundua, funtzionatzen ez duela...) eta motorrean inongo akatsik ez dela (ez piztean, ez aberastasunean, ez sarrera- ez ihes-hodietan...), erralentia egonkortzeko balbulak irekiera minimo batekin eutsi behar dio erralenti-abiadurari; beraz, denbora gutxian egon behar du masara konektatuta. Con el motor caliente, sin consumo de potencia (cambio de marchas en punto muerto, consumidores eléctricos desconectados, aire acondicionado desconectado, dirección asistida sin funcionar, etc.) y sin ningún tipo de fallo en el motor (encendido, riqueza, conducciones de admisión y escape, etc.), la válvula estabilizador

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CO2-a: zenbat eta handiagoa CO2-portzentajea ihes-hodian, orduan eta handiagoa motorraren errendimendua. CO2: cuanto mayor sea el porcentaje de CO2 en el tubo de escape mayor será el rendimiento del motor.

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Hauek izan daitezke arrazoiak: akatsak pizte-sisteman, nahastea urriegia izatea, airea barneratzea sarreratik, edo ihes-hodia hautsita egotea. Se puede producir por fallos en el encendido, mezcla demasiado pobre, tomas de aire en la admisión o tubo de escape roto.

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Ihes-hodian oxigeno gehiegi baldin badago, nahastu egin gaitezke beste gas batzuen diagnostikoan. Cuando aparece oxí­geno en exceso en el escape, puede confundirnos sobre el diagnóstico de otros gases.

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ihes-hodi > tubo de escape (14 testuinguru)
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Ihes-hodiaren barruan egoten den zunda batek eramaten ditu ihes-gasak neurketa-ganberara. Una sonda introducida en el tubo de escape es la encargada de llevar los gases de escape a la cámara de medición.

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Motorra erralentian dela, sartu ihes-hodian laginak hartzeko zunda. Con el motor a ralentí­, introducir la sonda para la toma de muestras en el tubo de escape.

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Saiatu 50 milimetro sartzen, gutxienez, eta ihes-hodiaren barruko paretatik 10 bat milimetrora uzten, gutxienez (9.108 irudia). Procurar introducirla 50 milí­metros como mí­nimo y que esté alejada de la pared interior del tubo de escape al menos 10 milí­metros (figura 9.108).

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Ihes-hodian muntatu ohi da lambda zunda, katalizatzailearen aurretik (4.29 irudia); modelo batzuetan, katalizatzailearen gainean. La sonda lambda va montada en el tubo de escape antes del catalizador (figura 4.29) e incluso en algunos modelos está sobre el propio catalizador.

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Ihes-hodia Tubo de escape

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Ihes-hodiaren eskema Representación esquemática en el tubo de escape

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Hots arraroak ihes-hodian, monolitoaren haustura dela eta. Ruidos extraños en el tubo de escape por rotura del monolito.

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Ihes-hodiak ez du izan behar ez zulorik, ez pitzadurarik. Tubo de escape sin agujeros ni fisuras.

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Airea sartzen da ihes-hoditik Entradas de aire por el tubo de escape

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Mekanikariak aldatu egin ditu iragazkiak eta ihes-hodia, eta konpondu egin ditu aire-sarrera eta andelaren aireztapena. El mecánico le cambia los filtros, el tubo de escape, le soluciona la entrada de aire y la aireación del depósito.

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