ihes-gas Bilatu ihes-gas testuinguru gehiagotan

1
ihes-gas > gas de escape (190 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ihes-gas poluitzaileak tratatzeko diesel motorrek dituzten zenbait berezitasun ezagutuko dituzu. Conocerás particularidades del motor diésel respecto al tratamiento de los gases de escape contaminantes.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

EDC sistemei egiten zaizkien kontrolak ezagutuko dituzu, eta diesel motorretako ihes-gasak aztertzen ikasiko duzu. Aprenderás los distintos controles que se le hacen a los distintos sistemas EDC y sabrás analizar gases de escape al motor diésel.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

d. Ihes-gasen birzirkulazio-balbula d. Electroválvula para recirculación de gases de escape

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Beste eginkizun bat hau du: ihes-gasen xurgapena hobetzea, haien birzirkulazioa errazteko. Otra función es mejorar la aspiración de los gases de escape para realizar la recirculación de estos.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motor horietan, oso txikia izaten da sarrera- eta ihes-gasen arteko presio-aldea; hori dela eta, ihes-gasak nekezago iristen dira sarrerara. En estos motores la diferencia de presión entre los gases de admisión y escape es muy pequeña, lo cual dificulta la entrada de motores la diferencia de presión entre los gases de escape a admisión.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-gasak: Gases de escape:

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Katalizatzaile horiek ez dute murrizten NOx kantitatea, ihes-gasen tenperaturak baxuegiak baitira erredukzio-katalizatzaile batekin eraldatzeko. Estos catalizadores no reducen los NOx, ya que las temperaturas de los gases de escape son demasiado bajas como para transformarlos mediante un catalizador de reducción.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Silizio-karbonozko egitura porotsu bat da iragazkia, eta kanal txiki ugari izaten ditu, txandaka buxatuak. Zulo horietatik igaro behar izaten dute ihes-gasek, eta partikulak harrapatuta geratzen dira (9.72 irudia). El filtro es una estructura porosa, de carbono de silicio, compuesta por gran cantidad de pequeños canales alternativamente obstruidos de manera que fuerzan a los gases de escape a atravesarlos quedando retenidas de esta forma las partí­culas (figura 9.72).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-gasetarako presio diferentziala transmititzeko hodiak. Conductos para el transmisor de presión diferencial para gases de escape

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Iragazitako ihes-gasak Gases de escape filtrados

Materiala: Motorraren sistema osagarriak