escape

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Auto baten ihes-hodia
Auto baten ihes-hodia
ihes-hodi > escape (25 testuinguru)
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Sarrera- eta ihes-hodien geometria espezifikoa, aire garbiaren eta ihes-gasen fluxua hobetzeko. Geometría especí­fica de los conductos de admisión y escape para mejorar el flujo de aire limpio y de los gases de escape.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ondoren, zunda sartu behar da, ihes-hoditik, laginak hartzeko. A continuación se introduce la sonda por el escape para la toma de muestras.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motor bateko errekuntza egokia baldin bada, zer gas ateratzen dira ihes-hoditik? Si la combustión en un motor fuese correcta, ¿qué gases saldrían por el escape?

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Hartara, gas poluitzaile gutxiago aireratzen du ihes-hodiak, motorra horrela dabilen bitartean. Así­, se reducen los gases contaminantes en el escape mientras el motor funciona en esta situación.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Badira, dena den, berokuntza elektrikoko sistema hori gabeko modelo monopuntuak, non beroa beste iturri batzuetatik hartzen den: ihes-hoditik (handik hurbil dago sarrerako hodia) edo motorraren likido hozgarria aprobetxatuz. Hay, no obstante, modelos monopunto que no llevan este sistema de calefacción eléctrica sino que el calentamiento se consigue por la proximidad del colector de admisión al colector de escape o bien por el aprovechamiento del lí­quido refrigerante del motor.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zunda sekundarioko seinaleak ez badie jarraitzen zunda nagusiko oszilazioei, honegatik izan daiteke: bi zunden artean dagoen ihes-hoditik airea sartu delako, edo zunda gaizki dabilelako. Si la señal de la sonda secundaria no sigue las oscilaciones de la principal, esto puede ser debido a una toma de aire en el conducto de escape existente entre las dos sondas o bien a un mal funcionamiento de la propia sonda.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra bero dagoela, potentzia-kontsumorik gabe (abiadura-aldagailua, loka; elektrizitate-kontsumitzaileak, deskonektatuta; aire girotua, deskonektatuta; direkzio lagundua, funtzionatzen ez duela...) eta motorrean inongo akatsik ez dela (ez piztean, ez aberastasunean, ez sarrera- ez ihes-hodietan...), erralentia egonkortzeko balbulak irekiera minimo batekin eutsi behar dio erralenti-abiadurari; beraz, denbora gutxian egon behar du masara konektatuta. Con el motor caliente, sin consumo de potencia (cambio de marchas en punto muerto, consumidores eléctricos desconectados, aire acondicionado desconectado, dirección asistida sin funcionar, etc.) y sin ningún tipo de fallo en el motor (encendido, riqueza, conducciones de admisión y escape, etc.), la válvula estabilizador

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CO2-a: zenbat eta handiagoa CO2-portzentajea ihes-hodian, orduan eta handiagoa motorraren errendimendua. CO2: cuanto mayor sea el porcentaje de CO2 en el tubo de escape mayor será el rendimiento del motor.

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Hauek izan daitezke arrazoiak: akatsak pizte-sisteman, nahastea urriegia izatea, airea barneratzea sarreratik, edo ihes-hodia hautsita egotea. Se puede producir por fallos en el encendido, mezcla demasiado pobre, tomas de aire en la admisión o tubo de escape roto.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-hodian oxigeno gehiegi baldin badago, nahastu egin gaitezke beste gas batzuen diagnostikoan. Cuando aparece oxí­geno en exceso en el escape, puede confundirnos sobre el diagnóstico de otros gases.

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