modelo

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modelo > modelo (4 testuinguru)
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Lanparak argian kokapen jakin bat duenez, bonbilla-zorroak metalezko ipurdia du, eta katigatzeko sistema bat (hozkak, hankak, modeloaren arabera), ongi kokatzeko islagailuari dagokionez; ipurdi horrek, gainera, islagailura zikinkeria sartzea eragozten du. Dado que la lámpara tiene un posicionamiento concreto dentro del faro, el casquillo incorpora una cazoleta metálica con sistema de enclavamiento (escotaduras, patillas, según modelo) que asegura el perfecto posicionamiento respecto al reflector; esta cazoleta, además, impide la entrada de cualquier tipo de suciedad dentro del

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

Kortxete batek modeloen, herrialdeen edo aukeren kable-aldeak erakusten ditu Un corchete muestra las diferencias del cableado entre modelos, paí­ses u opciones

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

Modelo ugari daude: Existen numerosos modelos:

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

Modelo batzuek bi kaxa dituzte, bat motorreko baoaren barruan (3.12 irudia) eta bestea aginte-panelean. Algunos modelos disponen de dos cajas, una dentro del vano motor (figura 3.12), y otra en el salpicadero.

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

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modelo > modelo (13 testuinguru)
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Kat. 77. - Jeanne Lanvinek baimendutako modeloa Balenciagaren Donostiako tailerrean josteko. Cat. 77 - Modelo autorizado de Jeanne Lanvín, para su confección en el taller de Balenciaga en San Sebastián,

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 51. - Artxiboko argazkia, Marescot parpaila apainduaren xehetasunarekin. Giselle modeloak darama gaueko soinekoa, 1967. Cat. 51 - Fotografía de archivo con muestra de encaje de Marescot rebordado. El vestido de noche lo lleva la modelo Giselie, 1967

Materiala: Ehungintza liburuak

. orrialde honetan, ezkerrean: "Argazki hau denbora askoan gordeko duzue zuen zorroan". Calaisko parpailari buruzko iragarkia, Elle aldizkarian 1969ko abenduan argitaratua. "Christian Dior" modeloa, DR EN esTA PÁGINA, A LA IZQUIERDA: "Esta foto ¡a guardarán durante mucho tiempo en su cartera". Publicidad para el encaje de Calais publicada en Elle en diciembre de 1969. Modelo "Christian Dior", DR.

Materiala: Ehungintza liburuak

Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko ha Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 46. - Soineko honen parpailezko apaingarria 1959. urtetik aurrera egindako hainbat modeloetan aurki daiteke. Parpailaren xehetasuna. Cat. 46 - El motivo de encaje de este vestido se encuentra en varios modelos realizados a partir de 1959. Detalle del encaje.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat 44. - Philippe Pottier-en argazkia, L’Officiale, aldizkarian 1957. urtean argitaratua, baby doll soinekoaren modeloaren gerriaren fintasuna azpimarratzen du Cat. 44a - La foto de Philippe Pottier publicada en L’Officiale, en 1957 subraya la finura del talle de la modelo con el vestido baby doll.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 15.b - Artxiboko argazkia, koktelerako janzki sorta honen erakuskariarekin. Modeloak, Taiga, soinekoaren desfileko erakustaldiaren zenbakia erakusten du desfilean, 1963. Cat. 15b - Foto de archivo con muestra para este conjunto de cóctel. La modelo, Taiga, muestra el número de pase del vestido durante el desfile, 1963.

Materiala: Ehungintza liburuak

10- Gaueko soineko-gorputza eta gona, 1965eko uda, itsas urdin koloreko creponnee gorputza, eskoteduna, gona luzea, izurduna, otomano zuri hautsia. Bolduc: (tailerra) Ginette Jacojuel, 65eko otsaila, 120 pasea, Danielle modeloa. Archives Balenciaga, Paris. (58. orr.) 10- Cuerpo y falda de noche, V 1965, cuerpo de créponnée azul marino, escote, falda larga, fruncida, de otoman blanco roto. Bolduc: (taller) Ginette Jacquel, febrero del 65, pase 120, modelo Danielle. Archives Balenciaga. París, (p. 58).

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 49. - 1955tik aurrera, Balenciagak tunika-soinekoa erabili zuen, koktelerako modelo honen bezala, 1960. Cat. 49 - A partir de 1955, Balenciaga lanza su vestido-túnica, corno en este modelo de cóctel, 1960.

Materiala: Ehungintza liburuak

15b- Artxiboko argazkia erakuskariarekin, modeloa: Tania. Archives Balenciaga, Paris. (80. orr.) 15b- Fotografía de archivo con muestra, modelo: Tania. Archives Balenciaga, París, (p. 80)

Materiala: Ehungintza liburuak