escape Bilatu escape testuinguru gehiagotan
- eu ihes-hodi
ihes-hodi > escape (25 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Sarrera- eta ihes-hodien geometria espezifikoa, aire garbiaren eta ihes-gasen fluxua hobetzeko. | Geometría específica de los conductos de admisión y escape para mejorar el flujo de aire limpio y de los gases de escape. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ondoren, zunda sartu behar da, ihes-hoditik, laginak hartzeko. | A continuación se introduce la sonda por el escape para la toma de muestras. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Motor bateko errekuntza egokia baldin bada, zer gas ateratzen dira ihes-hoditik? | Si la combustión en un motor fuese correcta, ¿qué gases saldrían por el escape? |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Hartara, gas poluitzaile gutxiago aireratzen du ihes-hodiak, motorra horrela dabilen bitartean. | Así, se reducen los gases contaminantes en el escape mientras el motor funciona en esta situación. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Badira, dena den, berokuntza elektrikoko sistema hori gabeko modelo monopuntuak, non beroa beste iturri batzuetatik hartzen den: ihes-hoditik (handik hurbil dago sarrerako hodia) edo motorraren likido hozgarria aprobetxatuz. | Hay, no obstante, modelos monopunto que no llevan este sistema de calefacción eléctrica sino que el calentamiento se consigue por la proximidad del colector de admisión al colector de escape o bien por el aprovechamiento del líquido refrigerante del motor. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Zunda sekundarioko seinaleak ez badie jarraitzen zunda nagusiko oszilazioei, honegatik izan daiteke: bi zunden artean dagoen ihes-hoditik airea sartu delako, edo zunda gaizki dabilelako. | Si la señal de la sonda secundaria no sigue las oscilaciones de la principal, esto puede ser debido a una toma de aire en el conducto de escape existente entre las dos sondas o bien a un mal funcionamiento de la propia sonda. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Motorra bero dagoela, potentzia-kontsumorik gabe (abiadura-aldagailua, loka; elektrizitate-kontsumitzaileak, deskonektatuta; aire girotua, deskonektatuta; direkzio lagundua, funtzionatzen ez duela...) eta motorrean inongo akatsik ez dela (ez piztean, ez aberastasunean, ez sarrera- ez ihes-hodietan...), erralentia egonkortzeko balbulak irekiera minimo batekin eutsi behar dio erralenti-abiadurari; beraz, denbora gutxian egon behar du masara konektatuta. | Con el motor caliente, sin consumo de potencia (cambio de marchas en punto muerto, consumidores eléctricos desconectados, aire acondicionado desconectado, dirección asistida sin funcionar, etc.) y sin ningún tipo de fallo en el motor (encendido, riqueza, conducciones de admisión y escape, etc.), la válvula estabilizador |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
CO2-a: zenbat eta handiagoa CO2-portzentajea ihes-hodian, orduan eta handiagoa motorraren errendimendua. | CO2: cuanto mayor sea el porcentaje de CO2 en el tubo de escape mayor será el rendimiento del motor. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Hauek izan daitezke arrazoiak: akatsak pizte-sisteman, nahastea urriegia izatea, airea barneratzea sarreratik, edo ihes-hodia hautsita egotea. | Se puede producir por fallos en el encendido, mezcla demasiado pobre, tomas de aire en la admisión o tubo de escape roto. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Ihes-hodian oxigeno gehiegi baldin badago, nahastu egin gaitezke beste gas batzuen diagnostikoan. | Cuando aparece oxígeno en exceso en el escape, puede confundirnos sobre el diagnóstico de otros gases. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |